Mama's met een kindje tussen 1 - 2 jaar die slecht slapen..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jannn, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ja wij zijn dolblij met de osteopaat, we zijn er zonder verwachtingen ingegaan en we zijn er dolblij mee... we hadden dit niet verwacht!

ik hoop dat jullie ook allemaal lekker doorslapen. We moeten over het algemeen er 1x uit voor jasper. Dit vind ik nu goed te doen.
    Laatst klaagde een moeder op een verjaardag dat ze er uit moest voor haar baby van 4 weken. 1x per nacht......

mijn man en ik keken elkaar aan en dachten.... wij willen ruilen hahaha
    ik heb haar verteld en ze zei dat ze dit niet aan zou kunnen. Ik zei wij ook niet, maar je hebt geen keus!
    Ik heb ook ochtenden gehad dat ik de peuterpoeder niet in de fles gemikt kreeg van de oververmoeidheid.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    brenda: nou hoe duur kan het zijn?geen 400 euro toch?ik woon in leiden. jij?

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda:
    Ja anderen klagen zo maar.. Of ze verzwijgen de minne kanten.. Ach ieder voor zich, ik ben me wel bewust van het feit dat het niet altijd roze-geur-en-maneschijn is ;)

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn zoontje is gisteren pas om half 10 naar bed gegaan ivm verjaardag.
    Hij sliep de hele nacht door!
    Was kapot!

heerlijk!!!

5. brenda1976

zitten jullie, sander zei om half 8 ik wil naar bed.
    Dus ik dacht naar bad.... dus ik zei wil je slapen, ja dat wilde hij en hij heeft geslapen tot half 7.
    En nu heeft de andere spruit vannacht gespookt, dus ja....
    maar we waren helemaal verbaast....

en ach mijn overburen van vroeger vochten de kinderen nooit, hadden nooit wat en ja ik vraag me of of dit zo was of omdat ze de schijn ophield. Ik ben trots wat hij kan en vertel dit ook, maar vertel ook dat hij slecht slaap.
    gr brenda

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Brenda:
    Ja hoor, ik vertel ook de mindere kanten!
    het lijkt zo mooi, bij een ander..
    Wauw, da's echt goed hoor.. Zelf naar bed willen is helemaal super! Ik moet meteen aan mn meisje denken die vorige week nog antibiotica kreeg (om 9 uur 's avonds) en dat we bij de buren waren, toen we thuis kwamen zei ze meteen slaapjas aan en tijger toe :) Echt zo fijn als ze naar bed willen! Dat is heir ook wel eens anders geweest..
    ben je de nog minnere periode van als je geen slaap hebt gehad en slaap krijgt al door? Blegh! Die vind ik altijd zo erg..

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vertelde altijd de mindere kanten, ik weet niet waarom, ik probeer dat af te leren.

gisteren was het weer feest hier helaas.3uur tot 4:15 of zo wakker geweest, dan maar weer geslapen tot om 8 uur.
    hij heeft oogontstekking misschien daarom, of misschien is het weer zo te blijven voor de komende maanden,pfff...

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier ook de laatste week minder. Dane is ook ziek geweest, hoesten, overgeven en koorts. Van het hoesten wordt hij wakker dus is hij na een uurtje alweer beneden, maar slaapt dan wel weer verder op de bank. Hij kan wel lang op bed blijven liggen nu....

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    arme dane zeg;hier zijn het hoesten wel weg maar blijft rochellen, in zijn keel.nu oogontsteking helaas.vanavond toch AB kuur gekregen.
    en ja wat geweldig van sander!hij had dus zo een hoofdpijn!ben erg blij voor hem dat dat weg is nu.

tim viel zo in slaap, huilde heel erg van vermoeidheid eerst maar was weg met toen fop er in ging. het oog ziet er echt niet uit.ik hoop ab helpt.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Belize: Oogontsteking is ook zoooo vervelend voor die kleintjes. Heeft ie ook troep uit zijn oog?

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja heel veel pus komt er uit, hij huilt ook heel veel voor zijn doen...hij stopt ineens met spelen en heel zielig zacht huiltje.druppels erin krijgen is ook n kunst dan. ik hoop dat dit niet lang duurt.ze geven geen medicijn voor 3 dagen.want het kan ook vanzelf weggaan. ik dacht van niet dus, werd alleen maar erger. vandaag pas dus AB.

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier goed nieuws......

Ik heb michella nagedaan mbt laten huilen en niet meer bij ons in bed!
    Nou we zijn nu 3 nachten verder en 3 nachten in eigen bedje.
    Sneller opgeven en lekker gaan slapen in zn bedje..
    Ik ben benieuwd wat deze nacht ons brengt!
    1 jan. zijn we er mee begonnen :D

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    goed hoor jann!maar volhouden nu.hier heeft het gewerkt.vele stukken beter sindsdien.als hij niet ziek is slaapt hij tegenwoordig gewoon door.

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow waren jullie het? Ik dacht dat Michelle het ook had gedaan!!
    Ja we houden het vol!
    Hij komt er niet meer in ;)

15. brenda1976

Toen de osteopaat werkte zijn we het ook gaan doen, ron wiegde hem altijd in slaap en legde hem op bed... ook snachts deden we dit of ron sliep bij sander.
    Wij hebben hem ook laten huilen, eerste avond was drama, daarna ging het al erg snel beter en sliep hij zelf in!
    heeeeeeeeerlijk! het is echt de moeite waard.
    ik dacht dat gaat bij ons nooit werken, maar ja we hadden al zoveel bereikt met de osteopaat dat we dit stapje ook geprobeerd hebben en tegenwoordig gaat hij al slapen zonder te huilen... (hij heeft altijd inhuilslaapje)

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    jann mischelle deed het ook hoor, voor zo ver ik weet. inderdaad ik hoef ook niet meer wiegen 1 jaar lang gedaan behalve eerste 4 maanden! het is echt vreemd dan wakker kindje in bed en hij slaapt ff later. soms duurt het hem veel n half uur hoor(hij huilt niet hij zit soms stil in zijn bedje.
    heel veel succes vanavond!hoop het niet lang duurt. hij moet het alleen begrijpen dat hij zelf moet slapen. dus niks doen die verwarring brengt.en gewoon vertellen;het is nu nacht, je moet nu lekker slapen, lekker in je bedje. mama blijft in de buurt. etc...

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jann..
    Wat goed! Eindelijk wat rust :D

Belize..
    Gaat het alweer wat beter met het oogje?

Brenda..
    Bij jullie is echt vooruitgang dus.. Straks kunnen we ons clubje wel sluiten :p

18. brenda1976

uitslapen doet hij nog niet helaas, maar hij slaap goed door! we zijn er dolblij mee! nu nog de kleinste spruit en we zijn helemaal gelukkig!
    gr brenda

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    jann hoe ging het?

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden

ik zat ff mee te lezen bij jullie
    mn dochter is 2,5 maar mss werkt het ook bij haar
    hebben jullie ze gewoon echt laten huilen ?
    helemaal niet bij wezen kijken en ze vielen vanzelf weer in slaap ?

Deel Deze Pagina