nou pfff.... vermoeiend is dat... gewoon niet luisteren en je word gewoon uitgelachen als je wat zegt. en nu word ie moe en gaat dan om alles huilen... zit dan ook nu een broodje te eten en dan mag ie lekker naar bed.
heel herkenbaar hoor! lekker dat hij nog naar bed gaat! en, hij is al weer wat beter aan het worden, niet zo ziek meer?Als ze weer ondeugend worden, knappen ze weer op.
vandaag de hele dag koortsvrij dus vanmiddag kon ie lekker in de tuin spelen! dat vind ie echt leuk, papa was ook thuis dus dan is het helemaal leuk! kleren waren heel erg vies maar dat geeft niet, die heb ik in de biotex gezet. eten deed ie ook weer goed vanavond gelukkig nu ligt ie net op bed en ga ik zo richting zwembad, eerst 2 vriendinnen ophalen, ff aquarobics doen.
Fijn dat hij weer is opgeknapt! en ja..het is altijd leuk als papa thuis is!Veel plezier vanavond met zwemmen!
@ zindelijk: Sil is er al wel een poos mee bezig; sinds begin dit jaar plast hij best vaak op het potje, maar ECHT zindelijk wil nog niet echt lukken. Vanmorgen wilde hij zonder luier, maar op het potje deed hij niks en eenmaal aan tafel had hij een natte broek (en stoel, haha). We gaan het in de weekends en op vrije dagen maar gewoon meer stimuleren, dus zonder luier laten lopen, en dan hopen dat hij het echt onder de knie krijgt. Ik hoorde overigens wel dat een meisje uit Sil z'n groep op het KDV het na hun vakantie ook ineens niet meer boeiend vond, dus ik denk dat het ook vanzelf wel weer komt en dat dit gewoon een natuurlijk 'dipje' in de interesse is (?) maar we blijven maar stimuleren. Komt vast wel goed
sam plaste vanavond voor het eerst op potje nu is sam beter en is mama ziek schoonmoeder zou op hem passen vanmiddag, maar lees topic in de lounge maar..
Beterschap! en wat goed vanSam dat hij op het potje heeft geplast!! * ga morgen kamperen voor minimaal 10 dagen en weet niet of er internet op de camping is. Kom erna gauw weer terug!(en anders dus gewoon elke dag even)
Zo, ik ben weer terug! Het valt me op dat je door kamperen heel intensief met elkaar bezig bent en daardoor echt elkaar beter leert kennen. (merk ik nu thuis) m.aaike is beter hanteerbaar nu thuis en hopelijk blijft dat even zo... Oh en het kamperen was echt geweldig!!
das mooi! ja, terwijl ze tijdens kamperen wel es flink tekeer kon gaan, dus ik hoop dat het even zo mag blijven. Ze lijkt dan ineens veel groter...
ja precies, naja ik heb hier een chagarijnig kind pfff al de hele morgen huilen om niks... ga hem zo denk ik maar op bed leggen....
Hier eentje die al met haar oogjes draait en op de vraag waarom, alleen nog maar "daarom" zegt met een diepe zucht erachter aan
Hier heeft dochterlief weer een woedeaanval gehad..helemaal moe en op dus die is voor het avondeten nog naar bed gegaan en nu eet ze ff snel en gaat daarna weer verder slapen. Broeierig weer he?
Hallo dames, Ik heb hier ook echt een eigenwijze dame van net 2. Wordt er soms zo moe van maar probeer altijd in Mn achterhoofd te houden dat t een fase is en dat t wel overwaait.. enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat ze geregeld zomaar gaat slaan of krabben. Nou las ik dat t bij de peuterfase hoort maar toch ben ik er niet gerust op. Meer dames met peuters die slaan of krabben en hoe gaan jullie hier mee om?
Sil heeft rond zijn tweede verjaardag inderdaad ook zo'n fase gehad met slaan! Wij hebben vanaf het begin ingevoerd dat slaan meteen 2 minuten gang betekende - geen waarschuwingen vooraf. Was gelukkig daardoor snel weer voorbij. Maar was wel pittig, want soms zat hij dan dus in een uur 3 keer in de gang Echt niet leuk, maar als je consequent bent, kan het dus relatief snel weer voorbij zijn. Sterkte! Onze peuterpuber heeft dit weekend ook weer aardig zijn nukken. Vreselijk vermoeiend, maar vooral zielig voor hemzelf, want je ziet aan alles dat hij zichzelf in de weg zit en het gewoon ook niet zo goed weet allemaal... Los van het gewone gepuber komt daar nu ook bij dat het middagslaapje er nu echt uit gaat (SNIK!), dus daardoor is hij nog wat extra uit zijn normale doen.. Maar we bikkelen door en het gaat vast weer over... tiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfase
hier kon mn dochter ook wel es gaan bijten, nou dat was zo afgelopen! Dan zat ze ook gelijk op de gang! gelukkig nu ook over. Maar ze duwt andere kinderen ook nog wel es. Of uit bescherming slaan, maar niet uit agressie gelukkig. Maar slaan mag natuurlijk niet, dus dan moet ze gelijk sorry zeggen! @MvS Tis idd een fase..maar dat denk ik nu al ruim een jaar haha! Vandaag ging het wel goed eigenlijk en vanavond was ze ook gezellig aan het praten en daar kan je dan zoveel weer van genieten he..krijg je een heleboel energie van!! Maja..is dit blijvend of..ook een fase? Zo mag het van mij wel even blijven haha!
Selma zegt gelijk sorry als ze heeft geslagen, ook echt uit zich zelf.. dus ze weet dat t niet mag. Vandaag 3 x op de gang gezeten ivm slaan.. Dat vind ze echt verschrikkelijk dus laten we hopen dat ze t gauw afleert. Maar ze kan zo vaak zo schattig zijn. Zoals vandaag. Pikt ze Mn boterham van Mn bord, maar zegt ze wel heel lief dank je wel mama. Echt een deugniet...
@boefje is het sellybelly!en dat slaan gaat vast snel over! Hier gaat het nog steeds goed, gezelligheid in huis en minder driftbuien. Vandaag heb ik een fietsje via mp voor haar gekocht, kan ze leren fietsen. Ze is helemaal trots!