Mama's met een kindje tussen 1 - 2 jaar die slecht slapen..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jannn, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Het ging echt weer zo goed. En nu opeens vannacht weer niet...

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Jammer Joyce: Weet je waar het aan kan liggen?
    Mijn man is bijna terug van 2 weken zakenreis..
    En het is met mijn zoontje super goed gegaan!

Ook bij mn ouders heel goed geslapen!

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier ging het vorig weekend super. Zelfs een keer tot 5.50 uur doorgslapen in zijn eigen bedje. Maar toen werd hij zondag en maandag ziek en nu is het weer helemaal afgelopen met de pret.....

4. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi meiden mag ik hier mee praten?

heb een dochter van bijna 16 maanden en sinds 2 maanden is het echt drama met slapen, ze sliep altijd tot 7 a 8 uur maar tegenwoordig 5 uur en vaak ook van 12-3 uur wakker en dan gillen

zijn beide erg moe en dit weekend gaat ze dan weer slapen bij me ouders zie het even niet meer zitten

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

zwaar he kindjes die niet doorslapen.
    Wij hadden een baby die 4 tot 6 x per nacht kwam. En een peuter die 2 tot 4 keer per nacht kwam en dan ook nog uren wakker soms en dan om half 6 klaar voor de ochtend.
    nachten van 1,5 tot 2 uur slaap waren meer regel dan uitzondering.
    We gingen op gevenmoment om 7 uur naar bed.

Maar vannacht gaan we heeeeeerlijk doorslapen, beide mannen logeren bij mijn ouders, Jasper voor het eerst.

verheug me erop!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ P1982: Natuurlijk mag je meepraten.
    Wat balen zeg dat het bij jullie ook prijs is...
    Heb je een idee wat er aan de hand kan zijn?

Bij ons was het de strakke hand snachts. 3 nachten echt streng gedaan en we zijn er vanaf.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

we hebben haar maandaglaten testen bij een meseloog (alternatieve geneswijze) en ze blijkt een allergie voor citrusvruchten te hebebn dus manderijnen, en die krijgt ze nu ong 9 weken en dan meer dan 2 per nacht
    nu medicijnen en binnen 2 weken moet het helpen

vanmorgen was het 515 uur
    ze gaat vanavond bij me ouder slapen zodatwij wat uurtjes kunnen pakken

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    P1982
    Jeetje! Dat moet je ook maar weten dat je kindje daar last van heeft! Maar welkom in de groep! Het is hier erg stil dus ik denk dat het bij iedereen erg goed gaat..

Iedereen: Nou hier gaat het dus echt niet zo goed.. 's nachts wakker en huilen (ook wat verkouden) maar van de week was het echt erg, half 12 begon het en om 20 over 2 kreeg ik het er uit, ze had oor pijn! De Dokterswacht gebeld en tips gekregen.. Toen hebben we nog even geslapen maar goed, dat was pas na 4'en! Hhaha, en nu is het elke nachte en keer huilen, we gaan er niet op in.. Dus ik hoop dat het helpt!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Nou, hier ook nog steeds niet zoals ik het wil hoor. en week geleden wel 3 redelijk goede nachten achter elkaar in eigen bed. Toen kwam hij pas bij ons in bed om 5 uur, 2 uur en de 3e nacht om 4 uur. Maar nu alweer 3 nachten rot. Komt dan rond 23.30 bij ons in en is dan heel de nacht aan het draaien en weer huiltjes in zijn slaap. Maar we hebben het erger meegemaakt hoor......Hopelijk volgen er snel weer een paar goede nachten.

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Wat naar dat het nog niet gaat hoe het moet!
    Hier slaapt hij nu een maandje door!!
    Moet ook wel want ik ben nu 13 weken zwanger anders trek ik het niet!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jannn: Gefeliciteerd!!!!! En wat fijn dat hij precies nu gaat doorslapen. De rust heb je nu hard nodig....

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dankjewel meid!
    Ja idd rust heb ik nu echt hard nodig.. Kben echt heel moe steeds..

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

met sander gaat het ook goed! hij heeft af en toe een slechte nacht er tussen, maar wat me opbreekt is dat hij zo vroeg wakker wordt. En dan is het de combinatie omdat Jasper nog niet doorslaapt. Het zijn pittige tijden.
    Sander sliep wel eens bij mijn ouders! maar ik vond Jasper te klein. Maar vannacht hebben ze bij mijn ouders geslapen en ging goed.
    We gaan dit nu 1x per week doen, zodat we even bij kunnen tanken. Tja met een nacht in de week red je dat niet echt, maar elk beetje is meegenomen.
    We kijken erg uit naar dat Jasper doorslaapt, dan is 5 uur opstaan wat beter te doen he :)

Deel Deze Pagina