Mama's met een kindje tussen 1 - 2 jaar die slecht slapen..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jannn, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    joyce:veel beterschap! boven 39 begin ik altijd zetpil te geven en dan om 7uur,3 maal per dag dus maximum, tot dat hij helemaal vrij is van koorts.het kan echt niet kwaad.

de was is al klaar brenda?

tim heeft tot 5:30 wel doorgeslapen.hij sliep niet zo makkelijk in maar goed...ik heb net zijn druppels vergeten...dus hij zou wel wakker liggen vannacht.pfff.ik heb nu ook een hoofdbeschermer, geen gebonk en gehuil daarachteraan in de afgelopen nachten.

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Belize:
    Het kan vast geen kwaad, en ik neem zelf ook wel eens een paracetamol maar ik weet niet waarom ik het niet eerder gaf, ze heeft er trouwens ook geen baad bij :( Erg jammer, gister heeft ze er 2 gehad toen er weer koorts was maar ze wilde dus niet spelen!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Gister dus bij dokter geweest, we hebben antibiotica gekregen voro een middenoorontsteking.. Maar goed, dat mochten we vandaag beginnen en toen later opeens toch maar gister omdat het al vanaf zondag zo was.. In iedergeval, VANNACHT was het om half 1 raak, ik heb geen oog meer dicht gedaan.. Voor die tijd was het dommelen en daarna werdt ik steeds uit bed geschopt! Heb een paar keer duidelijk gemaakt dat ze moest blijven liggen maar t maakte allemaal niets uit..Pff...

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Joyce, wat vervelend dat je meisje ziek is! Hoe gaat het nu met haar, en met jou? Jij zult ook wel gesloopt zijn.. Ik herken het wel dat mensen denken dat je als thuisblijfmama (dat ben ik dus ;)) niets te doen hebt, en lekker overdag kunt slapen enzo. Nou, ik ga wel eens op de bank liggen als dochter slaapt hoor, maar dat is nou ook weer niet úren per dag!
    Hier gaat het de afgelopen week best goed met slapen. Meestal is ze 's ochtends heel vroeg (tussen vijf en zes) even wakker, maar dan geeft manlief haar een slokje water en een schone luier en dan gaat ze nog eventjes slapen. Mijn man moet er toch om zes uur uit, dus dat maakt niet zoveel uit voor hem.
    Eén keer heeft ze van de week van half acht 's avonds tot kwart voor negen 's ochtends geslapen.. we hadden haar niet eens gehoor!
    Hoe vinden jullie kindjes de sneeuw trouwens? Nadine vind het wel mooi, maar ze wil telkens maar een klein stukje lopen. Zou het zo zwaar lopen voor zo'n kleintje? Als er geen sneeuw ligt, loopt ze rustig met me mee naar de supermarkt..

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Danabelle:
    Ja ik ben kapot! Vannacht heeft ze bij ons geslapen, ik wordt het bed uitgeschopt en verbannen van m'n kussen.. Leuk is anders maar goed je moet er wat voor over hebben ;)
    En dat slapen, ja ik probeer wel eens wat te slapen maar vaak lukt het niet.. Dan wil ik wat in huis doen en dan spookt er ook nog eens van alles door mn hoofd!
    Wat fijn dat het bij jullie wat beter gaat met slapen!
    Over de sneeuw durf ik niets te zeggen, hier vind ze het super! En loopt er ook gewoon door heen.. als t dan glad is roept ze 'heeeeeeejjjlll gjad ;) Zo schattig!

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    middenoorontstekking?pff. heel veel pijn denk ik dan...beterschap en voor jou sterkte...

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden..

Heb weinig tijd voor forum..
    Maar hier nog steeds slechtte nachten.
    Kga vannacht oordoppen in doen.. Dan zie ik wel of ik m wel of niet hoor.
    Kdenk tot 2 uur hoor. Dan kijk ik ff of hij huilt..
    Ben ik nou slecht?

Ik weet niet of ik het kan hoor.
    Maar iedereen zeg, 3 nachten laten huilen en je ben er vanaf
    Maar als ik m hoor dankan ik het neit.
    Dus dan maar oorddoppen in en slapen. Als je het niet weet, dan weet je het ook niet!!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jannn: Ik kan het ook niet hoor, Dane laten huilen. Zowiezo weet ik hoe bang hij is als hij wakker wordt en ziet dat hij alleen is. En ik wil ook gewoon mijn kind niet leren dat wanneer hij verdriet heeft hij net zo lang kan huilen en papa of mama toch niet komen. Wel eens geprobeerd hoor dat laten huilen maar alle keren raakte ie zo overstuur dat ie ging kotsen.....

Hier ligt ie trouwens alweer (net als de vorige 2 avonden) ondertussen alweer op de bank te slapen. Wel naar bed gebracht hoor, maar na een uurtje alweer gillen.....is ook weer een fase. 2 maanden geleden had ie een fase dat ie pas om 22.30 ging slapen, was niet moe te krijgen......

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nou ik heb het niet gedaan hoor!!
    Mn man zei doe maar niet want ik zie aan je dat je het niet kan.
    Ik hoorde m om 23.00 huilen.
    Heel even laten jammeren.
    Ik ben toen in slaap gevallen... En hij slaap nu nog steeds..
    Dus zo erg is het niet geweest!! Heerlijk...

Hoe is het bij jullie gegaan??

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hadden 2 problemen, probleem een, niet doorslapen, probleem 2 niet zelf in slaap komen.
    We hebben voor het doorslapen de osteopaat voor sander gehad. Voor het zelf inslapen hebben we daarna de 5 min principe gedaan.
    De eerste dag was heel erg (DIT KAN MAX 3 DAGEN DUREN)
    ik vond onwijs moeilijk, maar dag 2 duurde het nog maar 10 min en dag 3 1 min gehuild.....
    We hadden dit veel eerder moeten doen, maar is kei moeilijk!
    Vooral omdat ik hem liefst vast pakte en knuffelde.
    En nu huilt hij zich nog geen min in slaap en is vertrokken.
    ik wilde er ook niet aan, achteraf hadden we het eerder moeten doen!
    Vooral nu we 2 kids hebben.
    gr brenda

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jann:
    Ik zou het ook niet kunnen hoor, oordoppen in! Ik denk dat je dan nog genoeg hoort, maar goed.. Ik zou het dus niet doen!

Wendy:
    Hier is er ook eentje die onvermoeibaar is, die kan avonden tot weet ik hoe laat door gaan.. Nu ze ziek is natuurlijk helemaal maar goed, ze huilt snachts ook nog.. Gaaaaap!

Belize:
    Dankje wel, het leek wat beter te gaan maar ze valt elke keer weer terug in het patroontje van niet lekker zijn!

Brenda:
    Nou fijn toch! Daar gaat het uiteindelijk om. Hier kon ze ook niet in slaap komen, toen we bij schoonouders heb ik het volgehouden.. Tot ze de boel onderspuugde, nu heeft ze geen problemen meer met inslapen, gelukkig! Maar ligt ze nog wel een uur of ander half uur te gillen van plezier :D

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier een REDELIJKE nacht gemaakt, ze ging op bed en bleef mij maar roepen.. Toen ik uiteindelijk ook op bed ging riep ze me nog steeds, en mama toe.. Niet aantoegegeven ook niet aan het huilen en ze viel in slaap.. Tot het huilerdje vannacht weer kwam en bij ons is beland! Het lijkt wel dat ze erg droomd ofzo, maar ik hoop dat we dat huilen in de nacht snel voorbij zijn (want denk niet dat het komt alleen van het ziek zijn) want dit is niet leuk!

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

je mag er naar 5 min naar toe, geen contact en even aai over de bol, dan naar 10 min, dan naar 20 min enz.
    ik moet zeggen dat het me niks leek en dat het voor ons niks was.
    maar we waren zo uitgeput dat we geprobeerd hebben, ze hebben aangegeven dat het max 3 dagen duurde, vond de gok wel waard.
    gr brenda

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda:
    Ik zou ook van alles proberen, maar zo nodig is dat allemaal hier niet.. En weetje wat het is, op een gegeven moment weten ze dat als ze een 'kikje' geven dat je zelfs dan naast het bed staat, dat was hier heel erg het geval.. maar nu is ze blij met haar mooie kamer dus hier is het rustig bij op bed gaan, niet huilen of iets.. Alleen dan de nacht

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier nog steeds de heerlijke 13 maanden sprong!hij slaapt goed.als hij droomt gilt hij ff, hij pakt zelf zijn fopspeen en meteen weer in slaap. ik ben vannacht maar n keer gegaan, hij huilde heel ff, en dan stil maar ik ging wel ff omdat ik al wakker was en hem ff van hoofdeinde terug naar t midden gelegd.

heel veel beterschap voor de zieke kindjes.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik ben ook zo een mama met elk geluidje ben ik er,maar tegenwoordig merk ik dat ik hem zelf op deze manier wakker maakte.dus ik ga niet meer.ik probeer niet te gaan dus.

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Belize:
    Moeilijk is dat hoor!
    Het liefst doe ik dat ook, maar ik probeer mezelf zo in te houden..

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Nog een beetje kunnen slapen?

Hier op zich wel goed. Dane is in de avond gelukkig niet wakker geworden. Hij werd om 00.00 uur wakker en heeft toen bij ons in bed rustig verder geslapen.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hallo dames!
    hier afgelopen 2 nachten heel slecht, hij is ziek -pseudokroeps- maar daarvoor sliep hij dus langer dan een week echt door!eerste keer in zijn leven was dat.

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zo Belise: wat goed dat hij doorsliep!
    maar nu dus niet meer..

Hier ook niet!!
    Hij hoest zn longen uit zn lijfje..
    Zo zielig!!

Deel Deze Pagina