Symptomen hoge bloeddruk?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door p1974, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1974

    p1974 Lid

    28 dec 2007
    95
    0
    0
    Hoi,

    een vraagje: Sinds een paar dagen voel ik me gewoon niet erg lekker, veel moe(!) slapen (das niks voor mij..) en last van sluimerende hoofdpijn.
    Ik ben morgen 39 week zwanger dus het is niet zo raar dat ik moe ben natuurlijk, maar gewoon het gevoel van je niet helemaal lekker te voelen + de hoofdpijn zette me aan het denken. Vorige week was mijn bloeddruk weer netjes 120-80. De week ervoor verhoogd (bovendruk weet ik zo niet meer maar onderdruk 90, en daar voelde ik verder niks van)
    Daarvoor was het trouwens netjes 110-65 steeds.

    Herkent iemand deze klachten ivm een hoge bloeddruk? AS maandag moet ik weer voor controle, dus zal dan blijken maar ben gewoon nu even benieuwd, ms moet ik anders voor maandag nog actie ondernemen.

    Alvast bedankt liefs p
     
  2. p1974

    p1974 Lid

    28 dec 2007
    95
    0
    0
    ps lichtelijk misselijk voel ik me ook af en toe
     
  3. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bellen als je iets wil weten hoor!
    beter 1 keer te veel dan te weinig

    succes
     
  4. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ik ga niet in op de bloeddruk want daar kan ik toch niks zinnigs over zeggen en dat hoor je maandag wel. Maar hoofdpijn komt vaak gewoon door vochtgebrek, drink je wel genoeg?
     
  5. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Hoi, ik heb bij allebei mijn zwangerschappen hoge bloeddruk gehad (en meer maar daar gaat het niet om.) Maar de dingen die jij beschrijft komen mij in iedergeval niet zo bekend voor. Moe, misselijk, veel slapen... hoort voor mij niet bij hoge bloeddruk. Hoofdpijn eventueel, maar als je alleen last van hoofdpijn hebt lijkt het me eerder gewoon hoofdpijn.
    Maarrrrrrr ieder lichaam is anders natuurlijk, en dat ik deze klachten niet had hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij ze ook niet hebt. Ik zou morgen gewoon even je VK bellen voor een tussentijdse meting. Gewoon om je gerust te stellen. maar nogmaals, ik herken de klachten niet.
     
  6. p1974

    p1974 Lid

    28 dec 2007
    95
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties,
    vandaag gaat het alweer beter, moet morgen naar de gyn voor controle.
     

Deel Deze Pagina