1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #1 ukkie87, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
    Lieve allemaal,

Ik wens jullie in 2012: 12 maanden zonder ziekte, 52 weken zonder stress, 365 dagen van geluk, 8760 uren zonder ruzie, 525600 minuten een lach op je gezicht, 31536000' secondes liefde !!!
    En natuurlijk heel veel vruchtbaarheid en gezonde kindjes
    :D

Ik ben vorig jaar (hahaha) mei 2011 gestopt met de pil, vond mezelf eigenlijk nog een beetje jong maar ach, toen ruim 6 jaar verkering, 3 jaar samenwonen... het kan wel.. Ik stop met de pil, hopelijk niet de eerste maand zwanger zodat we beide een beetje aan het gevoel konden wennen... En als je in mei stopt en je bent de eerste maand al zwanger dan krijg je een kindje in de 'winter'... nu denk ik.. Hoe kun je zo stom zijn om zo te denken, we zijn alweer 9 maanden verder met een mega onregelmatige cyclus... hopelijk mogen wij ons wondertje in 2012 ook in onze armen sluiten....

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hé uk: nou zoals je weet zitten wij in hetzelfde schuitje, hier alleen in augustus gestopt met de nuvaring...
    2012 gaat gewoon ons jaar worden meis! Misschien kunnen we ons beebje in 2012 nog niet in onze armen sluiten, maar hopelijk zijn we dan wel in blije verwachting! Dikke knuf voor jou!

3. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hoihoi,

Hier zijn we ook al even bezig. wel grappig als ik jouw verhaal lees is het precies ons verhaal!!! Wij zijn nu ook 6 jaar samen wonen ook 3,5 jaar samen en ben ook geboren in 1987 :D:D
    De eerste 2 maanden daht ik ook dak snel zwanger zou worden maar dat ik de laatste en deze cyclus wel anders.

inderdaad laat 2012 maar ons jaar worden:D

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ook ik herken dit verhaal. Alleen ben ik 7,5 jaar samen met mijn man. Ben sinds 11 november getrouwd. En ben vorig jaar gestopt Juli 2011 gestopt met de pil.. Ook ik ben in 1987 geboren.

Ik dacht niet meteen zwanger te zijn, maar hoop wel dit jaar zwanger te raken...

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Leuk groepje zo, en grappig dat iedereen mijn verhaal zo herkent... Wel grappig om te weten dat ik toch niet de enige ben die zo denk..

@kayleigh.. 4x menstruatie overslaan, heb je wel een eisprong gehad dan of? Ik heb ook een cyclusperiode gehad van 65 dagen, hoop nu toch weer rond de 33 te blijven!!

@engel.. Ja klopt... Pffff ik hoop het zo :)
    We hebben nog tot maart/april om positief te testen en dan is het nog 2012, het liefste heb ik eigenlijk een kindje in de zomer zodat je feestjes buiten kan vieren.. Ikzelf ben jarig in mei en heb de laatste jaren niet buiten kunnen zitten dus nu maakt het me niet zoveel meer uit... Behalve december dat lijkt me zo'n rotmaand!! Sinterklaas, kerst, maargoed... Op dit moment boeit het me al helemaal niets meer!!!!!! Haha

6. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik zit nog niet helemaal in het zelfde schuitje, maar heb toch wel een aantal dingen gemeen :)
    Ik ben ook in 1987 geboren en over 1,5 maand gaan wij voor ons 1e kindje. We wachten nog 1,5 maand omdat we in mei gaan trouwen en ik niet het risico wil lopen dat ik m'n jurk niet meer pas. Misschien gaat het inderdaad niet zo snel en ben ik in mei nog helemaal niet zwanger, but you never know.
    Ik ben nu 9 jaar samen met mijn vriend waarvan we 2 jaar samenwonen.
    Ik ben afgelopen juli al gestopt met de pil, omdat ik graag wilde zien wat mijn cyclus zou doen. Gelukkig is die weer vrij regelmatig. Ik had voor de pil (die ik 8 jaar heb geslikt) een cyclus van 24/25 dagen, dus zoals je in mijn handtekening kan zien is die redelijk weer op gang. Ik voel ook elk cyclus mijn eisprong, dus dat is wel handig, maar dat zegt natuurlijk niks over hoe het straks gaat.

Nou meiden dat was even kort over mij. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen en dat 2012 maar een vruchtbaar jaar mag worden!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: dat hoopte ik ook ja toen we begonnen. Ik ben in de winter jarig en mn mannetje in de lente, meestal geen weer om lekker buiten te zitten. Maar dat maakt me nu al lang niet meer uit! Verlang gewoon zo naar een gezond beebje van ons samen!

Wel grappig om te lezen dat er meerdere meiden ook net getrouwd zijn of nog gaan trouwen. Zal ook ff wat over mezelf vertellen voor de rest :

Mijn man en ik zijn beiden van 1987 en zijn 23 september 2011 getrouwd. We hebben al bijna 9 jaar een relatie en wonen nu ook ongeveer 3,5 jaar samen. 14 augustus 2011 ben ik gestopt met de nuvaring en in ronde 4 hebben we een vroege miskraam gehad, was toen ongeveer 4 weken.

7 januari is mijn nod, maar ga 9 januari pas testen als ik dan nog niet ongi ben. Wanneer is jullie nod?

8. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook van 1987 :) mn vriend is 4,5 jaar ouder. We zijn 5 jaar samen in zitten nu in de 1e ronde na het stoppen met de pil. Geen idee wat mn cyclus gaat worden, maar we gaan er maar meteen voor!
    Mn nod zou, uitgaande van het gemiddelde van 28 dagen, rond 23 januari zijn.
    @engeltje23 lees dat je een miskraam hebt gehad, dat is wel even schikken. Hoop dat 2012 een mooi jaar voor ons allemaal mag worden.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ e1987: ja was wel ff schrikken ja.....had toen ook nog geen test gedaan, was wel 2 dagen overtijd maar wilde een week wachten om een teleurstelling te voorkomen...Helaas was het dus nog een grotere teleurstelling, heb t er best moeilijk mee gehad, maar gaat nu goed hoor. Alleen sommige momentjes zijn wel eens lastig.
    Hoop ook zeker dat 2012 een mooi en vruchtbaar jaar voor iedereen gaat worden!

10. Infantem Amor

#10 Infantem Amor, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2012
    Waarschijnlijk heb ik inderdaad wel gewoon mijn eisprong gehad. Ik heb ter controle 2 keer een echo gehad tussen door. Daarbij zei de gynacaeloog telkens dat ze kon zien dat ik bijna ongi werd en mijn eisprong gehad had, maar kreeg toch telkens geen ongi.

Denk dat ik nu wel echt mijn eisprong heb. Voel me al de hele dag niet zo fit en gevoel alsof ik ongi moet worden. Ben erg benieuwd.

Mijn man is 2,5 jaar ouder en merk nu heel goed aan hem dat zijn zus ook zwanger is en een vriendin van ons. Hij is nu zo knuffelig enz.

@ engeltje23: wat vervelend een miskraam hoop dat nu wel goed gaat als je zwanger raakt.

@ e1987: hoop dat je cyclus idd rond de 28 dagen zit.

11. Infantem Amor

@ ukkie87, inderdaad een leuk groepje zo. Kunnen we wat kletsen over de ervaringen.

@ brittney, op zich is het wel goed te doen, zwanger in een trouwjurk, vriendin van mij was hoog zwanger toen ze trouwde. Alleen zo veel gesleutel aan de jurk, dus snap helemaal dat je nog even wacht.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: heerlijk he als je man zo knuffelig is!
    Heb als kadootje voor mn vriendin stiekem een foto gemaakt in een mooi lijstje voor haar verjaardag en die stond van de week bij ons nog even op de openhaard, zegt mn man: staat best goed he zo? Alleen moet er dan een foto in van ons eigen kindje! Krijg dr echt tranen van in mn ogen als hij zoiets zegt! Echt dan smelt je toch?

13. Infantem Amor

@ engeltje23, ja dan smelt je zeker als je man zoiets zegt.. Hij komt 's morgens helemaal tegen me aan liggen als hij me wakker maakt.. En zo door de dag heen komt hij lief knuffelen. Ik heb voor mijn beste vriendin en mijn schoonzus een bola gekocht en hij kan dan helemaal genieten van hun geluk, zo lief!! Mijn beste vriendin is nu 25 weken en mijn schoonzus 24 weken zwanger.

14. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ken jullie verhaal hier het zelfde.
    Ik ben niet getrouw of ga trouwen. Maar we willen wel graag een kindje. Ben zelf gestopt met de pil in mei. Me cyclus was elke maand regelmatig 32-35 tot oktober. Heb nu al een cyclus van 68 dagen. Helaas nog geen postieve test in me handen gehad. Van de week wel bloed laten prikken bij de huisarts. Vrijdag de uitslag.

15. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @kayleigh...ja het kan natuurlijk wel! Maar bij mijn jurk die al helemaal op maat is gemaakt hoort eigenlijk geen dikke buik haha. En hooguit 3 maanden moet kunnen. Heb er voor de zekerheid wel veters in laten zetten, dan kan je 3 maten groter als het moet :)

@engeltje...dat is zeker lief! Ik smelt ook als snel als m'n vriend zoiets liefs zegt!

Wel leuk zo allemaal meiden van de zelfde leeftijd!

16. Infantem Amor

Wat vervelend. Ik heb zelf van 23 aug tot 20 dec geen menstruatie gehad. Uit mijn bloed uitslagen kwamen niks. Hoop dat jij als nog posi test.

17. Infantem Amor

Ja dat is wel slim met die veters erin.

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Welkom allemaal, gezellig :)

@kayleigh.. Wel fijn dat je je eisprong voelt, ik voel echt helemaal niets!!! Alleen de 2e ronde. Hopelijk gaat het de goede kant uit met mijn cyclussen!!

@e1987.. Hopelijk is je cyclus rond de 27 dagen, maar kijk naar mij.. Het is helaas niet vanzelfsprekend :( hopelijk word hij nu regelmatig rond de 33 dagen.. Dan kun je ook wat gerichter klussen!!! :)

19. Infantem Amor

@ ukkie87, ja dat hoop ik ook voor je. ik hoop dat ik niet meer zolang hoef te wachten op mijn ongi, of het moet zijn omdat ik zwanger ben.
    Dan wacht ik natuurlijk graag!!!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @kayleight... Ja, inderdaad!
    Allemaal voor het goede doel

Deel Deze Pagina