lautjuh de meds werken prima vanavond had noa weer een driftbui ze wou haar worteltjes niet opeten want ze moest dat eerst doen en dan mocht ze patatjes maar ze nam geen hap dus uiteindelijk een heel overstuur kind en nicky kreeg een ijsje omdat die netjes de bord had leeg gegeten en noa niet en ben duss consequent gebleven(applausje voor mezelf) en ze is dus met 1 visstick op naar bed gegaan thuis
Jaaaaaaa deel 18!! Chilleke veel plezier morgen!! Hopelijk is het wat jullie verwachten en krijgen jullie de hypotheek rond. Nonnie wauw wat een badkamer! Echt super mooi! Kan ik Ben ook inhuren voor hier? Onze badkamer staat ook nog op het lijstje. Mijn kerel is morgen vrij, heerlijk! Enige dagje de hele aankomende week dus wel even gezellig. Al had ik nu al afgesproken met een vriendin 's morgens om naar ballorig te gaan, maar goed. Kan hij mooi rustig klussen. Hobby's, fotograferen vind ik ook erg leuk! Heb een spiegelreflexcamera en ben daar nog mee aan het experimenteren, maar het ontbreekt vaak nog wel aan tijd. We hebben ook photoshop, maar de tijd om me daarin te verdiepen moet ik ook nog even zoeken. Wie weet in mijn verlof, maar als ik Mermaids dagindeling zie vraag ik het me af...
hahaha Ka, komt vast goed, en ja hoor je kan ben wel inhuren ja jij hebt echt een mooie camera volgens mij, en genoeg mooie foto's voorbij zien komen, net als kris die maakt ook super gave foto's!
@Ka photoshoppen ga ik me ook nog in verdiepen maar vind het behoorlijk ingewikkeld.. @hier ja ik ga echt afsluiten en naar bed! Tot morgen dames!!!
@ Nonnie: Nou echt een mooie badkamer hoor. Als wij die van ons gaan doen ga ik ook helemaal los. Alhoewel hij wel kleiner zal zijn dan die van jullie wil ik m wel echt super mooi en met goed en luxe sanitair maken. *en springt naar deel 18 om daar verder bij te lezen* Oh, verder niks bij te lezen, hahaha. Is deel 17 al gemeld aan de modjes dat er een slotje op kan? Mijn god , ik heb mijn officiële inwijding in de wereld van de bv-poep gehad. Tobin zat echt tot aan zijn nek onder de stront. Dus ik heb hem lekker gebadderd en alle smerige stront-kleren en hydrofielen in een emmer met biotex staan, dus die gooi ik nog even in de wasmachine voor ik naar bed ga.
Ohja, driftbuien. Hier dagelijks zo ongeveer. Als iets niet lukt of ze iets niet mag. Meestal negeer ik haar en dan houdt ze vanzelf wel weer op.