Hoi meiden, in de lounge is er een topic met meiden uit twente die wel eens samen elektronische afspreken. We kunnen er hier gezellig over verder babbelen. eerst maar eens peilen wie zou willen komen en op welke dagen en dagdelen het liefste...?
Gevonden!! In de weekenden kan ik overdag en 's avonds en doordeweeks eigenlijk alleen 's avonds. Op vrijdag kan ik ook 's middags na half 2.
Hihi, ja, vrij stil. Wie heeft er een voorstel voor een eetcafe waar we kunnen zitten? Ik ken de spanjaard in borne, erg leuk. En zit mooi in het midden lijkt me...
en het blijft rustig hier . Almelo is tegenwoordig (sinds 2 jaar)mijn woonplaats, hiervoor altijd in Rijssen gewoont
ik uit almelo en ben 28 jaar... lijkt me wel leuk om eens af te spreken.... ik ben thuismama dus kan altijd... wel met kids uiteraard.... ik woon vlakbij de aalderinkshoek...
goh zit al eeuwen op deze site maar nog nooit bij clubs gekeken... nu kijk ik en zie ik dit onderwerp leuk zeg ik kom namelijk ook uit twente.... uit borne
Ik denk dat er niets van komt als er niet iemand is die actie neemt Ik zou zeggen: ik ben volgende week dinsdag om half 11 in De Spanjaard in Borne (Welkom bij Brasserie Spanjaard). Wie zin heeft om te komen: ik zie je daar dan wel! (Oh en laat het hier even weten, dan zit ik daar straks niet in m'n up )
Neee dan ben ik net op vakantie Ik kan dus niet komen, jammer zeg! (ik hoop voor je dat je niet alleen zit, dat zou wat zijn!)
Ik moet volgende week dinsdag morgen naar het ziekenhuis dus ook voor mij geen optie. Misschien dat het helpt met afspreken als we eens eerst gewoon gezellig wat kletsen dus ik zal maar eens wat meer vertellen. Ik ben Ingrid, al 32 , jeemig de tijd gaat hard, en woon dus in Almelo. 5 december ben ik bevallen van ons eerste kindje Quinten, hij was 5 weken te vroeg dus dat was wel even spannend maar hij doet het super vanaf het begin en is een heerlijk lief makkelijk en vrolijk mannetje. Verder hier in huis nog mijn man en 2 tervuerense herders dus een gezellige drukte. Zelf werk ik niet doordat ik reuma heb zit dat er helaas niet in en zit dus veel thuis. Zo om te beginnen vind ik dit genoeg wie volgt? @ Penelopea, ik zag laatst al wat berichtjes van jou over de helmpjes, Luna is ook een januari mama en dus een forumvriendinnetje, hoe gaat het daar nu mee? Jouw mannetje is ook van Januari?
Hey ja mijn mannetje is ook van januari, en inderdaad Luna kom ik regelmatig tegen in het helmen topic! Het gaat nog niet echt denderend, maar ja we doen ons best! Ik zal me ook even een beetje voorstellen Mijn naam houd ik nog even een beetje geheim ivm mee lezers. Maar ik ben 26 jaar, woon ook in Almelo, werk niet omdat ik lekker voor mijn mannetje zorg. Ik ben getrouwd met een hele leuke vent Heb een hondje als huisdier, en dit menneke is ons eerste kindje. Het lijkt me echt gezellig om een beetje contact op te doen met andere moeders uit de regio, want wij zijn echt de eerste met een kindje. Maar volgende week dus even niet, want dan zijn we een weekje weg