Mama's met 2 kindjes dicht op elkaar!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door missym, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hoi meiden

ik heb 3 kinderen dicht op elkaar en binnenkort 4
    onze eersten is van 24 julie 2006 *johfaany
    onze tweeden is van 16 mei 2007 johwenna
    onze deren is van 1 oktober 2008 jamilla
    onzen vierden kmomt in dec ergens ????
    die is in de maak ben nu 12 weken zwanger
    onzen eersten zwangerschap is foutgegaan bij 37 weken door een placentaloslating onze zoon overleed hierdoor
    veder wil ik er liever niet over hebben
    het is erg druk maar wel heel erg leuk
    ik ben een gelukkigen mama sosm denk ik wel pfffff
    het is even teveel allemaal
    maar de hormonen nu spelen netuurlijk ook
    ach ik ga het echt wel redden straks en de aandacht indd die moet je verdelen maar ik denk dat dit allemaal van zelf gaat
    de eersten weken is het wennen maar je pakt het snel op

2. Ghaze

Ghaze Actief lid

19 dec 2007
    130
    0
    0
    Amersfoort
    @gezinnetje, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Gezinnetje, gaaf man, zoveel kids dicht op elkaar! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wij hebben vd week de 20 weken echo echo gehad, alles was goed en Lisa krijgt een baby-zusje!!
    Vind ik wel erg leuk moet ik zeggen 2 van die meiden met weinig verschil, hoop echt dat het ook vriendinnetjes worden!

4. MissJanneke

27 mrt 2008
    5
    0
    0
    Student & Mama van Jarno
    Opende
    Ik heb ook even een deel van de berichtjes gelezen. Wat mij opviel was dat er toch bijna bij iedereen wel 1,5 tussen zit. Op een ander forum waar ik mee lees waren een x aantal mama's die een paar weekjes na de bevalling al weer zwanger waren. En dat verliep bij de meesten vlekkeloos. Dus die hadden in een jaar tijd gewoon twee kleintjes erbij. :D

5. Bloem08

Bloem08 Lid

30 nov 2008
    20
    0
    0
    Ha meiden,

Hier 15 maanden verschil tussen mijn meisjes (nu 17 en 2 maanden)! Diddlmouses, ook ik vond ik het stiekem erg leuk dat onze tweede ook een meisje is, juist omdat het leeftijdsverschil zo klein is. Een klein ventje was natuurlijk ook welkom geweest; als kindje maar gezond is he ;)!
    Of het hier gepland is? Ach ja, tijdens de bv geen menstruatie gehad, toen ik met de bv gestopt was dachten we de natuur haar gang te laten gaan, niet wetende dat de tweede dame binnen een week haar plekje al gevonden had :D.
    Druk? Wat hier al gezegd wordt; het is weer even op elkaar afstemmen en dan is de draai wel weer gevonden hoor, het is bovenal enorm gezellig! Wel inmiddels een duo-wagen aangeschaft, we dachten is met de kinderwagen en de draagzak wel uit de voeten te kunnen als een van ons alleen op pad gaat, maar dat viel vies tegen:p, en aangezien er veel gewandeld wordt, is dat toch een goede investering.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij hebben ook een duowagen aangeschaft, ik wilde het inderdaad ook eerst doen met draagzak en kiddyboard, maar het is toch makkelijker met duowagen.

Naarmate de tijd verstrijkt begin ik het steeds leuker te vinden met de 2 ! Het is wel passen en meten en de nachten zijn vaak erg kort, maar al met al een goede beslissing.

Ik moet nog wel weer aan het werk, dus ben benieuwd hoe het me dan zal afgaan.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat voor duowagen hebben jullie?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hier ook 2 kindjes kort op elkaar, Daimy en Jenna schelen nog geen 13 maanden :)
    Daimy was bijna 4 maanden toen we er voor gingen en het was meteen raak. Ik vond het ook wel erg leuk hoor dat het weer een meid was, zeker omdat het verschil zo klein is!
    En nu Jenna geboren is, is het echt zo leuk! Daimy is nog klein maar ze is al zo gek op haar zusje :) ze krijgt de hele dag kusjes en als Jenna huilt komt Daimy meteen haar speentje brengen! Echt zo lief om te zien die 2!
    Druk, ja de 1e weekjes waren even druk, maar dat is vooral wennen aan de gebroken nachten en natuurlijk zelf nog herstellen. Nu heb ik een lekker ritme te pakken en het valt echt ontzettend mee allemaal, heb zelfs nog tijd om te forummen :p
    Ik zou echt niet anders willen, en vanaf hier word het straks alleen maar leuker als Jenna iets ouder word, en ze ook echt iets aan elkaar hebben ;)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier trouwens een topmark duowagen, maar moet zeggen dat ik die helemaal (nog) niet gebruik...Ik heb Jenna altijd bij me in de draagdoek en Daimy gewoon in de buggy, ideaal :)

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik ben vd week de duowagen gaan bestellen. Wij hebben voor de Koelstra gekozen, omdat ik wel een echt reiswieg wilde en daarin was niet zoveel keuze. Dacht eigenlijk dat ik voor de roze :) easywalker zou gaan maar vond hem in het echt wel erg groot en lomp!
    Ik wandel ook veel met de hond of lekker winkelen dus vind het wel belangrijk dat ze beide lekker kunnen zitten.
    Voor korte stukjes zal ik misschien wel gewoon de buggy en draagzak gebruiken.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij hebben nu een babyideal maar ik wil eigenlijk een phil&teds....alleen zijn ze zooo duur (ook op mp, het model dat ik wil..)

Deel Deze Pagina