Haha ik krijg dorst van jullie Ben vanavond alleen met de koters. Heb het huis weer aan kant, dus ik heb ook wel een wijntje verdiend schuif zo lekker een pizza de oven in en trek zo'n klein flesje wijn open nu hopen dat de kleine meewerkt... Anders wordt het toch een theetje Helaas geen Netflix, want grote dochter wil the voice kijken. Fijn weekend allemaal!
Haha. Stelletje drankorgels heerlijk toch! Hier geen drank vanavond, omdat man nachtdienst heeft, dan drink ik nooit. Enneh, ik ben bezig met afvallen sinds dit nieuwe jaar, dus ben wat zuiniger met mijn drankjes maar het het effect hoor, zonder diëten, maar gewoon opletten er nu zo’n twee kilo af
Aaah wijn. I. Love.It! Dacht even na afgelopen weekend dat ik er weer klaar mee was.. was behoorlijk brak na een avondje stappen. maar ik denk na de avond voeding ik er zeker 1 neem
Wijn klinkt echt zo gezellig..! Ik vind het gewoon niet zo lekker. Echt jammer want het ziet er zo gezellig uit
Same here! Niet te zuipen hahahaha. Ik drink altijd likeurtjes of sterke drank. Dat is ook best gezellig hoor
Ohhhh ook hier geen meldingen vandaag Zat er vanmiddag ff doorheen, F slaapt weer slecht s nachts en overdag dus wat slaapgebrek. Tel daar bij op dat ik nog niet helemaal fit ben Maar vanavond wel een feestje!! Lekker opgedoft en klaar voor een wijntje!!! Jeeeee. Man blijft thuis dus dan mag die lekker een keer alles alleen doen (sorry hij was vandaag weer zo zielig omdat hij niet fit was enz enz ). Wel alvast mijn verjaardagscadeau gekregen van mijn mannen, een paar Panama Jack laarsjes!! Ben helemaal blij Als ik morgen even rustig zit zal ii weer beter reageren!
Sterke drank gaat niet goed bij mij, ben ik zo teut ben ook vrij weinig meer gewend na zwangerschap. Ik denk als bv straks klaar is ik zo weer iedere dag een wijntje drink nu af en toe als ik het écht niet keer kan weerstaan maar altijd gedoe tussen die voedingen
@ryanne1989 heel veel plezier! Mijn man zorgt deze week 4 avonden voor de kinderen hij heeft het zo zwaar. Ja sorry ik wil ook liever bij de kinderen zijn. Begin aan mezelf te merken dat ik er steeds meer moeite mee heb om mijn kinderen bij hem achter te laten. Want het is zo zwaar allemaal. Als ik aangeef dat ik moet werken krijg ik nog net niet de wind van voren. @Nina Sanders hier morgen om 2 uur weekend kijk er ook zooooo naar uit. En een wijntje klinkt heerlijk. *schenkt een glas wijn in* Super toch dat O de pap en de groente en fruit zo lekker vind! Meneer is van echt eten Mij maakt het niks uit wat ik drink. Als er maar alcohol in zit Als ik een avondje weg ben en geen BOB ben drink ik eigenlijk alles wel. Maar ben toch vaak de BOB, Omdat ik nuchter wil blijven voor het geval mn zoon naar het ziekenhuis moet. O hier wil ik zo graag afvallen maar ik heb echt totaal de discipline niet! Zit de laatste tijd zo vreselijk k in mn vel. Toch maar eens opgeven in de sportschool en wat voor mezelf doen. Hopelijk knapt het dan op.
Volgens mij is de babyfoon stuk. Of m'n baby zelf... Ze slaapt al 3 uur achter elkaar! (Heb uiteraard al 10 x gekeken in de kamer )
Ik ben klaar met vandaag. Wens jullie allemaal een rustige nacht, behalve @ryanne1989; maak er een mooi feestje van
hoop dat iedereen goeie nacht heeft gehad! Zo niet wakker geworden met spierpijn. Ben sinds vorige week begonnen met mama fit lessen. "Sporten/yoga" samen met je kind. Vorige week wilde me kind niet dus hele les kind in me armen met alle oefeningen en deze les was het een les met draagdoek. Me benen hebben zijn werk we gedaan zo te voelen. Ben ook weer begonnen met 1x per week te hardlopen in het weekend, kijken of dat wel gaat worden zoals me benen nu voelen
@ryanne1989 hopelijk was het gezellig @Mutsefruts88 zo herkenbaar. Hij slaapt tegenwoordig zo lang smorgens dat ik ook af en toe ga checken @123laura lekker bezig hoor! Hier echt weer een goede nacht. Sliep tot 7:30u vanmorgen. Laatste voeding 21:30u.
Sporten Ik heb altijd hard gelopen maar gaat veel tijd in zitten wil je een beetje bij blijven. Toch minimaal 2 keer per week. Ook rijd ik paard maar nog niet weer begonnen na de bevalling. Als straks de borstvoeding klaar is ga ik het weer oppakken.