Het is meer zo dat ie na 150/5 echt vol zit. Meer krijgt dat kleine lijfje niet weg. Maar terug naar 4 zou nu dus ook nog niet kunnen. Miss idd over een paar weken als hij er groente hapjes etc bij krijgt. Vraag me wel af hoe je kunt zien of je kindje toe is aan vier voedingen. Voel me echt een keek wat dat betreft! Voor nu heeft ie die 5 voedingen echt nodig want hij drinkt ze allen vlot weg!
P krijgt nu 5x 150/5 maar komt na 3 uur alweer hij weegt 4.2 kilo en krijgt soms snachts ook nog vind dit al veel heb ik een hongerige baby of is dit normaal? Zou voeding voor hongerige baby wat zijn? Dat ik bijv 3 schepjes standaard doe en 2 van die en dan de laatste fles alleen voor hongerige cb heb ik niks aan 1 zegt dit ander zegt dat
^^ Keek moet zijn leek. Ik weet dat we ook bij het cb terecht kunnen voor dit soort vragen maar die gooien het hier alleen maar op zo vaak zo veel mogelijk volgens mij. Nu drinkt ie - voor hem - flinke flessen weg zegt madam: "Ttsja, het blijft er niet aanplakken. Het moet maar hè.. Tsja." Dan denk ik: stomme k*t, excuse my french, zeg dan ook dat het goed gaat. Hij krijgt al lekkere spekkies en zijn gewichtlijntje gaat mooi omhoog. Zal zo ff een screenshot maken, kijken of het écht zo zorgelijk is. Neen, wat dat betreft is het hier meer cb hoor
Nee hoor. O krijgt ook 5*150 en weegt 4410. Hij komt wel om de vier uur en slaapt door van 23 tot 6. Je zou de avondfles iets groter kunnen aanbieden. Kijken of hij daarop doorslaapt. Of indikken met bijv jbpm maar hier kreeg O krampjes van!
Indikken doe ik al met 100% jbpm nutriton kon hij niet tegen doorslapen heeft hij sinds vorige week gedaan maar na zn prikjes maandag komt hij weet snachts en overdag om de 3 uur al en slaapt ook slecht overdag
Hier ook forte , maar hij was sowieso niet verzadigd na de fles A 3 uur komen is op zich niks mis mee Je kan altijd proberen of gemengd werkt
Nee dat klopt alleen dan kom ik dus op 6 flessen van 150/5 en dat is best wel veel dan kan ik dus niet meer ophogen
K 15-20 min ongeveer kleinere speen gaat niet daar krijgt hij zn voeding niet doorheen dus heb de difrax s speen erop dan doet hij er ongeveer 15-20 min over
Ik heb nog niet zoveel weegmomenten gehad dus ik kan het niet vergelijken, maar dit is voor mij totaal onbekend. Mijn kinderen zitten allebei in een hogere lijn en gaan alleen maar de lucht in. En nadat mijn oudste begon met kruipen gind lijn geledelijk omhoog. O is altijd al klein geweest, maar ik vins de onderste lijn voor mij wel zorgelijk. Ik zou dat niet prettig vinden. En die andere begint ook al af te buigen. Maar wat ik zeg ik ken dit totaal niet en ken alleen maar flink oplopende lijntjes. De eerste hapjes is echt om te oefenen en ik combineerde dat met een fles. Dus eerst wst groente en dan fles er achter aan. Geen idee hoe het nu met L gaat. Ik schommel hier tussen 4 a 5 voedingen van 180/6
Ik zou gewoon eens kijken wat hij doet met een schepje forte Hier hielp mengen echt niet en zit hij op volledige forte
oeps niet hele berichtje geplaatst.. Ik vind het niet zorgelijk hoor, O is al vanaf geboorte klein en fijn en niet gemiddeld.. Het lijntje stijgt, hij eet goed, doet het goed...
@Nina Sanders de vijfde fles eraf merk je vanzelf. Dan wil ie die niet meer. Ik weet niet wat normaal is qua aankomen maar ik begrijp wel dat ze het in de gaten houden op het cb aangezien hij op de onderste lijn zit. Zal bij ieder kindje anders zijn, ik weet niet wat ze gemiddeld aankomen maar M. Kwam een kilo per 4 weken aan dat is dan ook wel redelijk veel
Arts op het cb zei mij destijds dat borstvoedingskindjes tot een maand of 4 heel hard groeien en flessenkindjes juist vanaf een maand of 4... hier een kindje wat juist erg hard groeide namelijk, pond per week ongeveer... ik hoop nu elke keer dat ie niet zo hard meer groeit hihi...