Laten huilen helpt hier ook niet. We hebben het 3 avonden achter elkaar geprobeerd maar iedere keer kotste Dane zijn bed onder omdat ie dan zo overstuur raakte dus daar begin ik niet meer aan. Gisteren ging ie om 20,45 uur slapen en werd ie pas om 0,45 wakker. Dat is voor ons al heel wat. Daarna tussen ons ingenomen en was ie toch ook een paar keer aan het gillen in zijn slaap. Vanavond gaan we een juniorbed ophalen. Dane is pas bijna 17 maanden maar ik wil het toch misschien binnenkort proberen. Je weet maar nooit......
Wendy: Dat spugen hebben wij ook meegemaakt, zo verschrikkelijk! 3 keer op de zelfde avond.. Dus toen was echt de maat vol en hebben we gezegt dat we het zo niet meer aanpakken..
Hier slaapt ze al 3 dagen als een roosje.. KLOP HET EVEN AF!! Sinds ze in de slaapzakslaapt. Ze noemt het slaapjas Gister was m'n man weg en mocht ze langer op blijven tot papa terug was, nou dat hoefde niet want ipv 8 uur lag ze kwart voor 9 want ze vroeg om pyama en slaapjas en wilde naar bed! Ik moet wel zeggen, dat sinds we hier in ons nieuwe huis wonen ze veel beter slaapt en dat ze ook meer nachten in haar eigen bed heeft geslapen dan in ons oude huis
@ Wendy: hier ook spugen. Ze worden gewoon overstuur he.. @ Joice: Wat fijn zeg als een roosje slapen.. Kwil dat ook wel!! Maar sliep je dochter nooit in een slaapzak dan??
tim is naar zijn eigen kamer verhuisd.poging 2! in plaats van campeerbed,gewoon in ledikant geslapen.hij had gister alles gegeten en gedronken!(menu van olvarit 12+, hij eet niet met pot mee hellaas)verwarming stond per ongeluk op21,5 graden, zijn kamer was 20,5. met verwarming buis loopt in de grond onder zijn bed.hij sliep van 19:00 tot 6:10uur.met poep luier wakker. zo, ik heb geslapen sinds weken!vandaag lekker werken!
Nee, ik heb er voor haar geboorte een gekocht, nooit gebruikt. Ringleiding van de cv liep door de slaapkamers (vanwege eerdere problemen) en daardoor was het altijd warm op de slaapkamers. Eigenlijk in de zomer net zo, alleen dan van de zon Maar nu hier in ons nieuwe huis, is het 14 graden op haar kamer en ze blijft niet onder de dekens liggen.. Dus toen besloten we toch maar een slaapzak te kopen..
papa vindt het helemaal niks de verwarming hoog, dus het zal n discussie worden denk ik vanavond.maar goed, omdat ik niet precies weet waarom hij niet kan slapen kan ik ook niet zeggen waarom hij nu wel geslapen heeft.
hahaha.. Hier vind IK juist onnodig verwarming aan stom, en moet ik hem overtuigen om hem LAGER te zetten
Maar ja als het werkt zou ik m dus wel aanzetten! Ik heb nu het weerstation op zijn kamertje gezet maar volgens mij is het zonder de verwarming aan 18 gradenDat is toch niet te koud?? Of wel??
Lijkt mij niet te koud nee.. In slaapzak of wat dan ook en t is prima volgens mij.. Onze babyfoon geeft het aan, erg handig die kan er natuurlijk een graadje naart zitten
Ja onze babyfoon gaf het ook aan haha.. Maar zoonlief heb lekker aan dat attentje zitten draaien dus die doet het niet meer...
Het is de mammut serie van de ikea, daar kon hij zelf in klimmen. Zodra ik het bedje neer ga zetten dan doe ik er ook een matras naast. Voor als hij er uit valt of voor ons om er naast te liggen......mischien ga ik het zaterdag proberen.
18 is niet te koud hoor.maar die van mij sliep gister goed met 20,5graden.net als dus toen hij pasgeboren was. sinds n week draagt hij geen helm meer op zijn hoofd, dus de afkoeling van zijn lichaam niet meer geblokeerd.hij had n half jaar helm op zijn hoofd moeten dragen. en in ZH zeiden ze dat t n paar weken zou duren totdat hij zijn balans weer vindt.maar goed, hij heeft ook een flesje van 220/6 gedronken naast zijn avondeten!
@ Wendy: laat het ff weten of het gaat.. Ik ben erg benieuwd.. Ik vind het zelf zonde om al een nieuw bed te kopen maar als het helpt tjaa waarom dan neit?
Jannn: ik had dus precies hetzelfde. Vindt het ook zonde van het babykamertje. maar we proberen eerst alleen het bedje en laten alles verder nog staan. En ik hoop dat in de toekomst er misschien nog een 2e kindje van kan genieten....maar dan moet Dane toch eerst beter gaan slapen hihi.