Mijn week is zoals iedere week. Zorgen voor de kinderen de hond en het huishouden. Dinsdag even naar mijn moeder om een fles te halen die ik gisteren had laten staan. ( Ik heb er toch 3) verder zie ik per dag wel wat er gebeurt.
@Nina Sanders de laatste week gaan we op wintersport in Oostenrijk! Ook lekker een kortere week Fijn dat slapen! Hier met 1 Voeding ook weer relatief rustige nachten. Hier ook geen cyclus hoor.. Jullie nog geslaagd in de z8 sale of hadden jullie niet om 6 uur de wekker gezet Mijn buurvrouw kleed haar dochter altijd helemaal in z8 dus vandaar dat ik het wist (hele lieve buurvrouw hoor!!). Maar om daar nou je wekker voor te zetten
Hier al op vanaf half 6, mevr had al zin in de dag. Ze ligt nu weer te slapen. Vandaag en vrijdag vrij (zijn mijn vaste vrije dagen). Deze week is mijn vriend weer 2nachtjes weg en precies op mijn werkdagen, dus hopen op beetje goeie nachten. Ik ben al 2 dagen stik chagrijnigig, dus zal wel weer weinig uit me handen komen vandaag
Hier een normale week.. 3 dagen werken.. Wel dinsdag een etentje gezellig. Oh en zaterdag 2 verjaardagen. Even kijken OF we gaan, en wie wanneer. kan best zijn dat ik eerst ga, en mn partner later naar die andere verjaardag.
Nee zou ik ook geen wekker voor zetten. Hier heb ik onlangs in de H&M sale al flink gescoord voor O. Dat ventje heef volgens mij meer kleding dan papa en mama Echt hele leuke jeans, bloesjes, sweatshirs etc gekocht. Het enige wat ik niet zo goed kan vinden zijn pyjamaatjes (dus niet zo'n pakje maar echt een los broekje met een los shirt)..
Maat 68 heeft F nu ook zat, zal het eens in de kast leggen voor hij er voorbij groeit.. Pyjamaatjes heeft F van prenatal, kruidvat, c&a en allemaal broekjes en shirtjes (vanaf maat 62).
Hier ook geen wekker voor de sale haha. Ik durf niet meer te veel te kopen. Ivm alles wat zo snel weer te klein is. Nu shirtjes al over op maat 80. Pyjamas heb ik bij de hema vandaan!
@Nina Sanders goed om herkenning te lezen. Niet leuk natuurlijk, maar dan hoef ik niet te denken dat er wat ergers aan de hand is het zijn maar hormonen. Over weekplanning; ik heb de komende twee weken eigenlijk vrijwel niets in de planning staan en door mijn verlof hoef ik ook nog niet te werken. Maar even kijken wat te doen, want te veel thuis zitten word ik zeker in combi met hormonen zwaar depri van
Ja bij de Zeeman had ik hier al gekeken maar die vallen allemaal echt onwijs groot. Wij hebben een kleine Hema dus daar kon ik ook niets vinden en de Prenatal hier had alleen maar vrije dure dus dat vind ik zonde
Hier vallen de pyjama's ook vrij groot maar is wel lekker warm aan zijn voeten en de mouwtjes vouw ik eventueel om
Hier ook pyjamas van de prenatal trouwens. Hier ook geen zinnnnn. Ik zit nu ff te kolven.... lekker ff bijlezen Oh nieuw dekbed overtrek besteld.. kan niet wachten tot hij binnen is. Vind ik zoooo heerlijk. Hier sinds ledikant trouwens weer losse katoenen deken en laken. Zo irritant. Elke keer gaat hij op t lakentje sabbelen. Ik ga wat stof komen en vragen of mn schoonmoeder wat overtrekken naait. Die overtrekken ledikant zijn bij de hema gewoon 20 euro
Ohhhh ja die moet ik ook weer eens gebruiken. Hier leg ik O. in bed en hoppa daar gaan die benen weer de lucht in!
Hier trouwens afgelopen nacht weer een zweetaanval, zó gek! Ook vreselijk gedroomd! Allemaal verschillende nachtmerries.. over haaruitval, moord, omringd zijn door onbekenden, ziek zijn, dat soort dingen. En dan echt allemaal korte nachtmerries.. Kan dit nu nog te maken hebben met de zwangerschap? Overdag heb ik het trouwens steenkoud!
@ryanne1989 ook niet zo'n beste avond dus. Hier zaten we in hetzelfde schuitje. Ze was echt aan het gillen en krijsen. En waarom...? Geen idee. Uiteindelijk wel stil gekregen met benen fietsen en voetjes masseren. Maar jeetje, lang geleden dat ze zo gehuild heeft. Tussenin gelegd, dus werd weer gebroken in een onmogelijke stand wakker @Nina Sanders misschien weer zwanger nee grapje. Ik heb die dromen ook zo erg. Heerlijke levendige dromen over de gekste dingen. Pff, vandaag ook echt weer met zware tegenzin aan het werk gegaan. Was echt niet te genieten vanmorgen. Gelukkig al weer iets afgezwakt. Hoop gierende hormonen hier in het topic geloof ik Hier maken we tegenwoordig maar een burrito van de kleine, dus blijft netjes stil liggen
@Mutsefruts88 alsjeblieft zeg, ik moet toch niet aan een zwangerschap denken nu al! Ja gek hè, het wren allemaal korte dromen achter elkaar maar wel heel 'echt'..