Belize.. Ik had druppels van water, vond ze ook niet zo leuk maar haar ontstoken oogjes verdwenen wel.. dat zei de assistent van dokter te doen ipv druppels van dokter of iets.. misschiene en idee? zit in een roze doosje en zijn van die knijptuitjes.. Ik weet zo niet meer hoe het heet..
Hoe gaat het bij jullie? We kletsen niet meer!! Ons ventje slaapt nu al ruim 2 weken door! Mijn man is nu weg voor 2 weken naar zuid afrika maar het gaat prima!! Vannacht bij mn ouders slapen daar heeft hij nog nooit geslapen. Hopelijk gaat het goed!
wat fijn dat hij goed slaapt. spannend~slapen bij een ander. sander slaapt regelmatig bij mijn ouders. Zodat we nog een beetje slaap krijgen. jasper kom nog wel 1 tot 2x per nacht, we hebben gemerkt als we de speen er in doen dat hij weer slaapt.... dat is goed te doen.
Ja Joas gaat wel bij mn schoonouders slapen maar nooit bij mn ouders... Jasper is nog klein.. Dat komt nog wel goed hoop ik voor je!
Hoi dames, Hier nog een beetje hetzelfde. Dane slaapt tot ongeveer 23.30 uur in eigen bed (dan wordt hij meestal wakker) en slaapt dan verder bij ons. Meestal werd hij dan nog ruim 8x wakker (wel gelijk weer verder slapen met aai over zijn bol of speen kwijt) maar dat wordt wel steeds minder. Het komt nu vaker voor dat dus eigenlijk alleen rond 23.30 uur wakker wordt om bij ons te komen liggen en slaapt dan door tot de ochtend.
Hier ook het zelfde.. zo is het een paar nachten prima en zo is het onrust! Hoe het kan? Ik weet heet niet, maar we komen er wel door heen!
Nou hebben we een goede nacht gemaakt, nou ja zij dan, ik was onwennig en kon niet slapen Hoe vreemd kan het zijn?? En toen was ze 6.00 wakker, dat is weer eens wat anders.. Gaaaaaap!
hahahah herkenbaar. Jasper is gisterennacht even wakker geweest, maar sander sliep door en vannacht kwam Sander en sliep Jasper door.. Nou vind dta niet grappig hahahaha Maar Sander is weer zelf in slaap gevallen, tja normaal kostte dit heel veel tijd....dus wel top. Ook slaap hij smiddags weer. ooook heeeeeeeeerlijk!!!!!!!!
Hier al 3 nachten dat Dane tot ongeveer 23,30 uur in zijn eigen bedje slaapt, daarna even wakker wordt om bij ons in bed te komen maar dan wel heerlijk doorslaapt en geen kik geeft. Normaal was hij nog ruim 10 keer aan het piepen/huilen in zijn slaap. Even afkloppen.....maar het gaat de goede kant op.
Hallo dames, Hoe is het met jullie? Afgelopen nacht heeft Dane tot 5.50 uur doorgeslapen in zijn eigen bed! Ik heb helaas wel slecht geslapen maar dat kwam in ieder geval niet door hem hihi. Het is iedere nacht een verrassing.....ben benieuwd wat vannacht brengt.
wij hebben een wereldrecord. Sander heeft uitgeslapen tot 7 uur en jasper 7.45.... wonder he..nu hopen dat ze hun wereldrecord elke keer verbeteren hahaha