mama's met een hoge BMI

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door butterflies78, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterflies78

butterflies78 Actief lid

7 nov 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn hier ook moeders die zwanger zijn (of net bevallen) met een hoge BMI die behoefte hebben aan mensen leren kennen ?

Laat dan een berichtje achter ;)

2. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een toekomstige mama met een te hoge bmi, 40+
    we hebben een jaartje moeten wachten, maar nu 9 weken zwanger en via de natuurlijke weg.
    Moet wel zeggen. Sinds een week val ik veel af. Eerst 4 kilo en nu 0,5 per dag. Maandag termijnecho en intake. Maar even bespreekbaar maken.

3. butterflies78

butterflies78 Actief lid

7 nov 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi JBB,

Leuk dat je reageerde, gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Hoe komt het dan je ineens zoveel afvalt ?
    Ik was de eerste 11 weken 2,5 kg afgevallen omdat ik misselijk was (zonder spugen). Verder kom ik gelukkig ook niet aan.

Loop je gewoon bij de VK of bij de gyn in het ziekenhuis ?

4. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik afval doordat ik tot 14.00 normaal kan eten en daarna krijg ik geen hap door mn keel.

ik heb maandag de intake, ik verwacht dat ik word doorgestuurd naar de gyn.

en jij? Vk of gyn? Begint je lichaam ook al te veranderen?

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hallo dames Ook ik ben niet slank. Zelfs iets zwaarder dan bij mijn vorige zwangerschap. Maar ook deze keer bij de 3de ronde raak dus mijn BMI heeft daar dus niet echt invloed op gelukkig. Is dit jullie eerste zwangerschap?

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hier ook een te hoge BMI, begonnen met 47. Toen afgevallen naar 39, moest 34.9 zijn anders werden we niet geholpen maar toen spontaan zwanger!
    Nu helaas weer 43 ofzo :). Tot nu toe 11kg aangekomen :(

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Hallo dames!

Ook hier zwanger met een te hoge BMI.. was rond de 37 ofzo maar heb er inmiddels wat kilo's bij gekregen door de zwangerschap;)

Nu zwanger dus van ons 2e kindje.. en bij beide was het erg snel raak.. bij mijn zoontje in ronde 2... en nu zelf 2 weken nadat we besloten om er voor te gaan! :$

Ik loop nog bij de verloskundige nu.. maar zal binnenkort overgedragen worden aan de gyn ivm gebruik van antistolling (ivm trombose gehad bij eerste zwangerschap..) dus heeft niets met mijn gewicht te maken!
    Ik heb verder ook nooit geen 'commentaar' ofzo gehad van de vk over mijn gewicht.. ;)
    Tot nu toe ben ik ik denk zo'n 6kg aangekomen ofzo....maar kan erg weinig eten omdat ik tot week 27 erg misselijk was.. en vanaf week 27 van ALLES brandend maagzuur krijg!
    Dus.... tjah... kan eigenlijk niks meer 'lekker' eten op het moment.... ;)

Deel Deze Pagina