zoals ik het gedaan heb op advies van het buro. eerst naar 5 min kijken bij huilen, dan 10 min dan 20 min en dan 30 min. Ik heb die avond mijn vriendin gebeld, omdat ik het erg moeilijk vond.... en zo opgebouwd, bij sander kon ik horen als het over gaat naar een slaaphuiltje, dan ging ik niet meer, omdat ik anders bang was hem juist wakker te houden. succes, wij hadden al erg snel resultaat!
nou dan ga ik het hier ook maar eens proberen maar op het moment heerst hier de griep in huis dus eerst die maar ff uitzieken bedankt voor de info in ieder geval!
@ Belize: Het is super gegaan. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen! Er hij heb altijd 1 speen in en 1 speen op het randje van zijn bed liggen ( hoofdeind). De speen die hij in had lag onder zn bedje en die andere had hij in. Dus hij is wakker geweest! @ Dianana: Ja hier gedaan! Echt.. Je moet er samen achterstaan. Eerst zijn we na 5 minuten gegaan. Toen s10 minuten.. Toen 15 minuten. Op een gegevende moment echt boos gedaan.. Mn man hoor ik ken dat echt niethaha. Hij wees steeds naar de hoek. Moet het lampje uit? NEE! Moet je uit bed.. Nee! Moet je in de hoek staan?? JA! Oke! In de hoek gezet.. Huilen, huilen, huilen! Wat dan?? In je bed? JA! Zo ging het wel ff door! Echt boos gedaan.. En toen zou ik na 15 minuten gaan. Maar het was de nacht van oud/neieuw en ik was zoo moe. Kwas gewoon in slaap gevallen!! Dus ik werdt na een half uur wakker en toen sliep hij. Dat was de 1e nacht. 2e nacht was hij zoo moe van nieuwjaarsdag dat hij gelijk doorsliep. 3e nacht.. half uur bezig geweest en nu heeft hij helemaal doorgeslapen!!
jeetje he onwijs he ik vind t gewoon zoooo zielig voor dr dan maja moet ik me mss maar overheen zetten want t is niet meer vol te houden
Ja het is ook echt zielig!! Ik kon het ook niet... Kon wel meehuilen. Maar nu na anderhalf jaar tobben zijn we er hopelijk vanaf!!
het is doorbijten, ik kreeg de tip, aai over het hoofd, niet praten en niet aankijken. maar het is erggg moeilijk! We zijn wel eerst bij de osteopaat geweest toen hij daar behandeld is geweest en doorsliep zijn we begonnen met de 5 min. 10 min enz. want mijn man wiegde hem in slaap en zat er soms wel een uur. ook als hij snachts wakker werd koste hem dit de halve nacht wiegen, terugleggen, wakker worden enz.... gr brenda
ok nou ik zal wel laten weten als t hier ook lukt ! eerft ff de griep de baas worden als ze nu erg gaat huilen geet ze hoesten tot ze overgeeft das nou ook weer niet de bedoeling!
@ Brenda: Ik vind het knap dat jou man daar tijd en geduld voor nam dat wiegen etc. Dat doet die van mij echt niet.. Die werkt sowieso hele lange dagen en moet echt aan zijn rust komen maar het geduld zou hij niet hebben. Ja 1 keer maar als hij dan toch weer begint is het snel over
@ Dianana: Dan moet je het nog niet doen idd want dat hebben wij ook gehad dat hoesten en dan ging hij er van overgeven!
mijn man is vrachtwagenchauffeur en werkt ook veel uren. mijn man had hier beter mama kunnen zijn hahahaha de kraamzorg grapte al als hij werkeloos wordt dat hij kan werken in de kraamzorg hahaha mijn man doet het hele avondritueel incl naar bed brengen. Maar ook snachts zorgen, kwam ook omdat hij naar bed bracht en ik toen zwanger was. Hij heeft er meer geduld toen voor als ik en hij kan beter tegen weinig slaap. ik mopper wel eens, maar hij is echt geweldige vader! gr brenda
Ik wil wel even ruilen Mijn man is ook best hoor! Maar als hij niet aan zn slaap komt nou dek je dan maar
geweldig zeg jann!ik heb het eerste keer met 11 en half maand gedaan toen kon echt niet anders, hij was overstuur als ik ui de kamer liep maar hij sliep ook niet bij mij in bed, toen gooidde hij zijn fop speen steeds in mijn gezicht(zijn campeerbed stond bij ons bed)toen dus 40mn overstuur, ik bleef bij hem in mijn eigen bed. tweede keer stelde weinig voor toen hij naar zijn eigen kamer was verhuisd. hij snapte toen snel wat de bedoeling was. maar een uur of zo erg zielig zacht gehuild, met hele lange pauzes. ik ging wel steeds bij hem staan.
ik heb echt mijn slaap nodig! gelukkig ron wat minder. ik doe nu jasper snachts en ron deed sander, maar die is van zijn taak verlost! nu help hij ook snachts. vooral als hij opmoet, vaak tegen 4 uur. gr brenda
Nou hier is t alweer huilen.. Ligt net half uurtje.. Pfff! Ze wilde graag op bed want ze was moe, ik ben alleen en hoop dat ze gauw weer gaat slapen
hier is het oogdruppels drama.ik moet zijn ogen schooon maken en druppelen voor t slapen.hij kan het echt niet hebben.hij wordt paars van huilen en krijzen en trappen. dan is hij zo uitgeput en drinkt zijn melk niet omdat hij meteen weer wil slapen.vannacht om 1 uur was hij wakker en huilen en stampen.ik heb dan maar n flesje gegeven.hij sliep tot bijna om 7uur. nu weer zonder flesje middag slaapje in gegaan na het druppelen. beide ogen zijn ontstoken. ziet er niet uit.