Hallo dames! Sorry dat ik weer ff niet gereageerd had, maar ik lig sinds afgelopen zaterdag weer in het ziekenhuis. Ben opgenomen met een sub-ileus! Als t goed is is het nu verholpen, maar was er goed ziek van en weer teveel afgevallen... Hang nu ook al 2 dagen aan t astronauten voedsel om extra op kracht te komen, en tot nu toe gaat t ook steeds beter gelukkig. Maar ja, vind t nog erg lang duren allemaal! Ben blij als ik weer thuis ben bij mijn 2 mannen!
Minimuisje, wat erg dat je weer in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat het allemaal heel snel verholpen is en dat je dan ook lekker bij je beide mannen thuis bent (en blijft). Groetjes Anita
Minimuisje: Balen zeg dat er nog zo'n nasleep aan die operatie vastzit. Ik hoop dat je snel weer aansterkt en weer lekker naar je mannen toe kan! Heel veel liefs voor jou! Pluk: Dat van die eisprong had ik even gemist haha Maar een beetje flauw dat je dan meteen geen zin meer hebt in sex, spuugbakje ernaast en gaan met die banaan, hahahaha Nee hoor meis... volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen (alleen jammer dat een maand dan zo lang kan duren he?)
Hello lady's! Hier weer thuis na precies een week erin gelegen te hebben! Gelukkig gaat het steeds beter, dus nog ff en hopelijk ben ik dan weer de oude
Jippie! 3 Hoeraatjes voor Minimuisje die weer lekker bij haar mannen is! Nu hopen dat alles goed blijft gaan meis, ik duim voor je!
Wat fijn dat je weer thuis ben minimuisje, lekker bij je mannen en nu rustig aan doen en hopelijk ben je nu rap weer op de been. Hier zoiets raars, sinds ik ziek ben geweest woensdag heb ik elke dag een dikke klodder helder slijm in mijn urine zitten. Het is 1 maal per dag en tot nu toe op verschillende tijdstippen (dus niet elke morgen). Wat is dit nu weer?, welk geintje haalt mijn lichaam dan nu weer met mij uit . Groetje sAnita
Ehm... Geen idee? Eventjes aan de dokter vragen misschien of ben je er al uit wat het is? Vandaag gebeld door die vriendelijke neurologe en ik heb... geen blaasontsteking Ik ga wel starten met een nieuw medicijn (niet het medicijn wat ik graag wilde maar goed). Voor de insiders: ik ga van Betaferon naar Avonex. Heeft dezelfde werking, maar ik hoef maar 1 keer in de week te prikken i.p.v. om de dag (heb nu enorme prikplekken, dus ik hoop dat dit wat minder wordt). Een klein puntje van OH NEE... is dat ik nu onderhuids prik met een klein naaldje en straks in een spier moet spuiten met een naald van 3 cm Aan alle andere mama's en hopelijk aanstaande mama's: hoe is het met jullie? Fijne avond allemaal!
Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn maar we wachten wel even af, aangezien ik geen pijn heb ofzo denk ik niet dat het iets ernstigs is. Goh wat goed dat die vriendelijke neurologe er nu ook achter is dat je geen blaasontsteking hebt 1 keer in de week spuiten ipv om de dag klinkt inderdaad beter alleen de lengte van de naald . Moet al niet denken dat ik mezelf subcutaan (dat is dus met zo'n heel klein naaldje) moet spuiten laat staan musculair (in een spier). Maar je krijgt toch eerst wel 'les' of niet. Groetjes Anita
Jeetje dat was ook even **** zeg Hè wat vervelend *knuf* Fijn dat je weer thuis bent, sterkte huh, geen idee wat het kan zijn :-k Heb je al op internet gezocht? Groetjes van ons
Ja maar daar kom je dus ook van alles tegen en kan het dus vanalles zijn. Ach we wachten nog maar even af. Groetjes Anita
Anita: Is het medische mysterie al opgelost? 24 nov. krijg ik idd prikles. Dit is toch even op een andere manier spuiten dan ik nu doe. Ik heb wel begrepen dat er een prikpen is die de naald in de spier brengt, waarna ik 'alleen nog maar' de vloeisof in hoef te spuiten. Nu heb ik een auto-injector die alles doet: prikken, spuiten en naald terug halen. Ben benieuwd! Ben je trouwens zelf van plan om op een gegeven moment medicijnen te gaan gebruiken?
Het mysterie is in zoverre opgelost dat het sinds gisteren voorbij is (dus geen slijmverlies meer). Of ik van plan ben om medicijnen te gebruiken, hmmmm zover heb ik nog niet nagedacht hoor. Ik wil eerst onze kinderwens vervullen, denk wel dat het nemen van medicatie daarna niet meer zo'n drempel op werpt dan dat het nu doet hoor. Het mooiste zou zijn dat er dan iets in tablet vorm zou zijn , hoewel ik spuiten in de opleiding heb geleerd is het toch iets anders om het bij jezelf te doen. Groetjes Anita
Ik heb medicatie in tabletvorm op mijn verlanglijstje aan Sinterklaas gezet, maar ik denk niet dat ze in mijn schoen zitten... Maar meiden, hij is weer in het land! En ook al is Fenne pas 8 maanden en snapt ze er nog geen fluit van; ik ben al helemaal in de Sinterklaas-mood! Heb uiteraard de intocht gezien en vind het heerlijk dat de periode van feestdagen weer dichterbij komt . Doen jullie nog iets aan Sinterklaas? Ik heb mijn (schoon) familie uitgenodigd om lekker te komen eten. Ik heb iedereen wel nadrukkelijk uitgelegd dat het niet de bedoeling is om Fenne te bedelven onder kado's (ze is in beide families namelijk het eerste kleinkind, dus ze wordt al aardig verwend), maar dat het echt bij een klein kleinigheidje moet blijven, het gaat tenslotte om de gezelligheid. Ze krijgt van ons ook maar 1 cadeau (ze hadden laatst bij karwei een hele leuke houten loopwagen, dus die hebben we voor haar gekocht). Ga nu weer even verder kijken naar 'Ik hou van Holland', echt een superleuk programma (vind ik dan he..) Groetjes, Leontien
@ Tinusje -> hier vanavond de schoen al gezet. Vorig jaar was Joris bijna net zo oud en zelfs toen samen het schoentje gezet. Ook al snapt hij er niks van, ik kan daar zo van genieten! Verder krijgt Joris hier bij de opa's en oma's ook wat in de schoen en van zijn peettante! En prikles. Spannend hoor! Ik heb zelf ook bijna 3 kwart jaar moeten spuiten (humira), ook zo'n automatische pen zeg maar, en dat kon ik al niet bij mezelf doen. Kreeg het niet voor elkaar. Terwijl ik daar wel voor mijn diploma heb. Maar spuiten bij je eigen is zo anders, ik kan het niet! @ Pluk -> fijn dat het mysterie opgelost is! Gekke geintjes ook van het lichaam Hier gaat het nog steeds niet goed met me. Weer aanvallen van extreme misselijkheid en maar niet willen afzakken (ook niet met medicatie). Afgelopen donderdag weer terug naar het zkh geweest, nu blijkt mijn maag helemaal van slag te zijn, dus nu pantazol gekregen om de maag te beschermen. Het begint langzaam zijn werk te doen (afkloppen). Woensdag ging het heel slecht, donderdag redelijk, gisteren weer vreselijk en vandaag gaat het een beetje... Hoe verder?
Oh ja en sinterklaas komt hier aan huis Tinusje! Helemaal vergeten 3 december komt hij een bezoekje brengen
Minimuisje wat ontzettend K*T dat je maag nu zo doet, maar ja met al die medicijnen die onze magen soms moet verstouwen is het niet zo heel raar dat ze zo af en toe opspeeld. Ik hoop dat de med snel aanslaan en dat je van de misselijkheid af bent. Tja sinterklaas, we hebben gisteren lootjes getrokken, we vieren het net zo als vorig jaar met beide familie's tegelijk. Buiten Jan en mij zijn dit dan dus 6 mensen . Om te voorkomen dat er opa's en oma's tegen elkaar opbieden heb ik gezegd dat ze contact met elkaar op moeten nemen om een budget af te spreken. Helaas is mijn schoonmoeder nog al eens eigenwijs en vond dit dus niet leuk, uiteindelijk heeft ze het wel gedaan en tegen mijn moeder gezegd dat ik had gezegd dat ze maar 1 cadeau mochten geven en dat ze de kosten moesten delen . Ach ja zal mijn moeder nog wel even bellen om het recht te zetten. Groetjes Anita
Ha ha, dat is dus precies de reden dat ik heb aangegeven dat het een kleinigheidje moet zijn. Nu is het de eerste Sinterklaas die we vieren met kind, dus ik vraag me wel een beetje af of de opa's en oma's doorhebben wat er met een kleinigheidje bedoeld wordt (naar mijn idee is dat iets tussen de 5 en 10 euro ongeveer), ik heb er namelijk geen budget bij gezegd. Ben benieuwd . Verder ga ik samen met Fenne uiteraard haar schoen zetten met wortel en al en dan heel hard Sinterklaasliedjes zingen (wie heeft hier nou het meeste plezier van; wij of Fenne hihi ). Minimuisje: wat onzettend kl*te zeg dat je nu zo'n last van je maag hebt. Maar wat Anita al zei: met al die medicijnen gaat het lichaam een keer protesteren. Ik hoop zo voor je dat je nu eindelijk een beetje op gaat knappen. Het is nu wel genoeg geweest he meis! Enne... Sinterklaas op bezoek; dan zijn jullie wel heeft lief geweest! Weet je hoe druk die man het heeft En zelf prikken is idd heel vervelend. Ik heb het naast de auto-injector ook geprobeerd, maar de eerste keer heb ik een kwartier met die naald boven mijn been gehangen, tot in op een gegeven moment zo gefrustreerd was dat ik hem van pure nijd in mijn been gezet heb . Toen was ik gelukkig over de drempel heen, maar met auto-injector vind ik toch fijner (ondanks dat hij de vloeistof pijnlijk snel erin spuit). Bij het nieuwe medicijn mag ik de inloop snelheid gelukkig zelf bepalen. Fijne dag meiden!
Dames wat is het hier rustig (ik hoop dat het een goed teken is ). Hier krijgt Kylian een step van de opa's en oma's, leuk en lekker voor buiten. Van mijn schoonzusje een drumstel , dus we kunnen de lol nog op. En van ons een nieuw spel voor op zijn V-smile. Dat ding heeft hij nog niet zo lang maar het is verbaasinwekkend hoe snel ze de dingen door hebben. Hij zet het al zelf aan, eerst stroom erachter, dan de tv aan en op video kanaal zetten en dan de v-smile zelf aanzetten 8) Groetjes Anita