@ryanne1989 zo dat is schrikken!!! Gelukkig hebben jullie niets en is de rest vervangbaar. Maar pfffff
@ryanne1989 wat fijn dat alles met jullie goed is! Ja het gaat de laatste tijd goed. Laatste keer ziekenhuis was met zn verjaardag. Dat was maart dus lang geleden. Maar de tijd van ziektes komt er weer aan. Ben allang blij dat L het niet heeft.
Ja ben wel over het ergste heen, benieuwd of ik er vanacht nog van schrik. F was wel wat jammerig vanmiddag maar is na de fles van 19 uur gewoon lekker gaan slapen. Maar goed.. die heb ik bij een vreemde man in huis (die liet ons heel lief binnen omdat het regende) uit de maxicosi getrokken, is onderzocht door de broeder en heb ik toen bij mijn vriendin in de armen gedrukt omdat de politie er aan kwam. Dus zal wel een beetje in de war zijn geweest..
Wat ook superfijn is, een dochter die bijna de klok rond slaapt, een man die lekker slaapt en ik, die dit bericht om 03.23u type... Ik ben klaarwakker, nog helemaal niet geslapen.. morgen wrs gesloopt
Ja daar ga ik morgen achter aan bellen. Alleen hebben wij de maxicosi 2ehands dus geen aankoopbon.. Ja nacht net als anders. Alleen ben ik erg verkouden in combinatie met pijnlijke ribben nu.. niet heel handig
Hier opeens een down momentje. Wacht ik moet even klagen. Goed? - mijn man heeft de zondag verpest. Eerst gaan we naar mijn schoonouders ondanks mijn tegenzin, ligt ie vanaf 20u op de bank te pitten (zoals elke avond, volgens hem te maken met de avondvoeding van O die hij meestal doet. Mijn reet, hoe moeilijk kan het zijn?!). En bedankt. Heel gezellig.. - ik heb nog maar 1 week verlof en hoewel ik onwijs zin heb om te beginnen en al wekenlang roep dat thuis zitten niets voor mij is komt het allemaal eng dichtbij. Bah. Ik wil niet weg uit mijn veilige omgeving. - O krijgt morgen prikje. - de verwarming staat op 22 en ik heb het KOUD. - O wordt opeens zo groot. Ik heb vanavond een doos ingepakt met te kleine kleertjes. Bah wat naar. Aan elk kledingstuk zitten herinneringen. - had ik al gezegd dat ik opeens niet wil werken? Oh trouwens ook leuk nieuws. Ik heb een nieuwe auto gekocht Klaagmodus uit. Ik ga een glas wijn inschenken, fantaseren over de nieuwe auto en even netflixen. Sorry voor mijn geklaag!
Haha @Nina Sanders lekker klagen hoor Die mannen hebben het ook zoooooo zwaar En hij krijgt het nog zwaarder, want jij gaat ook weer werken , dus dan worden de rollen ook weer anders
Haha @Nina Sanders, hier ga ik precies hetzelfde nu door het komt wel heel dichtbij... En heb ineens het gevoel dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben. Zie ook allemaal beren op de weg enzo. Pfff. En idd die kerel... Kan 'm af en toe wel schieten J is toch niet helemaal lekker geweest van het weekend. Temp was weer aan het zakken (normaal heeft ze rond de 36.7 ofzo), maar had ineens een flinke snotneus. Elke keer als ze druk werd, raakte ze in paniek omdat ze geen lucht kreeg. Dus alle trucs uitgehaald; stomen onder een warme douche, zoutoplossing, bedje iets omhoog gezet aan 1 kant en, een ui naast het bed ruikt heerlijk in de slaapkamer dus! Maar, ze heeft er nu geen last van iig. Op hoop van zegen.
@Nina Sanders oh erg he dat werken. Ik moet morgen weer om half 8 de deur uit en ik kom om 18.15 weer thuis nou dan ligt ze bijna te slapen. Ik dacht vorige week we gaan er een leuke week van maken had L last van der sprongetje Vandaag maar lekker genieten