Hallo allemaal, Sinds de geboorte van m'n neefje heb ik een nieuwe hobby... Het maken van een schoentje van het originele geboortekaartje! Dit maak ik met de hand en verpak dit in een plastic 'ei' met een mooi lint eraan. Een leuk kraamcadeau of een blijvende herinnering voor jezelf! Zie hieronder voor een foto... Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een privé berichtje! Zijn er nog andere formuleren die geboortegeschenken maken? Zo ja, waar zijn jullie creatief mee bezig? Groetjes ikbenhet
Wauw, wat ontzettend leuk zeg! Ik ben helaas niet creatief. Ik zou dat soort dingen echt niet kunnen maken!
Dank jullie wel... Ik wil mijn hobby graag aan jullie laten zien, omdat ik er zoveel leuke reacties op krijgt van mensen die ik ken. Wil geen reclame maken hoor! Ben ook benieuwd naar wat andere forumleden zoal maken als blijvende herinnering en/of kraamcadeau, zodat ik misschien weer op andere leuke ideeën kom
wij hebben dit ook gekregen van een tante toen Y. geboren was. Zo leuk! Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik heb doosjes gemaakt voor de geboorte van Beau...staat foto van in mn album...doosjes in de vorm van n ster
Ik heb van mijn geboortekaartje een ei gekregen. Op een (leeg) ganzenei (die is stukken groter dan een kippenei) is mijn geboortekaartje getekend en aan een lint zodat je hem op kan hangen. Miss ook een leuk idee voor jou, blijf je toch in de eieren hihi
Ik had al gekeken op google maar kon niets vinden Ik heb mijn ei wel ergens liggen, kan daar evt. n foto van maken...
Ja de juisjes ook zelf gemaakt...voor de juffen van de psz...voor de kindjes had ik cupcakes met n tuinhekje eromheen...en groene spikkels op de caketjes...alsof t n tuintje was...voor erop had ik vogeltjes gemaakt van vilt...als sleutehanger...met n n bordje in t "tuintje"...tijd om uit te vliegen...als afscheid