Hier ook een goede nacht gehad.. opzich gaan de nachten nu prima! Het is ook maar met vlagen hier, en als ik dan lees hoe zwaar sommige het hebben denk ik, en ik klaag.. Pfff!
ik heb hem half uurtje geleden in bed gelegd, hij hoest wel nog.maar blijft stil. op t kdv vonden ze dat hij ergens last van had. dat hij heel anders was, veel minder aktief enzo.thuis gooiedde zich op de vloer en huilde heel zielig toen ik zijn eten klaar maakte.maar goed, hij at wel op,dronk ook zijn flesje.maar in bad huilde hij wel weer heel zielig.hij is moe denk ik. ik weet het niet meer...het kan van alles zijn maar het kan ook niks zijn. misschien is hij morgen weer helemaal goed.anders naar de HA.
@ Belize: Ik denk wel dat er wat is met hem.. Ik zou ook maar even naar de HA gaan. Sterkte. Hopelijk op een redelijke nacht!
hij heeft een blaar op de kies,en het is zwart, HA assistente zei dat t bloed onder huid is,misschien heeft hij te hard gekauwd? en dat de kies probeert door te komen.maar ik zie al een puntje bij hoektand en andere kies lijkt me eerder kan komen.zou hij alles achter elkaar krijgen of zo?pfff. hij hoest nu regelmatig hard. maar hij slaapt wel daarna. ik vind hem erg zielig. ik zal morgen weer bellen naar HA. zo is hij echt niet normaal gesproken, op de vloer liggen en huilen...heel veel geknuffeld natuurlijk.hij wilde echt niets anders dan knuffelen. morgen dus heel veel knuffelen.hij pakte wel mijn neus ineens toen ik hem vroeg: waar is papa's neus?
ooo wat zieligggggggggg ik hoop dat hij snel beter is en al zijn tanden heeft. Sander heeft WEER doorgeslapen!!!!!!! hij heeft weer een autootje kado gekregen. We gaan over naar het stickerboek, anders hebben we hier een wagenpark en ik ben arm hahah maar de post staakt net, verdorie, had ze via internet besteld. Nu jasper nog en dan kom het helemaal goed! gr brenda
hallo dames, hier een paar nachten dat we hem gelukkig wel in zijn bedje kunnen leggen maar dan wordt ie rond 23.00 uur wakker en neem hem dan tussen ons in en dan slaapt ie verder wel redelijk...en wij dan dus ook hihi.
tim lijkt nu wel ok.hij was gewoon oververmoeid geraakt,of overgeprikeld, op t kdv denk ik.ik hoop ook dat hij snel klaar is met tandjes.maar het zal wel n tijdje duren denk ik. hij sliep tot 5:30 met n paar korte onderbrekkingen.
Hier kwamen ze ook allemaal tegelijk! Eerlijk gezegt hebben wij niet echt tandjes-drama gehad, ja nu de laatste 4 kiezen (ik noem ze peuterkiezen) door komen.. wil ze geen luier meer om, en gillen met verschonen ben echt verbaasd! Jij kent je kindje ook het beste om te weten of er iets aan de hand is ja of nee.. Brenda: De Ostheopaat heeft dus echt baat? hahahah dat rijmt Wendy: Dat probleem ken ik, maar ik denk altijd als zij maar slaapt anders zit je met een kindje dat hartstikke moe is en niets wil..
Hier is alles oke! Nou ja moe, gister nog bij de C&A wezen shoppen. Vanaf vandaag vlaggetjes weken en dan kreeg je gister nog extra korting.. We konden wel wat 86 kleertjes gebruiken dus ik ben mooi met manlief en meisje gegaan Maar goed, ze wilde dus niet slapen!! Wij hadden wat herrie door kerstboom van zolder halen enz. Dus naar beneden en later weer op bed was alles oke! Vannacht was het om 5 uur weer raak.. Pfff! Gaaaaaap! Nou ja, we hebben geslapen, daar gaat het om
Belize, wat zielig, huisarts bellen als je het niet vertrouwt hoor! Brenda, fijn dat Sander weer doorgeslapen heeft! Joyce, altijd leuk kleertjes shoppen Maar zit ze nog lang in 86 denk je? Ik had mooie snowboots besteld voor meisjelief, maar ze zijn zo stug, ik krijg haar voetjes er niet goed in . Dus die gaan weer terug. Hier afgelopen weekend twee heel slechte nachten, daarna beter. Ze is er nu ook helemaal aan gewend dat ze geen (borst)voeding meer krijgt geloof ik .
Hier weer 2 nachten slecht geslapen! Hij raak er ondertussen weer aan gewend dat hij bij mij in bed mag liggen... Ik zit nu in de nachtdienst. Hopelijk gaat het vannacht een beetje goed voor mijn man.
we zijn afgelopen dinsdag ook met jasper naar de osteopaat geweest, omdat hij ook een zware bevalling heeft gehad. En wat denk je, jasper heeft ook doorgeslapen. Alle 2 de mannen! ben zoooooooooo blij! Van sander lijkt het blijvend te worden, nu al 4 nachten achter elkaar (afgelopen 7 maanden geen een, onee een keer bij mijn ouders). en nu begin jasper naar een afspraak ook door te slapen. Wie weet, hij kwam normaal om de 3 uur. Nu was hij om 10 uur in bed gelegd en werd tegen half 6 wakker.... wouwwwwwww gr brenda
Danabelle: Ja deze dame zit nog wel even een tijdje in 86 anders had ik natuurlijk een maat groter gehaald! Hoezo? Boots hebben stugge zooltjes he.. Wij hebben die van intratuin die zijn ook stug, ik had niet verwacht dat ze er een stap op zou zetten, maar wel dus Brenda: Wat fijn zeg, beide knullen die door slapen.. En nu jullie dus nog, of gaat dat wel? De Ostheopaat heeft baat Jann: Ja ze wennen er aan om bij je te slapen.. maar ik denk niet echt dat het is dat ze daarom wakker worden.. Maar da's mijn mening. Ieder kindje is natuurlijk anders. Wij krijgen vaak, NIET BIJ JE IN BED, JE KOMT ER NOOIT MEER VANAF! Nou vanaf geboorte slaapt ze bij ons en ze gaat elke avond weer in haar eigen bedje en kan daar zo weken slapen en zo ook dagen opeens niet..
jann, ik denk ook niet bij jou in bed nemen hem wakker maakt. ik neem die van mij nooit, maar hij slaapt nog steeds slecht. o jaa in de laatste tijd alleen sochtends bij mij liggen,vaak slaapt hij dan niet maar ik vind het lekker zo, een tijd om hem in mijn moedertaal verhaaltjes te vertellen. vandaag kon hij echt niet uit t bed komen(heel veel gehoest vannacht) 6:30 gingen we liggen en 10:30 er uit hij heeft zeker 2,5 uur ervan echt geslapen. hij had t nodig denk ik. en tegen 14uur was hij ook erg moe(nauwelijks gegeten)en wilde weer naar bed,met n flesje zo in slaap gevallen, en hij slaapt nog steeds. ik denk dat hij vannacht helemaal wakker zal zijn.pfff. cb denkt: tandjes! papa haalt nu camodent of zoiets om hem met tandjes te helpen.
hij is helemaal niet wakker geweest vannacht, 2 keer zachtjes gehuild, maar echt 10sc of zo. tot 6:30 en nu slaapt hij ook vanaf om 10:00uur. ik hoop zo graag dat hij nu een echte slaapkop wordt!
Hier redelijk, voor ons. Het komt in ieder geval vaker voor dat als wij naar bed gaan Dane nog niet wakker is geweest. Dat is voor ons echt al heel fijn want hebben we ook ff tijd voor ons zelf. De afgelopen dagen wordt ie rond 0.30 wakker en dan nemen we hem bij ons in bed. Toen nog 2x huilen in zijn slaap maar geven we hem een aai en zeggen wat en gaat ie gelukkig weer gelijk slpane. En dan is het juis makkelijk als ie naast je ligt....Wij zijn hier al blij mee.
Jann: Ja idd das idd fijn voor papa! Wendy: Zo heb je ook even wat tijd voor jezelf, of samen.. Is ook fijn!