Nou, ik dacht dat het zou kunnen helpen tegen de misselijkheid. Ja dat zijn ook heerlijke plekken om ziek te worden idd Ach, het is goed voor de weerstand geloof ik maar vind het toch wel eng als ze gaat spugen en in bed zou liggen bijvoorbeeld
Haha die 'poepcidentjes' hebben we de laatste dagen ook weer veel idd. Gelukkig net een nieuw pak wasmiddel gehaald...
Het kan wel de scherpe kantjes van algehele malaise afhalen, zeker als je vermoedt dat ze ook pijn heeft. Belangrijkste lijkt me dat ze alsnog voldoende vocht binnen krijgt. Ja die kleine immuunsysteempjes worden wel aan t werk gezet zo he..?!
Hier draait de wasmachine trouwens ook overuren. Spugen, poepen, kwijlen... aan alle kanten komt t er vanalles uit dat kleine lijfje...
Wat zitten jullie kleintjes in de lappenmand. Zo sneu als ze zo ziek zijn. Ze zijn nog zo klein. Veel beterschap dames met de kleintjes.
Zetpil mag altijd! 60 mg dan. Hier is O super vrolijk ondanks veel genies en een dichte neus. Moet ik er iets aan doen? Hij piept wel maar lijkt er niet echt last van te hebben. Drinkt goed en is vrolijk. Hij piept wel hard tijdens het ademen..
@Mutsefruts88 ahww echt zo zielig en ik weet niet hoe het zit met overgeven in de nacht ik denk dat ze net als gewoon spugen hun hoofdje opzij draaien? Huilt ze dan niet? Anders eventueel op jullie kamer erbij als dat nog niet het geval is? Hier moet de eerste keer echt ziek nog komen (op erge verkoudheid na) ik zie er wel tegenop
@Noortje88 vervelend.. al klinkt het wel heel schattig dat ze alleen slaapt als je haar hand vasthoudt. Niet praktisch, wel lief
@Nina Sanders hier net L wakker gemaakt voor flesje en ze was ook wat nasaal. Ik doe 1 druppeltje zeezoutoplossing in elk neusgaatje en dat werkt heel snel. Dan kan ze iig wat makkelijk ademen en hopelijk wat langer slapen
Ja, die was zo leuk en de (andere) vriend van Katie dan, die vond ik ook zooo leuk... maar die verdween iedere keer weer
Ik geef neusspray als hij een vol neusje heeft... dan niest ie vaak z’n snottebellen eruit afgelopen dagen was dit iedere ochtend nodig..
Had toch maar even de hap gebeld om te overleggen. Je vergeeft het jezelf natuurlijk nooit als het toch nodig geweest was. Vocht hield ze niet binnen en de laatste 3 x spugen was alleen gal. Gezien de leeftijd toch even langs moeten komen. Daar bevestigde de arts ook wel wat je eigenlijk al weet; buikgriepje. Nu in hele kleine beetjes melk of water geven en dan hopen dat ze het binnen houd en morgen weer wat opgeknapt is Vriend slaapt op een logeerbed en ik met haar in bed om het in de gaten te houden
Ik had dit denk ik ook gedaan. Uiteindelijk beslissen zij of je langs moet komen dus als je er eenmaal bent zit je er ook niet voor niks, ik bedoel, je voelt je altijd lullig als het meevalt maar zij vinden het blijkbaar erg genoeg dat je langs moet komen..
Goed dat je gebeld hebt. Liever te vaak, dan te weinig. Hoop dat kleine smurf zich snel beter voelt en dat jullie een rustige nacht hebben.
@Mutsefruts88 @Noortje88 hoe is de nacht gegaan. Hier vandaag nét de ochtend niet gehaald. Ze huilde niet echt maar bleef maar jengelen. Toch maar een flesje gegeven om 5.15u Nu aan het 'nakreunen' in bed maar ik kan niet slapen zolang ik dr hoor manlief daarentegen.... Maar die slaapt makkelijk door dat irritante babyfoon geluid heen hoor. Tja zou ik ook hebben als ik wist dat de ander toch wel wakker wordt. Hij gaat er wel gewoon uit hoor snachts, netjes om de beurt.
Thnxvoor de tip. Ga vanochtend even naar de Etos. @Mutsefruts88 ach zielig! Hoe ging de nacht? Goed dat je gebeld hebt hoor. Hopelijk is ze snel weer beter! Wie? Brad?