Hier gister avond op verjaardags bezoek geweest, laat op bed en ik kan me nog vaag herinneren dat ze heeft gehuild, maar manlief heeft haar niet opgehaald en ze is uiteindelijk weer verder gaan slapen en slaapt nu nog.. Ze is altijd wel een langslaper geweest dus ik ga haar zo ophalen! Leuk vooruitzicht, we gaan naar sinterklaas vanmiddag zal wel een drama nacht worden vanwege de overprikkeldheid (ik denk dat zij daar nog steeds erg last van heeft) maar we zullen t wel zien! Voor de mama's met een goede nacht, heel fijn! voel je je ook wat beter door, toch? Mama's met een rot nacht, sterkte voor vandaag.. Vermoeiend!
Hier werkt Sleepzz junior ook voor geen meter. Gisteren is Dane om 21.00 uur gaan slapen en kwam hij om 23.30 uur, eigenlijk is dat al netjes want hij komt vaak al om 22.00 uur. Maar zodra hij dan wakker wordt krijgen we hem echt niet meer in zijn eigen bed. Hij lijkt wel bang voor zijn eigen kamer 's avonds. Daarom belandt hij rond die tijd bij ons in bed en slaapt hij wel redelijk, hij heeft heel veel last van dromen (wordt vaak gillen wakker met zijn ogen nog dicht). Maar vannacht was hij heel onrustig. Misschien komt dat omdat hij gisteren sinterklaasfeest had met veel indrukken enzo....
@ Joyce: super jij dus ook een goede nacht! @ Wendy: Hoelang gebruik je sleepzz nu?? Ik 2 weken. Hij is wel veel rustiger.. Ik heb dus hetzelfde al bij jou.. Nu kreeg ik van iemand ander de tip om via de babyfoon tegen m te praten. En een stappenplan te maken dus dat je altijd dezelfde stappen uitvoert!! Het werkt hier.. Proberen kan je allicht!
Hoi dames! Ik ben een weekje weggeweest. Dochter heeft wisselend geslapen.. de eerste nacht heel goed, van half acht 's avonds tot half negen 's ochtends! Twee nachten redelijk, met een keertje wakker, en twee nachten slecht, met wakker blíjven, en blíjven huilen. Troosten helpt dan niet, en bij ons in bed gaat ze alleen maar spelen en bewegen, dan wordt er niet geslapen. Uiteindelijk duurt het dan 1 à 2 uur eerdat mevrouwtje weer eens gaat slapen.. Ach, ze is overdag wel heel vrolijk en lief.. maar soms breekt het me echt op. Het komt hier zelden voor dat we dochter kunnen troosten en terugleggen en dat ze dan een paar uur later weer even huilt, vaak is het echt dat ze meteen een hele tijd wakker is en huilt. Ik weet nooit zo goed wat ik dan het beste kan doen. Ze begint wel steeds meer zelf aan te geven wat ze wil, soms wil ze bijv. persé even kijken bij papa/mama, of ze wil haar beer nog even een kus geven, of ze wijst naar het nachtlampje dat aan moet.. en dan leggen we haar terug, is het vijf minuten stil en dan gaat ze weer brullen. Vermoeiend. Nouja, het zal toch óóit wel overgaan? Las over warm/koud slapen.. hier wordt het 's nachts behoorlijk koud in huis al, een graad of 14/15. Als dochter gaat slapen is het 19/20 graden op haar kamertje.
@ Danabella: Leuk dat jullie een weekje zijn weggeweest. Waarheen?? Balen zeg dat je de nachten daar ook niet echt gingen.. het wordt toch echt tijd dat die fases voorbij gaan!!
het is hier erg rustig.ik hoop dat dit niet betekent dat het met slapen heel erg slecht gaat bij jullie?hier weer een redelijke nacht met 3x op. hoop iedereen lekker aan het slapen is. of is de club er al?
Nee er bestaat nog geen club.. Hier zaterdag op zondagnacht veel wakker geweest. Afgelopen nacht doorgeslapen.
Hier al een paar nachten dat ie in zijn slaap huilt en gilt, ook al ligt hij al tussen ons in. Heeft pijn, voelt hij zich iet goed, heeb ie een nachtmerrie??? Ik weet het niet. En ook het naar bed brengen is nu drama. Hij valt beneden in slaap en als we hem naar bed brengen en hem alleen al boven zijn ledikant houden dan voelt hij dat waarschijnlijk en wordt hij gelijk wakker en gillen met dikke tranen.....hij is zooooo bang om alleen te zijn. Dan maar weer mee naar beneden zodat wij ook nog iets aan onze avond hebben en slaapt hij verder op de bang totdat we naar bed gaan. Hopenlijk is dit extreme een fase....
wendy:kiezen!echt waar. ze hebben dan ook kaakpijn denk ik, wanneer kiezen aan het begin eerst echt door het bot moeten komen. en wanneer je pijn hebt dan wil je een babyzijnde niet alleen zijn.
Pff, hier weer de hele nacht in de weer geweest, het begon (ja ik heb dit keer gekeken) om kwart over 1 en we zijn 2x naar beneden geweest.. Pfff! Eerste keer beneden en weer in haar eigen bed, kon ik zelf niet meer slapen en 3 kwartier later was het weer raak.. Toen ben ik er zelf maar uit gegaan (alleen dus) en waren we beneden en wilde ze graag naar papa toe.. Dus bij ons geslapen en t was vanmorgen half 11 en ze sliep nog.. Heb d'r dus wakker egmaakt en nu ligt ze net weer 10 min op bed en meteen vertrokken!
@ Wendy & Joyce: Wat een gedoe meiden.. Kon je maar weten wat ze wilde.. Hier gaat het gelukkig wel weer iets beterder.. Zaterdag op zondagnacht echt de 5 min regel toegepast omdat we weten dat er verder niks meer aan de hand is. Maar als ze echt pijn hebben zou ik ze gewoon mee in bed nemen... Hebben we ook 2 maanden lang gedaan. Zodra hij huilde gelijk mee naar bed. Zo kwamen wij ook tot onze rust.
Ja maar ik weet niet of het pijn is.. En dan wrijven we over de voetjes en beentjes en lijkt het beter te gaan..
meiden, bedankt. Jannn: je vroeg een pagina terug hoe lang ik sleepzz gebruikte...ik heb gebruik het nu een maand maar het werkt echt totaal niet. Belize: Dane heeft al sinds 15 maanden zijn hele gebit....of ik heb er eentje gemist. Het is zo moeilijk omdat hij het niet kan zeggen.....ik moet me er ook maar bij neerleggen dat ie voorlopig bij ons op de bank en in bed slaapt en volhouden dat het heus wel goed komt. Ik kan er zo mee zitten dat ik er niet van kan slapen en last van mijn maag heb.
Jannn: Goed idee. Dames, veel succes vanavond. Dane is ondertussen in slaap gevallen in zijn stoel. Ik ga een poging wagen hem naar zijn bedje te brengen....duim duim.
Ja, heb er 2. zo'n houten en een met riempjes die je ook lekker naar achter kan kantelen. Mijn vriend heeft uit zijn werk boodschappen gedaan dus had Dane vooruit laten eten en toen wij gingen eten heb ik hem met zijn fles in de stoel gezet...
We zijn naar Centerparcs geweest (de Eemhof) Jann . Joyce, heeft je dochtertje het niet koud dan? Aangezien wrijven over voetjes en beentjes lijkt te helpen? Hier de afgelopen twee nachten wel goed geslapen. Nog niet zoals het hoort, want ze was telkens om vijf uur wakker, maar na wat drinken ging ze wel nog even verder slapen. Manlief vond haar vanmorgen om vijf uur erg koud dus had de verwarming vast aan gezet..