Aangezien wij de 5000 berichten gehaald hebben zijn we toe aan een deel 2 Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 6 ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Jens LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 21 december - Z. Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 24 december - Jefta ~*Afspraken*~ 30 December - Controle VK - Bailief Zo zeg, we zijn toe aan meer nieuwe afspraken Seentjuh, ik denk dat jij aankomende week maandag of dinsdag aan de beurt bent als het a.s. vrijdag niet is, haha. En Prutske, beval jij morgen maar, vanavond wordt denk ik een beetje kort dag .
Ik heb in principe maandag nog een afspraak staan bij de vk. Maar dat zal wel veranderen als ik vrijdag zou bellen voor in te leiden
Jaaa de babyboom is begonnen @Me88 Gefeliciteerd met jullie ventje! Wat erg dat hij in het ziekenhuis moest blijven, gelukkig is hij nu thuis, en kunnen jullie echt gaan genieten @LA85 Gefeliciteerd met je knulletje! Klinkt als een pittige bevalling, hopelijk zijn jullie ondertussen weer bij gekomen. @Saar Zo, jij heb goed je mond kunnen houden, en een jongen!' Gefeliciteerd met jullie zoontje. Mooie, aparte naam. Ik hoop dat de keizersnede je is meegevallen De babymeisjes laten wel op zich wachten zeg!! Vanuit die theorie wordt het een meisje Prutske Hier is de kraamzorg voorbij...jammer want ik vond het vooral fijn dat er een hoop huishoudelijke taken werden over genomen en er lekker eten voor me werd gemaakt haha. Nu moet mn vriend gewoon meer doen want ik mag nog niet alles. Maar ik vind het heerlijk ook hoor, lekker saampjes of met zn drietjes thuis. Afgelopen dagen is mn vriend weer gaan werken dus waren N.elina en ik samen. Heerlijk!! Maar het wordt wel ff wennen om in het nieuwe ritme te komen maar dat zal met de tijd vanzelf wel gaan. N.elina doet het heel goed!! Zo rustig en stil echt een popje, we zijn zo verliefd op dr! Ik begin ook goed op te knappen, kom steeds vaker uit bed, doe wat licht huishoudelijke dingen en de babywasjes, de grote was is voor mn vriend haha Gisteren ben ik voor het eerst weer buiten geweest, boodschappen gedaan met mn vader, was wel even wennen die drukte, en natuurlijk mn meisje een uur alleen gelaten, bij mn vriend natuurlijk maar toch, ik was blij dat ik weer thuis was haha Nu hopen dat het de komende dagen een beetje weer is want ik kan niet wachten om met de kinderwagen te gaan wandelen Meiden, ik wens jullie fijne kerstdagen! Voor degene die nog zitten te wachten, veel sterkte, hopelijk zijn jullie snel aan de beurt en worden het allemaal 2013 kindjes Hier weinig plannen voor de kerst. Het feit dat we nu eindelijk met zn drietjes zijn is voor ons al een groot feest Mn vader, zus met vriend komen hier morgen Chinees eten, lekker makkelijk, en 2e kerst helemaal niks. Hopelijk 1 van de 2 dagen redelijk weer want ik zou graag naar het graf van mn moeder gaan zoals altijd met kerst en het liefst neem ik dan N.elina mee, maar ja dan moet het niet zo stormen en regenen...
Saar gefeliciteerd meid! Mooie naam nog nooit eerder gehoord! Nu lekker uit rusten en genieten van de kleine man! Had mijn gevoel toch gelijk over dat het een jongetje is hihi. Nieuwe afspraken: 30 december consultatie bureau En 30 januari na controle in ziekenhuis. Hier. De kerst begint goed meneer spoot me vanochtend onder de poep! Ff gaan douchen kom ik terug had die het bed helemaal onder gespuugd. Nu eindelijk tijd om rustig te zitten en eten! Wil iedereen nog fijne kerst toe wensen! Xx
Fijne feestdagen allemaal! Prutske: Spannend hoor, hopelijk ben je gewoon aan het bevallen nu. Bailief: Alle harde buiken dus niet voor niks. Nono: Wat spannend en wat laten ze je in onzekerheid zitten. Seentjuh: Haha ik moest toch wat he?! Lastig is dat als je het los moet laten.. Doen ze het bij jou nog later, nou zeg! Ik zal even het 'bevallingsverhaal' typen. Gisteren om 11 uur moest ik me melden op de afdeling. Werd aan de CTG gelegd en toen ik vroeg hoe laat we werden geholpen zeiden ze 1 uur. Ik had half 3/3 uur verwacht, dus dat viel enorm mee. Werd vervolgens een infuus geprikt en katheter gezet en kreeg medicatie vooraf. Om kwart voor 1 richting de recovery waar ik een ruggenprik kreeg. Ze begonnen 10 over 1 met de operatie en voordat we het wisten kwam Jefta uit mijn buik. Hij kwam er plassend uit en met een grote brul. Dus dat zat goed. Hij ging samen met mijn man mee naar de kinderarts en kwam vervolgens 5 of 10 minuten bij me liggen. Toen werd het helaas te koud voor hem en hij moest in de couveuse. Voor ik het wist was ik gehecht. Er moest alleen eerst even gedweild worden want ik had heel veel vruchtwater daarna lag ik op de recovery en mocht Jefta weer bij me liggen. Hij pakte gelijk de borst en na een kwartier ging ik terug naar mijn kraamsuite. Met de nodige pijnstilling. De borstvoeding loopt nog niet super, is nog vrij pittig ik heb behoorlijk last van de wond (heb al te veel gedaan en teveel met Jefta gelegen). En Jefta is ook erg moe en misselijk. Maar 't is een heerlijk ventje, super rustig. Foto komt nog wel even. Hanna vind het maar raar.
Klinkt goed dat je jefta wel bij je mocht houden enzo! Hopelijk gaat het herstel snel! Waarom kreeg je medicatie van tevoren als ik vragen mag? Ik krijg dat namelijk niet als het goed is. Fijn dat het zo goed gaat staffie! Altijd even wennen om het 'echt' zelf te doen nadat de kraamzorg weg is, maar komt goed Lekker xdoo haha, gelukkig hebben we douches en wasmachines! Moet er niet aan denken hoe dat 150 jaar geleden ging Fijne dagen allemaal! Ik ga weer even middagdutten! Nu kan het nog
Saar van harte gefeliciteerd met Jefta! De meisjes laten inderdaad op zich wachten. Wij zijn zojuist voor het eerst even met Jens wezen wandelen, ik vond het heerlijk en hij ook! Ben benieuwd wie er nu aan de beurt is... Fijne dagen allemaal!!
Even heel kort Saar Gefeliciteerd!! Mooie naam Fijn dat het is meegevallen Klinkt heerlijk Me88! Meiden die nog moeten bevallen: zet m op. Hopelijk gaat alles voorspoedig en een beetje op korte termijn De rest geniet van jullie eerste kerst samen Hier controle weer prima. Nu pas 2 januari terug maar wel ineens veel vocht dus even goed in de gaten houden. Geen voorwerk te bekennen verder helaas. Fijne feestdagen allemaal!
Ik kom even zwaaien en jullie fijne dagen wensen! Ik heb helemaal geen puf om te reageren, veel te druk geweest vandaag en lig nu uitgeteld op de bank. Geen baby hier nog helaas. Ben benieuwd of Prutske bevallen is! Ik reageer morgen op alles
Hoi meiden, sorry voor de late reactie maar wij zijn vandaagv de trotse ouders geworden van een zoon met de naam L.asse. 3780gram. Bevalling, vanmorgen om half zes wakker om te plassen. Om zes uur dacht ik ik ga lekker in bad. Binnen 10 minuten regelmatige weeen om de 4 a 5 minuten. Zeven uur man uit bed geroepen dat hij moest gaan douchen. Rond kwart voor acht de vk gebeld en zij kwam rind kwart acht binnen. Toen had ik al 5 cm ontsluiting dus snel naar het kraamhotel. Rond iets over negen daar. Rond half tien weer getoucheerd al 7 cm ontsluiting. Toen op een wee de vliezen gebroken. Rond half elf gaan persen en om 10.50 lag hij al op mijn buik. 3 inwendige en 1 uitwendige hechting. Om half twee waren we weer heerlijk thuis. F. Vind zijn broertje erg lief. Net al lekker frietjes met biefstuk op jammie Meiden geniet ze, en de andere succes!
Gefeliciteerd prutske!! Heerlijk met jullie kerstwondertje! Lekker snel gegaan met vrij weinig schade, super! En al biefstuk op haha, jammie!
Prutske, gefeliciteerd!! wat een snelle bevalling! En al lekker gegeten, dat mocht ook wel na al die maanden . Leuke naam ook, geniet van deze kerst met z'n viertjes!
Morgen reageren wordt vandaag want ik ben een beetje bijgekomen ondertussen . Staffie, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ritme komt vast vanzelf wel . Alle visite al geweest voor N.? Ik hoop voor je dat jullie nog met haar naar het graf van je moeder kunnen in deze dagen, dat zou wel heel speciaal zijn. xDoo, haha geweldig kerstcadeautje van hem! zijn jullie al helemaal gewend zo met z'n drietjes te zijn? Saar, wauw hij kwam er plassend uit?! Alles werkt in ieder geval, hij dacht ik laat het gelijk even zien . Jammer dat Hanna het nog maar raar vind, veranderd vast snel hoor! Ze moet mama natuurlijk ineens delen, maar ze is vast binnen de kortste keren gek op haar broertje. Pas je wel goed op jezelf? Die wond us niet niks he...lastig ook dat de borstvoeding nog niet zo lekker loopt. Hoop voor je dat dat snel veranderend. MaDe, hopelijk voor jou is dat vocht vruchtwater. Me88, lekker hoor samen wandelen! Hier, we doen heerlijk niks maar toch heb ik teveel gedaan haha. Ik heb een hele tijd in de keuken gestaan en ben ook nog mee wezen wandelen met mijn vriend en de hond. Dat bij elkaar was niet heel slim. Maargoed ik dacht, als ik in beweging blijf komen de krampen misschien weer, helaas is het niet zo. Had trouwens gisterenavond en vanmorgen zo'n gevoelige buik door die krampen, pff ik kon er niks op hebben. Valt inderdaad op dat alleen de meiden nog geboren moeten worden, grappig zeg. Ik kan nu niet op de laptop maar zodra ik erachter zit en de lijst is nog niet bijgewerkt zal ik het even doen .
@Prutske GEFELICITEERD!!!!!! Ook al zo'n mooie en aparte naam! Klinkt echt als een turbo bevalling, heerlijk dat jullie al weer thuis zijn @Xdoo Heerlijk zo'n poeperd haha Hier nog niet gebeurd, wel alles onder geplast toen ik dr luier af deed @Saar Fijn dat je hem wel even bij je heb mogen houden! Ik zal proberen morgen mijn ervaringen op te schrijven. Hier in het ziekenhuis zijn ze nu bezig met een pilot omtrent de gentlesectio dus kreeg ik een warme luchtdeken over me heen Jammer van de borstvoeding, hopelijk komt het snel op gang, misschien extra kolven om de productie op gang te krijgen? @Seentjuh Ja vind het nu al heerlijk dat we echt met ons gezinnetje zijn Geniet nog maar van je middagdutjes want bij jou zal het ook niet lang meer duren @Me88 Heerlijk zo'n wandeling, hier staat de 1e wandeling voor morgen op de planning @MaDe Hopelijk hoef je niet te wachten tot 2 januari, Wel goed het vocht in de gaten houden hoor. Hebben ze niet gesproken over inleiden? @Bailief Gelukkig nog weinig kraambezoek gehad. De meeste komen na de feestdagen en daar ben ik wel blij om, dan ben ik zelf waarschijnlijk ook weer wat fitter. Had de rust de afgelopen dagen ook echt wel nodig Jammer dat het nog niet wil doorzetten bij je. Nog even geduld dan maar... Hier een slechte nacht gehad, N. kwam echt vaak, om de 2 uur, en mn rechter tepel voelt al een paar dagen niet lekker. Vanacht hapte ze dus verkeerd en ik vloog echt tegen het plafond Tranen over mn wangen, er zit nu dus echt een scheurtje in mn tepel echt in het leven dus het is gewoon onmogelijk om met die borst te voeden. Heeft echt een paar dagen nodig om te genezen. Nu geef ik dus alleen links, en rechts kolf ik af en geef ik dan doormiddel van "fingerfeeding" Bewerkelijk maar ja geen andere optie. Vandaag heerlijk kerst gevierd als gezinnetje Al had/heb ik helemaal geen kerstgevoel, alles is de laatste tijd gewoon langs me heen gegaan, voorbereidingen, kerstversieringen etcetera Maar het was gewoon gezellig Kleine kerst fotoshoot gedaan Mevrouw vond alles prima, geboren fotomodel Deze foto deel ik graag haha
Staffie, auw! Dat lijkt me echt verschrikkelijk aan borstvoeding, dat het zoveel pijn kan doen. Hopelijk heelt het snel. De zalf van Bepanthen schijnt goed te helpen. Lekker dat je nog niet zoveel bezoek hebt gehad, kost natuurlijk ook tijd om van de operatie bij te komen. Kun je straks veel meer genieten van het bezoek . Erg lieve foto! Heeft ze al een beetje een tintje? Op de foto ziet ze er nog best licht uit zeg maar, ik had wat donkerder verwacht. Of zeg ik nu iets heel stoms? Ik vind het niet zo erg dat het nog niet wil doorzetten. Het zou natuurlijk heel leuk zijn maar het kan net zo goed nog 3 weken duren (dat moet ik niet te vaak zeggen want dan vind ik het wel erg ). Het wordt nu helaas wel steeds vervelender met alle vragen: "is de baby er al? We wachten op jullie baby? Oh je belt, ik dacht dat er iets aan de hand was" jeetje, alsof we haar zelf niet graag willen zien. Anderen lijken nog ongeduldiger dan wij. Mijn vriend heeft op een gegeven moment tegen iemand gezegd dat ik bevallen was van een zesling . En we hebben zijn moeder opnieuw, voor de zoveelste keer, gezegd dat iedereen gebeld wordt als de baby geboren is en niet eerder. Ze belt namelijk om de dag om te checken of ik niet bevallen ben terwijl ze zogenaamd zo goed begreep dat we er niemand bij willen hebben. Sorry, ik zeur weer. Wordt er soms gewoon even gestoord van maar nu ben ik klaar met mijn gezeur haha.
Lieve foto staffie! Oh lijkt me zooo pijnlijk dat! Hopelijk geneest het snel. Ik heb ook iemand aangesproken op elke dag whatsappen of de baby er al is. Pff inderdaad alsof ik zelf niet ongeduldig genoeg ben! Als ze nou nog zou vragen hoe het met mij gaat en of het nog lukt allemaal, maar het is overal baby baby baby... ach ja... Vandaag het huis aan kant maken zodat het er allemaal weer netjes uit ziet en vanmiddag kerst vieren bij mn zus en fam. Vanmiddag ook weer lekker middagdutje doen, kijk er nu al naar uit haha