Hooiii, Ik ga over 2 maandjes met mijn vriend naar Delft verhuizen (woon nu in Den Haag dus niet zo'n hele grote stap), maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die in Delft wonen en ook zwanger zijn van hun eerste kindje.
haai miep,.. ik benniet zwanger..inmiddels 2 kindjes waarvan 1 net 8 weken .. ik woon niet ver van delft.. leuk om te kletsen ? xx
Ik woon net randje delft! Het is officieel Ypenburg maar kom uit delft! Leuk om te kletsen! Hoe lang moet je nog?
Ik woon in Delft, bijna 5 weken zwanger nu... en vind alles super spannend! ;p Zou het leuk vinden om eens te kletsen!
Ik het een besloten club aangemaakt onder de naam: (Toekomstige) mama's omgeving Delft Als je zin hebt om gezellig mee te kletsen kan je je hier aanmelden
Hey Ook ik woon in Delft en weet sinds gister dat we zwanger zijn! Hoe verloopt het bij jullie? Groetjes
Hoi! Ik ben zwanger van mijn vierde kindje en woon ook in Ypenburg, vlakbij Delft. Elke dinsdag en zaterdag trainen we met Mom in Balance Delft & Ypenburg in het Delftse Hout. Dit is een sportprogramma voor zwangere vrouwen, pas bevallen moeders en moeders die lekker in de buitenlucht willen trainen met andere moeders. Via de website van Mom in Balance kun je je aanmelden voor een proefles. Is echt heel leuk en gezellig!
Wat gezellig! Ik ben zwanger van de tweede maar woon wel in Den Haag tegen Rijswijk aan. Vriendjelief werkt in Delft. Maar heb weinig contacten in Den Haag, kom uit Brabant