Jannn: Jeetje, dat is helemaal vermoeiend. Dat Dane tussen ons in ligt is natuurlijk niet ideaal maar zo geven we hem snel een aai over de bol en gaat hij wel gelijk weer slapen....
Ja echt balen! En overdag is hij ook niet te genieten! HIj wil nergens mee spelen alleen maar achter mij aan lopen.. Als ik wegga met m dan gaat het wel goed! Kben blij dat ik morgen weer een keer mag werken! Wie ging hier nou het peuterbed uitproberen? IS dat al gelukt? Ik wil het ook gaan doen..
Ik overwoog een peuterbed, maar toch nog maar even niet. Het past nl. niet in Nadine's kamertje. Als ze, hopelijk over niet al te lange tijd, een brusje krijgt, verhuist ze naar onze kamer en krijgt ze een peuterbedje. Ze klimt alleen uit bed/box overdag, als ze niet wil slapen of in de box spelen.
hier een goede nacht gehad met zetpil+ chamodent.hij heeft weer doorgeslapen!eerst weer huilen bij het in bed leggen, maar heel zachtjes.maar dan helemaal goed geslapen tot 6:10.hij heeft nu ook hoofdbeschermer, die ding kost zo een 40 euro, ik dacht kijken of het werkt.nou, ik heb hem niet gehoord zijn hoofd bonken aan het hoofdeinde in de nacht. dat hoor ik normaal gesproken een paar keer en dan gehuil natuurlijk. zo heeft hij zijn fopspeen ook niet uit het bed laten vallen. dus het is de moeite waard geweest, die hoofdbeschermer. hoe ging het met jullie.Niet die Sander bedoel ik dan, want die slaapt nu gewoon saai dooor!hahaha
ja ik ben ergggg saai, gewoon weer doorgeslapen! jasper 1x gekomen en gekke is, de moeheid kom er nu echt uit.... waren al doodmoe maar n u ben ik anders moe maar even doorbijten!
Hier toch ook goed geslapen. Alleen was Dane wel een half uur na het in bed leggen alweer beneden. Maar hij was gelijk weer in slaap gevallen op de bank en toen wij naar bed gingen hebben we hem maar gelijk tussenin genomen. Maar verder geen kik gegeven. Dus wel doorgeslapen alleen niet in eigen bed. Ach ja, ben blij dat we goed hebben geslapen.
Brenda: Ik weet welke moeheid je bedoeld.. Da's echt een verschrikkelijke moeheid.. maar oh zo fijn dat er wordt door geslapen!!
Hier de hele nacht niet geslapen! Ze is ziek, verhoging (niet ernstig) en hoesten.. Meteen gister bij ons in bed gekomen met resultaat dat mama geen oog dicht heeft gedaan, papa vanmiddag klaagt maar toch wel redelijk heeft geslapen en roept dat hij ook geen oog dicht heeft gedaan.. en ik krijg op m'n bord dat hij weer moet werken.. Stik er lekker in! Ik ben dat soort opmerkingen echt beu! En dat heb ik dus ook even laten weten
joyce, inderdaad, alsof mensen die niet naar het werk moeten gaan, verder niks hoeven te doen en daardoor ook geen behoefte aan slaap hebben. zo kan mama wekenlang wakker blijven...pfff.
Dankje Belize, aan jou heb ik wat Idd, ik vraag me wel eens af.. Denken mensen nou dat ik de hele dag dan met haar in bed blijf liggen? Schoonmoeder zei ook, dan ga je toch met haar naar bed! Sorry, we hebben nog geen tv op slaapkamer en ze wil dus echt niet op bed blijven liggen.. Ze slaapt nu in haar iegen bed, ik heb een poging gedaan maar dat lukte niet na een half uur er uit gegaan. Kruip op de bank met cappucino en lekker koekje, heb ik wel verdiend vind ik zelf!
lekker!ik zal ook zo met n vriendin oliebollen eten met heerlijke thee. van werken kwam toch niks vandaag...
Nog steeds een ziek kindje hier.. Blegh! ze heeft gister voor het eerst een zetpil gekregen de tempratuur daalde meteen en ze kreeg weer praatje! Vanmiddag naar de dokter, we zullen wel weer horen.. Vorige keer mocht ze een pompje (kind is nooit verkouden of ziek) vanwege dat ze pseudokroep aanval heeft gehad.. Dus we zijn nu wat allerter als er iets aan de hand is Opzich een goede nacht, van 11 tot 1 in haar iegen bedje en toen bij ons.. Slaapt wel niet zo lekker maar toch wel fijn dat ze dan dicht bij je is!
Joyce: beterschap met je meisje. Hier: Gisteren vanaf 23.30 bij ons in bed. Hij was weer heel onrustig en weer een paar keer huilen in zijn slaap waarvan 1x echt ff doorhalen. O ja, maar ook een keer gelachen in zijn slaap hihih.....volgens mij droomt hij gewoon echt super veel.
tja hier een pittige nacht, sander riep, dus we dachten we reageren even niet.... maar bleek dus dat hij moest spugen pfffff bed stoel ons bed onder, ik heb nu de laatste was erin zitten. Aangezien jasper ook nog lekkage had in ons bed. Dus ik ben moe. vanmorgen naar het buro geweest... en nu hoop ik dat de mannen gaan slapen, duik ik ook even op de bank. Tja bed gaat niet meer, alles zit in de was hahaha
Wendy: Het lijkt idd op dromen.. Veel prikkels misschien overdag? Ik heb het idee dat het vaak hier nog wel zo is.. Brenda: Voelt Sander zich alweer wat beter? Het houd je dan zo wel bezig he?!
ja houd je letterlijk en figuurlijk bezig, heb nu was nr 10 erop zitten en is tevens de laatste was. pffffffffffff maar hij is niet lekker, maar heeft al weer beetje thee op en boterham. Maar gelukkig niet meer ziekziek
Nou je hebt er niets aan, beterschap! Hier is het weer koort 39.7 pfff.. Ze werdt huilend wakker, dus maar zetpilletje gegeven, wat ik liever niet doe maar toch.. He kan geen kwaad zei dokter.. vanmiddag bezoekje brengen bij dokter..