MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ja ritme zit er wel redelijk in nu. Hier krijgt L flessen van 120+4 en gaat 9 van 10 keer leeg. Alleen boeren laten is een drama met haar! Dan zit er 1 dwars maar ben zo een uur bezig na de fles.

@Mutsefruts88 is het allemaal uit zichzelf begonnen ? Hopelijk lukt live voeden snel genoeg! Geniet lekker van je gezinnetje

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    De hond probeert steeds de kleine man te likken en staat dan heel zacht te kwispelen. De kat boeit het allemaal niet zo.
    Ritme is er hier nog niet helemaal 1 fles is wel iedere dag hetzelfde nu. Dat is de ochtend van 7.30/7.45

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    #303 exciting, 12 sep 2017
    Laatst bewerkt: 12 sep 2017
    Vloeien: dat is nu eindelijk gestopt, het was de laatste weken nog steeds bruin verlies..

Anticonceptie: wat gaan jullie doen? Ik wil liever niet meer aan de pil, ik voel me beter zonder, en mijn libido is hoger zonder. We dachten aan condooms, mar ja moet je er wel om denken.. spiraaltjes lijkt mij helemaal niks, en sterilisatie wil ik (nog) niet.. wie weet.... ??
    Ik stink (echt niet normaal) naar zweet, dat is de grootste reden waarom ik weer aan de pil zou gaan. Had daar normaal nooit last van

Hier gaat het goed! J.J zit sinds donderdagavond aan de omeprazol ivm verborgen reflux. Het gaat nu een stuk beter. Vanmorgen nog bij de osteopaat geweest.. die heeft het een en ander gedaan en gaan we over 2wk weer naar toe. Hij slaapt in de wieg of in de wipstoel.. savonds ligt hij bij ons!

Ritme: hij zit op 5x150 flessen.. soms wat minder, soms wat meer. Meestal is het:
    03.30
    7.30
    12.00
    16.00-16.30
    21.00-21.30
    Donderdag naar het cb! Ben benieuwd hoe zwaar hij is!

Oceanna en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jeejjj @Mutsefruts88! Hoe heet de kleine man?

Anticonceptie
    Geen idee nog. Pil nooit meer, mirena ook niet meer. Ik had geen cyclus meer op een gegeven moment dus geen idee of en hoe en wanneer dit terug komt.

Boeren
    Drama hier. Doet O. heel slecht.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat is ook niet raar bij de mirena
    Dat is het doel ervan ;)

6. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Hier koperspiraal gehad en die gaat er ook weer in. Fijn hormoonvrij! Nadeeltje is wel de lange menstruaties.

7. XmoonlightX

Eigelijk is er nog geen perfecte AC

8. flowertje36

Deze neem ik waarschijnlijk ook! Wst bedoel je met lange menstruaties?

9. flowertje36

Boeren is niet ook drama! Met gevolg darmkrampjes.
    En geen idee wat ik er tegen moet doen dat slechte boeren.
    Soms zit ik zo meer als een uur. Want als ze niet boert wil ze niet op haar rug slapen.

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier weer terug aan de pil microginon30 op medisch advies. Dus ik krijg niet die goedkope troep

11. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Tien dagen lang ongesteld bijvoorbeeld.
    Eerste keer dat ik een koperspiraal had, was ik meer dan tien dagen ongesteld. De tweede keer wat minder gelukkig :rolleyes:

12. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Dankje!
    Bedoel je de bevalling?
    Die is helaas niet uit zichzelf begonnen. Het zette toch steeds niet door. Dus toch maar vliezen laten breken en infuus er in. Ik vrees dat deze dame er nu nog had gezeten zonder hulp :rolleyes:

@Nina Sanders de kleine dame heet J.amie L.ouise (haal de naam zo weg)

Vloeien is hier nog minimaal. Hoop dan ook dat het snel stopt :)

Argh, anticonceptie... Ja bah, daar moeten er ook weer aan gaan denken. Pil wil ik eigenlijk niet (kan waarschijnlijk ook niet met bv). Koperspiraal zie ik wel tegen op om weer te zetten. Menstruaties zijn stuk heftiger en langer, dat is echt het nadeel. Condooms is ook te tricky, vergeet je makkelijk in the heat of the moment. Tsja, gelukkig nog even om over te denken.
    Zou makkelijk zijn als ons lichaam een knopje had waarmee je vruchtbaarheid aan en uit kan zetten ;)

Oceanna, Noortje88 en XmoonlightX vinden dit leuk.
  13. XmoonlightX

Je hebt de mini pil, deze mag met bv

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @XmoonlightX ja nee ik bedoel ná de mirena. Ik werd na 8 maanden wer ongesteld en later is dit helemaal weggegaan en niet meer teruggekomen. Niet zo handig als je dan een kinderwens krijgt.

Condooms haaaaaaaat ik. Gaan we toch niet doen, weet ik nu al. :) Ik had eerder ook altijd de microgynon 30. Wel van dat merk altijd. Had wel altijd een super huid met die pil maar echt 0.0 zin in seks. Niet zo leuk voor manlief :roflmao:. Wat zou dán bij me passen? Het liefst wil ik überhaupt geen hormonen. Heb ook zo veel hormoonshizzle moeten spuiten, ik ben er zo klaar mee.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Prachtige naam @Mutsefruts88 :thumup: goed gedaan meid!

Hier vandaag een beetje een offdagje. Was alleen met O. en vanochtend merkte ik al dat ik gewoon zooooo moe ben eigenlijk. Ik heb dan nergens zin zin, heb minder geduld, krijg hoofdpijn..
    Mijn man ging naar zijn werk en stuurde me echt even terug naar bed. Ik heb vandaag twee keer overdag echt een uurtje slaap kunnen pakken (powernap zeggen we dan maar) en dat was wel heerlijk zeg! :rolleyes:
    Om daar drie weken na de bevalling nog mee te beginnen voelt wel stom.. maar aan de andere kant: why not?!

Oceanna, LiveLifeLovely en Mutsefruts88 vinden dit leuk.
  16. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Heb ik ook aan zitten denken inderdaad. Maar vraag me af hoeveel 'beter' dit is vergeleken met de gewone pil.
    Ga me er binnenkort wel weer eens in verdiepen.

17. XmoonlightX

@Nina Sanders
    Hoeft natuurlijk niet daaraan te liggen. De meesten hebben gewoon gelijk een cyclus.
    Volgens mij is alleen vd prikpil echt bekend dat het de cyclus na stoppen nog een tijd stilhoudt.
    Maar goed zag laatst op de nos dat de spiraal hormonen toch door heel je lichaam gaat, terwijl dit tnt niet werd beweerd

Tis sowieso niks al die hormonen
    Ben er ook nog niet helemaal over uit

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    XmoonlightX vindt dit leuk.
  19. XmoonlightX

Haha ja en ik heb nu al spijt dat ik het flesje van 24 uur niet heb gegeven :roflmao: .
    Maar hij sliep toen eindelijk haha
    Laatste fles was om 20.30 u. Zo niet handig :D
    Naja morgen maar weer een nieuwe dag denk ik maar :confused:

Deel Deze Pagina