Nou, dat klopt ja! Hij heeft dus heerlijk geslapen maar ik was heel onrustig. Lag heel de tijd in zo´n soort waakstand ofzo hihih....
@ Wendy: Dat heb ik ook heerl erg, steeds wordt je dan wakker he.. @ de rest: wat vervelend zeg weer van die rot nachten
hij sliep vannacht door!van 19:15 tot 6uur.heb een keer geweest om 21:00uur, maar goed het was ons schuld.papa heeft lawaai gemaakt vlakbij zijn kamer per ongeluk. 2 nachten achter elkaar. ik weet niet hoe het vannacht zal gaan. ik hoop de rest kan n beetje slaap inhalen. taart bakken! o lekker! en inderdaad ik lag zelf ook veel wakker, of steeds weer wakker geworden.zo ingesteld denk ik. pfff.
Als dochter doorslaapt, blijf ik zelf ook altijd in die waakstand hangen. Ik heb dat ook als ze bij opa en oma slaapt, dan word ik nog steeds een paar keer per nacht wakker.. Lastig, maarja wat doe je eraan? Dochter is gisteravond lekker gaan slapen, maar om half twaalf was het brullen. Ze was helemaal overstuur, maar niet helemaal wakker zeg maar. Misschien gedroomd? Bij ons in bed ging ze alleen maar harder brullen (ze bleef wel liggen, dat dan weer wel) en wijzen naar het plafond (?!). Uiteindelijk nog een stuk of, eh, vijf, keer 'slaap kindje slaap' gezongen met haar in mijn man's armen, op haar eigen kamertje, en toen is ze wel weer gaan slapen. Rond zes uur wakker en drinken, daarna is ze nog wel haar bedje in gegaan maar heeft ze niet meer geslapen. Vanmiddag wel 2,5 uur. Dat doet ze anders dus nooit . Jannn, beetje off-topic maar wanneer is jouw NOD? De mijne zondag. Ik denk dat ik weer gewoon ongesteld word .
Hij ligt nu op de bank bij mijn vriend een beetje in te dutten. Dane gaat meestal tussen 20.30 uur en 21.00 slapen. Komt omdat mijn vriend werkt van 10.00 uur tot 18.30 uur en is meestal rond 19.15 thuis en dan eten wij pas. Maar Dane hoeft er dan ook niet al om 6.00 uur uit want mijn vriend brengt hem naar het kdv...
Oh dan is dat toch prima Wendy, lekker met z'n drietjes eten enzo en dan rustig aan eens naar bed? Nadine hoeft helemaal niet naar een kdv ofzo, dus we doen 's ochtends wel altijd rustig aan.. zitten meestal pas rond half 9 te ontbijten, maar ik laat Nadine dan ook meestal wel liggen als ze ligt te pruttelen 's ochtends.
Ik ben op woensdag en vrijdag vrij en dan geniet ik inderdaad ook van het lekker keutelen....heerlijk.
danabelle: Ik denk dat het is omdat je er aan gewend bent een paar keer per nacht wakker te worden dat het dan gewoon in je systeem zit, dat heb ik namenlijk na een paar dagen onrust ook! Wendy: Hier ook altijd rond die tijd op bed. Ik kreeg vaak te horen ZO LAAT krijg jij dat ook?
Hier een goede nacht gehad.. Maar dat mag ook wel want we lagen veel te laat.. Ik durf het bijna niet te zeggen.. hahaha! Dus ik zeg het ook maar niet, hihi! Ze heeft wel de rust gevonden voor haar bed geloof ik, want ze wil echt haar ogen nergens anders meer dicht doen, dat was voorheen nooit een probleem!
Joyce: Ja, inderdaad. Ik krijg dan ook van die preken....ach ja, daar trek ik me niets meer van aan... Hier: Dane brachten we gisteren (slapend) om 21.00 uur naar bed en gelukt. Toen kwam hij pas om 2.30 uur. Is voor ons super (die nacht ervoor was het zelfs 6.10). Daarna bij me in bed genomen en kreeg hij weer hoestbuien maar over het algemeen heeft ie weer goed geslapen.
Wat goed! Ergens heeft hij misschien die geborgenheid nog nodig.. dat idee heb ik zefl ook dat ze dat nog nodig heeft.. Dat zal t wel zijn, maakt het wat makkelijker Ja echt zo verbaast en dan zeggen oh die van mij ligt half 7.. Nou dan ben ik verbaast dat ze klagen dat het kind 5 uur alweer klaar wakker is..
Nou zeker! Misschien komt het ook omdat we zijn wieg op onze kamer hebben gezet. Misschien vindt ie ons gesnurk wel rustgevend hihihi.
Ha dames! Wendy, fijn dat het een relatief goede nacht was! En bij jou ook al Joyce! Hier ook heel goed. Half acht op bed, kwart voor vijf riep ze. Even geknuffeld en weer teruggelegd, toen heeft ze tot acht uur geslapen Ze is trouwens vanmorgen uit de box geklommen.. zucht.. ik wist al dat ze het kón, maar ze had het nog niet gedaan (wel uit haar bedje). Box niet meer veilig dus. En kinderstoel was dat ook al niet meer. Ze lag aanvankelijk erg te brullen maar nu gaat het wel weer. Moet er wel op letten dat ze niet suf wordt en haar evt. vannacht elke twee uur wakker maken (gaap). Ohja, Nadine heeft afgelopen zomer een periode gehad dat ze pas rond half elf ging slapen hoor.. en het is echt van de laatste maanden dat ze rond zeven uur, half acht in bed ligt. Daarvoor altijd acht uur, half negen.
we hebben hier redelijk goede nacht gehad. ik gaf hem n beetje chili gerecht gister, dat was geen goed idee denk ik. hij heeft n paar keer tussen 21 en 23:30 wakker geworden. maar heel kort. dan geslapen tot 5 uur. daarna huilde hij, maar ben niet gegaan.t duurde half minuutje.dat verbaast me echt enorm. toen tot 6uur geslapen. huilen.ik heb papa naar hem toe gestuurd om hem te verschonen, en hij bracht hem naar me toe en een flesje gemaakt. hij dronkt t op en sliep tot 9uur bij mij in bed. en ik sliep ook!ik had het voorgenomen om papa in te zetten voortaan en niet elke keer weer te gaan als hij huilt. dus succesvol toegepast! geen chili voortaan!heb het niet eens zo pittig gemaakt, en, maar een eetlepel van gegeven, maar ja...n beetje dom. heel goed dat babies nu wel veel beter slapen! sommige kindjes hebben echt minder uren slaap nodig. dan moet je inderdaad later naar bed brengen. 21:00 vind ik niet zo laat trouwens. mijn nichtje ging om 23:00 naar bed. ja, slecht slapende kindjes zit bij ons in de familie. ook volwassenen slapen slecht. helaas heeft tim loopneus en die KDV-hoest weer. ik hoop dat het weg gaat vanmiddag.
Hier een hele goede nacht. De hele nacht doorgeslapen. Smiddags slaapt hij echt mar 1 uur dan is savonds helemaal kapot.. Maar nu was hij vanmorgen zo sacho dat er geen landt mee te bezeilen viel dus nu vanmiddag toch maar weer wat langer laten slapen!