Ín zwangerschap afvallen, na zwangerschap aankomen?? Wie nog meer?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Me312, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Hoi allemaal
    Ik heb een vraagje..
    Ik ben inmiddels al een tijdje zwanger van nummer 2 en bij beide zwangerschappen ben ik flink wat afgevallen..
    Heb bij beide ook HG (hypermesis) gehad.. Na de 20 weken gaat het wel weer goed beetje bij beetje ;)
    Bij mijn dochter kreeg ik daarna ook nog galsteenaanvallen en heb ik gewoon vrij weinig kunnen eten..

Voordeel ik was 20 kilo kwijt!!
    Ik natuurlijk helemaal happy maar binnen 4 maanden ná de bevalling zat álles er weer aan!!
    Ik heb ontzettend opgelet op wat ik at!, veel groente, fruit, volkoren én ik gaf borstvoeding (6mnd)
    Ondanks dat dus tóch aangekomen...

Nu deze man bijna geboren wordt En ik wel gewoon kan eten en niet aankom (wel 13 kilo afgevallen dus na de zwangerschap ook rond de 20 kwijt zal zijn..!)
    Hoop ik op verhalen van meiden die óók aankomen door een meteen niét logische reden maar die wel weten wat de reden is!!

Ik ben weer van plan om BV te geven, en uiteraard goed op te letten wat ik eet maar ik hoop zó dat het er niet weer aan komt :(

Overigens heb ik een trage schildklier (die prima werkt in de zwangerschap) en heb/had ik PCOS...
    Toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt...!

Help ;)

2. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Niemand???

Deel Deze Pagina