Belize, wow, dat is nog eens een goede troost van jouw moeder Ik schrijf niet mee, omdat ik niet zo goed ben om het vol te houden, maar ik heb hier ook heel veel gebroken nachten en ik zal dit onthouden als ik weer eens zit te koukleumen naast zijn bedje
wie kijkt sinterklasjournaal met verhaal van baby piet? alle kinderen zingen voor hem zodat hij doorslaapt.moest wel hard lachen, al die gapeende pieten omdat de baby niet slaapt.
ok, vandaag vla test.ik heb hem n portie vla laten eten(in plaats van yogurt na het eten).wie weet misschien slaapt hij beter vannacht.(pap eet hij echt niet, ook niet in het flesje, sinds maanden niet)
Mijn smurf loopt nog niet los, maar slaapt dus al wel in een peuterbedje. Hij kan overigens klimmen als de beste dus als hij er uit had willen klimmen had dat zo gekund. We hebben een meegroeibedje inderdaad, op de kleinste stand. Aan de ene kant tegen de muur, aan de andere kant een bedrekje.
nee, dat is 2de keer vla. 2 dagen geleden toen hij doorsliep kreeg hij vr de eerste keer. hij is net 1 geworden. dus nu mag hij van alles eten. maar hij reageert vaak slecht op nieuwe dingen, gevoelige darmen.
Ow ik had ff niet door dat hij net 1 was.. Ach.. reageer hij echt zo gevoelig joh! Zielig is dat.. Wellicht slaapt hij daarom slecht snachts...
Iemand zei dat ik er helemaal doorheen zat. Dat is ook zo. Ik ben echt oververmoeid. Ik houd vol maar weet dat ik op een dag instort als ik zo doorga. Mijn man helpt 's nachts maar 9 van de 10 keer wil hij perse mij omdat hij nog de borst krijgt. Ik weet gewoon niet meer wat het betekent om eens lekker te slapen 's nachts. Dit is al maaaaanden aan de gang (eigenlijk vanaf zijn geboorte maar laatste maanden veel erger). Ik wil ook een peuterbedje. Hij kan al vanaf dat hij 10 maanden was zelf van banken/bedden etc. klimmen. Gewoon naar de rand kruipen, op zijn buik rollen, benen over de rand gooien en zich laten zakken. Maar probleem is dat als hij 's nachts wakker wordt gaat kruipen en dan door kruipt. Daar ben ik bang voor. Maar een peuterbed zou hier in die zin helpen dat ik naast hem kan liggen makkelijk en ook weer makkelijk weg kan gaan. Voor nu vind ik het nog te eng. Misschien als hij echt loopt.
@ Boordevol: Dat zei ik... Hoe jij alles verteld merk ik dat jij er echt doorheen zit.. Werk je nog?? Anders is ff voor een paar weken ziekmelden? Je kan een bed kopen met een hoge voor en achterkant en dan nog een hekje bij de Ikea kopen en andere kant tegen de muur aanzetten? Ik lees het wel meer ja, dat je dan lekker bij m kan gaan liggen en dan wegsluipen..
Hoi jann, ja ik had niet meer terug gelezen maar onthouden van de vorige keer. Tranen zitten me ook heel hoog de laatste dagen. Ben gewoon zo moe en zelfs vroeg mee slapen helpt niet meer. Werken ben ik toen hij 4 a 5 maanden was al mee gestopt. Dat had ik er niet bij gered. Ik ben echt gek op hem en overdag hebben we veel lol samen maar de nachten... het is echt slopend. Ik kan hem ook niet uit logeren doen (dat wil ik zelf ook echt niet). Ik hoop gewoon dat hij snel beter gaat slapen.
Sterkte meid... Als je al niet werkt, zit er niks anders meer op.. ja kan m moeilijk uit besteden he! Dat wil je danook weer niet... Sterkte!
Inderdaad Jann. Dat wil ik echt niet. Ik moet hier gewoon doorheen en hopen dat het snel over is. Als het nog te lang zo doorgaat ga ik wel voor een andere oplossing kijken. Kunnen de Sleepzz gebruikers mij hun ervaringen vertellen??? In hoeverre heeft het geholpen? Hielp het meteen of juist niet? Hoevaak geef je het? Is het echt veilig om te geven? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen want lees wel positieve dingen erover, alleen wil ik hem geen medicijnen ofzo geven. Homeopatisch vind ik wel weer goed.
Je heb 2 vormen van sleepzz. Met Melatonine: Dat is vanaf 2 jaar. En Sleepzz Junior: Dat is vanaf 1 jaar geloof ik Joas gebruik nu die junior. Nou het helpt echt niet! Hij krijgt het nu 2 weken. Misschien dat hij wel iets rustiger is snachts, sneller gaat slapen. Maar wij laten m smiddags ook korter slapen zodat hij snachts wel echt moe is!
Probleem van overdag is dat hij al weinig slaapt. Twee keer een half uur. Dus tja, minder kan al niet. Geef je het hem 1 keer of 3 keer? Ik las net op hun site dat je het ook 3 keer kunt geven overdag. Dus misschien als het niet helpt, dat je 1 keer 's ochtends kunt geven en 1 keer 's avonds en het dan wel helpt?
Nou meiden... Ik weet niet wat ik meemaakt.. Joas heeft wederom weer vannacht de hele nacht geslapen. Hij is nu zelfs niet eens wakker!! Ik heb de volgende dingen toegepast.. Ook tips van hier gekregen... - Voor dat hij naar bed ging, heb ik zijn verwarming voluit gezet.. Twas daar behaagelijk warm... - Extra shirt aangedaan onder zijn slaapzak.. - Savonds als hij gaat huilen, heb ik een soort stappenplan bedacht.. Ik kom nog maar steeds tot stap 2. Als hij huilt, praat ik gelijk door de babyfoon dat hij lekker moet gaan slapen, mama is thuis! Stap 2. Is weer door de babyfoon wat zeggen en dan 5 min. laten huilen maar dat hoef steeds niet eens.. Tlijk wel of hij een rust vind omdat ik tegen m praat, maar hij mij niet kan zien en dus niet meekan... En ik gebruik nu voor het slapen gaan 2 weken lang Sleepzz.. Je weet het niet he, of het nu is gaan werken! Ik ben echt heel blij hiermee.
hier moest ik 3 keer uit vannacht. om 4 uur was hij ook gezellig opgestaan in zijn bed. ik zag dat papa de verwarming uit was gedraaid, dus weer aan gezet en hij sliep weer tot 6:15, met poepluier weer wakker. 3-4 keer per nacht fftjes uit moet gaan vind ik wel te doen.maar het kan natuurlijk veel beter.