Nou dames, maar even weer opnieuw aangemaakt, aangezien de hele database is gecrasht. Zal later als ik meer tijd heb reageren. Wou even kijken of zp het weer deed.
joepie we zijn er weer! al vind ik het echt heel erg dat alles weg is.. was zo'n beetje mijn dagboekje van levi dat hij sinds 2 weken echt staat! en dat hij nu tandjes krijgt... en dat hij ook brood een sinds een wek.. en kortsjes al 3 weken.. en soepstengels.. en dat we bij livit zijn geweest voor zijn helmpje 2 weken geleden.. en dat hij nog steeds op melk nr 1 zit omdat hij 2 weken geleden scheetjes liet.. en omdat we sinds 3 weken bbzwemmen.. en hij het heel leuk vindt! en dat hij 69 cm en 8160 gram was deze week op het cb toen hij 6mnd en 1 dag was.. en dat de vakantie alweer een tijdje achter de rug is en ik met de scriptie bezig ben.. en dat ik blij ben dat het verhaal van de poort niet meer terug te vinden is, amar ik toch hier mijn ei kwijt kon.. en jullie weten waar het over gaat.. dat levi steeds beter aan het tijgeren is.. maar nog steeds stil ligt.. dat hij een activity center heeft gekregen waarbij hij alle knopjes leuk vindt en deze ook weet te grebuiken( niet geheel onbelangrijk he) dat mijn man mijn schat is! dat levi scheeuwtjes maakt van blijdschap en ik iedere dag meer van hem hou.. ik denk dat dat mijn update was van afgelopen maand.. ben ik iets vergeten?
Ik baal er ook stevig van zeg! ook was het mijn soort van dagboek van esther en melissa. Als ik weer eens iets vergeten was bij te houden kon ik het altijd terug lezen. Gister had ik net verhaal geschreven over hoe het op cb was gegaan, daarna lag zp eruit. Dus weet niet of iemand dat nog gelezen had, dus zal het even weer op schrijven. Dat ze dus nauwelijks melk meer wil is niet zo heel erg. Ze is er gewoon heel vroeg klaar mee. Normaal is het vanaf een jaar nog 300ml, maar zijn mag dat nu al. Dus nog maar 1 fles per dag en de rest aanvullen met halfvolle melk, karnemelk en/of yoghurt. Zelf baal ik er wel van hoor dat ze niet meer wil, vooral van de laatste fles. Nu is ze al een hele tijd erg vroeg wakker, zo was het vanmorgen alweer 04:20! Nog half uur kunnen rekken, maar ze schreeuwde daarna alles bij elkaar, zelfs esther was er wakker van geworden. Om 05:20 lag ze er weer in en heeft ze nog 2 uur geslapen, esther nog tot 08:10. Maar goed, ze zei dat ze helemaal geen laatste fles meer nodig zijn. Nu ga ik proberen om de yoghurt niet direct na de maaltijd te geven, maar een half uur erna ongeveer. Ze zag de ooievaarsbeet op haar neus (wat overigens al heel wat minder is geworden) en zei dat word later een plaat make up! Ook zei ze dat je alleen maar yoghurt mag geven ook al lust ze het niet, gewoon door doen! Al het andere was dikke rommel, te denken aan yogholino, eerste danoontje en dat soort dingen. Ja anders word ze tonnetje rond en nu is ze nog mooi. Nou ja zeg!!! Dit was dus een nieuwe arts die nu voor vast is. Ben je mooi klaar mee! Eregisteren naar de kapper geweest, heerlijk zeg!!! Mannetje vind ook erg leuk! Melissa gaat nu ook aan de tafel staan en aan de bank. Dus ze gaat echt hard vind ik.
sodeju marianne,.. ik had gelijk gereageerd als ze zoiets tegen me zou zeggen... en van de ooievaarsbeet en ook van het tonnetje.. ik vroeg toevallig deze week of de ooievaarsbeet nog weg trok.. zit op zijn oogleden en in zijn nek.. en toen zei ze ja hoor pas met een jaar ongeveer... as usual.. verschillende verhalen.. en nu al yoghort.. ik zou als ik jou was, toch proberen blijven met de melk.. als ze neit drinkt weet je dat het niet zo heel erg is.. en als ze wel drinkt weet je dat het alleen maar goed is toch? ik heb geen op of aanmerkingen gekregen de laatste keer.. ook verteld van de boterhammen etc etc.. ze vond alles goed.. je weet zelf toch wat het beste is.. zo doe ik het ook, ik vind echt alle tips welkom.. super zelfs.. en dan probeer ik erzelf mijn eigen versie van te maken waar mannetje zich het beste bij voelt
hahaha geen foto meer. ik was zo beduusd wat ze er allemaal uitflapte,, dan klap ik gewoon dicht en weet niet wat te zeggen. Melissa heeft er ook 1 op haar ooglid en op haar achterhoofd. Die heeft ze niet gezien. Nu ze haar melk niet drinkt ben ik bang dat ze niet genoeg vocht krijgt. Gister wou ze weinig sap en ook weinig eten, nou dat vind ik echt niet leuk! Gelukkig heb jij geen opmerkingen gekregen op cb Heeft hij nog uitslag rond zijn mond? Melissa heeft het ook, zou dat ook allergie kunnen zijn of komt dat doordat ze tandjes krijgen?
ik sla ook vaak dicht op momenten als ik het niet verwacht en ik zoals bij souders gewoon ontspannen en mezelf ben.. maar op een cb zit ik al klaar om als ze iets zouden zeggen.. allemaal tegenvragen te stellen zo leuk dan.. dan weten ze vaak zelf het antwoord niet.. ik hoor de poort.. zucht.. ik zou wel opletten dat ze genoeg vocht krijgt.. hoe komt het dat ze nu ineens zo slecht drinkt weer he... wisten we dat maar gewoon.. uitslag.,. i dont know.. wist ik het maar.. zit nu vooral op wangen.. dus ik denk tandjes.. als de tandjes door zijn en het zit er nog steeds dan ga ik ermee verder.. vandaag ook geen nr2 in de fles..
joepie zp doet het weer, was gisteren echt gefrustreerd dat hij het niet deed. Gisteren CB, Yarno is 69,8 cm en 7915 gram. Gewicht is middenlijn en groei iets meer dan gemiddeld. Hadden gisteren een vervangende arts want de andere had scholing. Verder nog gelachen want Yarno ligt graag op de buik, dus daar ook. Maar toen had hij er genoeg van en hup draaien en toen weer naar de buik. Moest hem echt tegenhouden want anders was hij van tafel af gerold. Was echt een moment van trots. Verder moest hij speeltje vasthouden en keken ze zijn oren, ogen , luisteren longen etc. Hij is goedgekeurd. Net gezwommen, heerlijk. Maar nu komt het leuke, ik trek vooraf mijn zwemkleding aan en neem dan ondergoed mee. Maar nu was ik deze vergeten. Klote. Dus dan maar zonder. Belde mijn man op mijn mobiel en toen vertelde ik het, ging hij fluiten en zei ik wil wel even langs komen. Hoezo weer mannen. Nou ik ga even douchen en dan kom ik weer online
Sam: Had gister al gezellig met je gekletst Hij is echt heel erg goed gegroeid zeg!!! Pokon?? hahaha, jullie klinken echt nog heeeeel erg verliefd
Hahaha, dat bedoel ik ook hoor! gelukkig maar toch? Je ziet en hoort zo vaak wat anders. Jullie zien er ook altijd zooooooooo gelukkig uit op foto's, daar word je gewoon happy van.
Ik weet zeker dat mijn man ook wel zo'n soort opmerking had gemaakt Hoelang zijn jullie nu eigenlijk bij elkaar? Sorry, heel erg nieuwschierig, misschien al eens verteld hoor hier ,maar weet het niet meer.
we zijn bijna 5 jaar bij elkaar. Meiden ga ervandoor, Damian ophalen van de peuteropvang en dan gaan we even naar het centrum toe.
kom zo even reageren ben thuis in mijn pauze! Even de hond laten plassen en dan ben ik er heel even!!
ben ik even snel moet om 13.35 weer terug rijden naar mijn werk. Hier is mijn temp vanochtend 0,3 graden gestegen tot 37,1 graden zo hoog is hij heel de cyclus nog niet geweest. Maar ik voel vanalles rommelen en had zojuist een rose slijmsliertje bij het afvegen dus de ongi zal morgen wel gewoon komen ben ik bang voor.
Marleen: Toch nog steeds spannend hoor. Wie weet!!! Samantha: Dan ben je al redelijk snel zwanger geraakt of niet? Damian is nu 3 en dan de 9 maanden zwangerschap nog eens. Echt heel erg super leuk!!! Ik ben vanaf mijn 15e al bij mannetje, dus zo snel zwanger zijn was er nog niet bij, hihihi. De meiden liggen lekker in bed en ga zo alvast even vlees voorbraden voor vanavond, heerlijk draadjesvlees. Tomaatje, laurierblad met kruidnagel en uitjes erin.Hmmmmm.
Hoi meiden, Jippiiieee, zp doet het nu echt weer!! Sam, wat is Yarno goed gegroeid! Super zeg! En ondergoed vergeten, is mij ook wel eens overkomen, en dan die 'mannen-opmerkingen'.... tja... het blijven mannen, haha Ele, volgens mij heb je de afgelopen maand goed samengevat. En bah, weer die stomme poort.... Marianne, goed de plasluiers van Melissa in de gaten houden. En wat Ele zegt, aanbieden kan altijd en drinkt ze de melk dan niet, is het ook goed... Marleen, een heel hoge temp hoor... Ben erg benieuwd, overmorgen zou je gaan testen.... Werk ze! Smokey, super dat het mee gevallen is in het zh. En een jurk! Super!!! Ben erg benieuwd.... Veel plezier bij souders!! Nou meiden, wat ik net toch hoorde. Ik had mn moeder aan de lijn en zij had smoeder gezien. Weet je wat smoeder tegen mijn moeder zei: "het is het beste als Esmee elke donderdag in november al naar mij komt, want dat is goed voor J...., kan ze vast wennen" Wat is dat nou weer voor onzin. Ik meteen mannetje gesms't, maar ik heb eigenlijk de neiging om smoeder zelf te bellen... ZIJ wil graag oppassen en ZIJ wil graag showen.... Het wegbrengen van Esmee gaat hartstikke goed, ik wil alleen nog niet dat ze ergens blijft slapen, is dat nou zo gek?? Ze is nog geen 5 maanden.... Sorry, maar moest het even kwijt.... Ben er nu vandoor, want ik krijg zo visite en vanavond dan die bruiloft. Tot morgen!!
Een tijdje terug heb ik een doos met meidenkleding gekregen van Melissa van iemand hier van het forum. Nu lees ik net in de lounge dat haar dochtertje is overleden! Echt, kan het niet geloven!! Dat is toch je ergste nachtmerrie? Sorry vind het zoooooo erg, moest het even kwijt.
hoi, Marianne ik was inderdaad heel snel zwanger van Damian, was ook niet gepland. Hier geslaagd met nieuwe kleding voor de kids. Name it winkel werd hier geopend en ja met korting dan is Samantha erbij, hiihhi. Een outfit gekocht die precies hetzelfde is voor Damian en Yarno samen, lachen