MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Het is bij ons boven ook koud hoor. Hij ligt dus in romper lange mouw, pyjama shirt(als t echt koud is ook een broek ), winterslaapzak en dan deken en laken.

Maar dan is t ook soms maar 13 graden bij ons. Verwarming kan ik niet goed tegen op slaapkamer dus die zet ik niet aan..

@Oceanna bedankt voor de tip! Ikea redelijk in de buurt hier dus ga maar eens snuffelen daar..

Hier niet echt last van hormonen. Wel merk ik dat ik mn smaak weer terug krijg! Geen suikerdieet meer (pakken hagelslag waren niet aan te slepen)... ook veeeeeeeel haarverlies!!!

Wel zit ik te dubben over anticonceptie. Nog geen menstruatie gezien hier (Oh wat heerlijk!) maar dat gedoe met condooms... zo irritant. Maar ik wil liever geen hormonen meer. :|

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heb precies hetzelfde.. maar ik heb van mezelf geen cyclus (meer) dus volgens mij hoef ik sowieso niet zo bang te zijn daarvoor :)

3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik kan me echt zo enorm drukmaken he... Het is ook nooit goed. Gisteravond om 20.30 pas de 3e fles 180+6.
    Ik dacht ik leg haar gewoon in bed en dan zie ik wel. Eigenlijk had ik gedacht dat ze of vannacht of hdel vroeg in de ochtend wakker zou worden. Want ja, 1 fles minder. Dacht dat het wel in haar systeem zou zitten om nog een fles te willen.
    Wordt ze vanochtend pas om 9.30u wakker. In 1 ruk door geslapen.
    Nu denk ik, ze zal toch niet zo veel slapen omdat ze geen energie heeft om wakker te worden omdat ze 1 fles minder gehad heeft. Maarja aan de andere kant volg ik haar en regelt ze dit zo zelf.
    Advies? Iemand?

4. Moess

Moess Niet meer actief

Hier netjes een regelmatige cyclus. Maar geen borstvoeding oid. Ik ga geen anticonceptie nemen. 1 omdat ik toch niet zwanger word en 2 als dit toch per ongeluk gebeurt ben ik superblij want ik wil dit jaar wel weer zwanger worden

Noortje88, roundandaround en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O. had laatst ook een keer een fles minder en in één ruk doorgeslapen. Zou ik me niet te druk om maken, een keertje een fles minder is niet erg!

6. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Lijkt me helemaal prima hoor! Ze zal haar slaap wel nodig hebben gehad.

7. Moess

Moess Niet meer actief

Nou het is niet een keertje. Dit is nu iedere dag. Net haar 2e fles op van vandaag

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hmm en hoe gaat het bijvoeden?

9. roundandaround

Hoeveel eet ze verder dan?

10. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Wat een door slapers hebben jullie zeg!!!!

Ik voed niet op verzoek dus hier gaan altijd 4flessen erin (zeker niet allemaal op)

Vanochtend heeft ze 20min geslapen om 8.00. Om half 10 zat ze weer in der ogen te wrijven, hop naar bed. Ja hoor wel 5min der ogen dicht en natuurlijk niet te genieten. Om 10.10 uur gelukkig nog 30min in de draagvlak geslapen. En vanmiddag nog kleine 1,5 uur.
    Ze heeft vandaag al meer geslapen dan gisteren over heel de dag....
    Gelukkig is ze nu gezellig. Zoals ze vanochtend was en gisteren en dan ook nog een stik chagrijnige moeder, is niet bepaald een match.......

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier gaat dat ook zo
    En af en toe wil hij eentje extra
    Zolang als ze wakker en goed adequaat zijn, maak ik me geen zorgen

12. XmoonlightX

Hier is de 1e fles om 7.30 u en de 2e fles ook tussen 4 en 5 uur

13. Moess

Moess Niet meer actief

Ah gelukkig niet de enige..

@roundandaround gewoon 3 flessen van 180+6 ipv 4 x 180+6
    Daarnaast denk ik iets van 3 eetlepels fruit en 3 eetlepels groente

Denk dat ik de flessen wel groter maak. Dus naar 210+7

14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ja we mochten gelukkig langs komen in het ziekenhuis voor wat brinta!

We hebben nu 2 pak op voorraad staan! En een pak bij mijn ouders. Als ik nu nog mis grijp!

Ik denk dat het bij mij misschien wel door de pil komt. Dat ik me somber en rot vol. Maar ga echt niet weer zonder de pil. Aangezien mijn dochter ook ongepland kwam, omdat ik dacht oh bij mijn zoon was het ook niet zo raak.
    Nou dat kan dus wel.

Nu even heerlijk twee dagen vrij even bijkomen. Woensdag werken en donderdag avond en dan zaterdag weer.
    Ga woensdagavond mijn eerste les bodypump doen samen met mijn schoonzus.
    Deze sport heb ik jaren gedaan, maar is dus compleet weggezakt!

@Moess zolang ze alert is als ze wakker wordt. Zou ik me er niet zo druk om maken.

Hier draagt L pyama's met broek en shirt ik vind persoonlijk die complete aan elkaar echt niet leuk. Haal ze eigenlijk altijd bij prenatal. Voor allebei de kinderen.
    Ze slaapt in een romper, pyama, winter slaapzak, en dubbele deken en laken.

15. XmoonlightX

Ja dat laatste doe ik ook

16. roundandaround

Aah leuk @flowertje36 bodypump is zo verslavend en top voor je lijf!

Ik heb thuis nu een halterset en YouTube er bij, maar in de zaal is natuurlijk véél leuker.

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ja vond het toen zo leuk!
    Ja zaal elkaar opjutten en zo. Maar flinke spierpijn er na ben ik bang :roflmao:

18. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier kwam het ws ook door de pil dus gestopt. Maar goed hier is nog wel Eem kinderwens. Liever niet dit jaar nog, maar mocht het wel zo zijn dan is het prima. Dus nu ff geen anticonceptie.

Hier ook romper, pyjama, wonterslaapzak, laken, dekentje. Is hier ook 14-16 graden.

@Nina Sanders De komende week ziet er zo uit:
    Ma: werken, zwemmen
    Di: huis poetsen als F het toe laat, eten met collega’s.
    Wo: werken, volleybal. (Vakantie!!!)
    Do: naar schoonouders in het westen schoonzusje verhuizen
    Vr: jarig, maar bij schoonzusje verhuizen, uiteten, borrelen
    ZA: naar huis, thuis aanrommelen
    Zo: lekker thuis denk ik

Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  19. roundandaround

Spierpijn is fijn hé! Dan weet je dat je goed je best gedaan hebt :p

20. Moess

Moess Niet meer actief

@Nina Sanders bijvoeding vindt ze heerlijk! Kijkt het eten en drinken uit onze mond

Deel Deze Pagina