hoi meiden, ik ben els en moeder van sam van bijna 8 maanden! ik ben opzoek naar wat meer leuke contacten met moeders, ben namelijk van mijn vriendinnen de enige met een kindje en vind dit weleens lastig.
Hee Els, Ik heb wel vriendinnen die ook al een beeb hebben maar vind het altijd leuk om gezellig te kletsen hoor! Kom uit Drenthe, ben 25 jaar en heb een fantastische mooie lieve dochter van 2 jaar!ze heet Neomi! Ze is een echte peuters met haar 'nee'fase en ook nu regelmatig aan woedeaanval haha hoort er allemaa bij! wat een mooie zoon heb je, leuke naam ook Sam! Liefs
hoi dankje! jou dochter heeft ook een mooie naam! ik kom uit noord-holland en ben 24 jaar. op het moment gaat het nog niet helemaal goed met me, ben oververmoeid en heb daardoor last van paniekaanvallen, al heb ik die nu al even niet gehad omdat ik wat minder moe ben, maar ik baal er heel erg van dat ik minder energie heb om dingen te doen. heel veel vriendinnen heb ik niet en die werken ook veel dus heb weinig contacten en dat is iets wat ik wel erg mis. lijkt me wel een zware periode hoor dat nee zeggen steeds, maar ik zal het wel gaan beleven allemaal haha
hee goh wat vervelend dat je oververmoeid bent.hoe is dat gekomen..of gewoon in de loop der tijd?Ik hoop dat je je gauw weer beter gaat voelen hoor dan kune je volo genieten van je mooie man! Paniekaanvallen, is heftig zeg! ik ken het wel een beetje! mijn moeder is afgelopen dec plotesling overleden, tot 3 week daarna heb ik er ook wat last van gehad. niet heel erg maar wel dat ik echt bang werd ervan! pfff hoop dat het bij jouw ook echt snel over is! Ik heb ook niet heel veel vriendinnen hoor maar heel veel vage kennissen die als het er op aan komt geen echte vrienden kunt noemen....maar de meiden die ik heb zijn ook echt super meiden!en dat kune je beter hebben hoor!je kan beter 1 goede vriendin hebben dan 100 die je niet kunt vertrouwen zeg maar...snap je het nog haha ja moeder zijn van een peuter is een uitdaging maar wel een leuke!ja jij zal het vanzelf gaan beleven haha maar geniet lekker van je mooie vent! en ben je ok getrouwd of heb je een vriend? ik ben getrouwd, pas afgelopen mei toen was Neomi een bruidsmeisje...super schattig! Liefs
hoi dat is in de loop van de tijd gekomen, heb in het begin ook niet echt mijn rust genomen. en helaas reageert mijn lichaam er op met paniekaanvallen, maar gelukkig nu ik op mijn rust let heb ik ze niet meer gehad! maar durf nu nog niet de winkel in bijv. maar dat komt wel weer goed naarmate ik mij weer beter zal gaan voelen. ik heb een vriend, we wonen samen dus niet getrouwd, weet niet of we dat gaan doen, nu iniedergeval niet, dit is best een heftige periode voor ons beide.