Mama's met een kindje tussen 1 - 2 jaar die slecht slapen..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jannn, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zoo uit de box geklommen??
    Dat is knap!!

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ja, heel knap dat ze uit de box klimt.. maar knap pijnlijk ook, en lastig voor ons! Ze slaapt nu, we gaan straks nog even bij haar kijken - dat doen we normaal niet.

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Danabelle:
    De nacht goed door gekomen?
    Ben je niet bang dat ze nu uit bed gaat klimmen dan?

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier was het 10 uur op bed, ze was toen ik was werken met papa bij opa en oma en daar heeft ze gegeten en wij gesnackt :) En daarna zijn we nog even bij opa en oma gebleven en het was al wat later dan normaal.. Dus we hebben het klokje rond gehad! maar goed, waarom dan wel en om 8 uur op bed niet?

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier ging Dane pas om 22.45 slapen. Ik had mijn schoonzus op visite en die heeft adhd en volgens mij nam Dane dat over ofzo. Toen nog geprobeerd naar zijn eigen bed te brengen maar werd met neerleggen weer gelijk wakker. ben toen zelf ook maar naar bed gegaan en heb hem maar bij mij in bed genomen. En hij werd vanochtend uit zichzelf om 9.00 al weer wakker.

vanmiddag sinterklaas vieren.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier vannacht ook wakker. Anderhalf uur wakker geweest!
    Echt niet leuk meer :(
    Maar ja....

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier hebben we koorts,dus het zou geen slaapnacht worden denk ik. hij sliep overdag ook niet zo goed wegens loopneus en hoesten,niezen.

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Joyce, ze kon al uit haar bedje klimmen, maar doet dat tot nu toe alleen zonder slaapzak, dus als ik erbij ben. Ze slaapt met een slaapzak :). En tja, wat doe je eraan? Ik vind haar te jong voor een juniorbedje..
    Belize, vervend, koorts! Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Jannn, nee dat is niet leuk, anderhalf uur wakker..
    Wendy, Dane heeft dus wel vannacht lekker geslapen?
    Hier ging het goed hoor, we zijn gaan kijken toen wij gingen slapen en toen werd ze even wakker, wilde ze haar muziekje aan. Vannacht om drie uur hoorde ik haar, even geknuffeld en ze viel direct weer in slaap.

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

sander was ruim een jaar en klom zijn bed uit MET slaapzak... en ging dus vaak fout, hij heeft paar keer echt heel erg zijn hoofd gestoten. We hebben hem daardoor wel snel in een groter bed gelegd met een uitvalbescherming.

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Brenda, ging dat wel gelijk goed dan, in een groter bed met uitvalbescherming? Bedoel je zo'n rekje naast het bed zeg maar? Dan kan je kindje er niet uit vállen, maar dus wel veilig uit klimmen toch? Misschien toch een overweging waard..

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Danabelle: Ja joh, je doet er niets aan. Hier bijna 2 maar ook nog niet naar een junior bedje. Maar klimt gelukkig (klopt af) haar bedje ook nog niet uit!

Belize: Beterschap!

12. brenda1976

klopt! Sander had een paar keer goed zijn hoofd kapot, dus hebben we snel een nieuwe kamer besteld.
    Hij trok zich met de armen op en gooide de benen erover heen en liet zich eruit vallen....:$
    Tja sander was zowiezo een snel kind, vooral lichamelijk, hij liep rond de tafel met 8 mnd en met 10 maanden rende hij de kamer al rond en liep hij goed los. Dus tja....

Maar hier goed nieuws! Sander heeft nu 2 nachten doorgeslapen!!!! een nacht bij mijn ouders en een hier! wouwwwww
    zou de osteopaat al helpen????? durf bijna niet te vroeg te juigen!

gr brenda

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda:
    Wat fijn dat hij door heeft geslapen! Misschien is het echt de osteopaat.. maar misschien juig je nog wel wat te vroeg ;) Ik hoop het in iedergeval voor je!
    Jeetje Sander heeft zich indd in rap tempo ontwikkeld, en iedereen maar zeggen, jongens zijn traag ;)

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier heeft ze vannacht wel ge-jammerd maar we hebben haar niet opgehaald en oh wat ben ik blij daar mee.. Ze is uit zichzelf stil geworden dus wij hebben ook wat geslapen! Ik voel me nu ook stukken beter dan toen we zo min sliepen, misschien was het toch slaap te kort?

15. brenda1976

nou sander is lichamelijk heel sterk.
    was als baby al duidelijk, bij de hielprik moesten ze echt schrap staan zo trok hij zijn been in.
    Hij kon ook al met 6 mnd al zitten en met een jaar stond hij te springen op de tuintafel, schrok me dood.
    Dus van traagheid was geen sprake.
    eigelijk vond ik alles veel te snel gaan, maar je hebt er niks over te zeggen he..vooral het lopen vond ik echt veel te vroeg, hij liet vaak de tafel los en viel dan gewoon naar achteren op de stenen vloer, ik heb wat op de grond gezeten met hem.
    je kan ze niet vastbinden he.

we hopen dat dit een positieve ontwikkeling is en dat de andere kleine spruit ook door ga slapen, dan hangen we de vlag uit.
    Een of 2 keer in de nacht eruit is goed te doen, maar afgelopen tijd was het vaak 6 a 7 keer en dan geen 5min....
    Als ik mensen tegenkom zeggen ze, go wat zie jij er slecht uit...oeps

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda:
    Ik hoop ook dat dat het is, en dat jullie kleine (hoe oud?) ook gaat door slapen dan is het wel fijn dat je even wat extra rust krijgt ;)
    Zo die is echt rap! Hier ook zo eentje, alleen het echt los lopen heeft even geduurd.. Maar geeft niet, haar kwaliteiten liggen ergens anders ;) hihihi!

17. brenda1976

De baby is bijna 9 weken.
    Sander sliep door met 6 weken... dus we hopen dat Jasper ook snel doorslaap EN DIT BLIJFT DOEN HIHIHi

Maar het is heel vermoeiend, erge is dat ik zo "gewend" was wakker te worden dat ik vannacht niet meer in slaap kon vallen.

Tip die ik ooit kreeg en ook werk, 2 paracetamols nemen...
    Kan prima met borstvoeding en ben weer in slaap gevallen.
    Gelukkig heeft mijn man minder slaap nodig als ik en vang veel op.
    Jasper kwam om veel en vaak om voeding, nu ik gisteren gekolft heb snap ik het wel, de borstvoeding is dus ook teruggelopen.
    Tja zal vaker moeten rusten, maar geen idee hoe!
    gr brenda

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    heel slechte nacht gehad hier. hij was zo zielig met loopneus en hoest en koorts. steeds heel kort geslapen en wakker geworden. hij slaapt nu ook heel slecht. nog steeds verhoging.

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda: En bijvoeden met flesvoeding wil je niet?

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier een goede nacht gehad, ze heeft welliswaar gistermiddag niet geslapen. Druk met sinterklaas in t hoofd denk ik ;) Dus gister half 8 op de terug weg in de auto viel ze in slaap en ze ligt nu nog lekker op 1 oor :D

Deel Deze Pagina