Hier zeker een wens voor nr 2. We hadden afgelopen maand zo iets van condooms de deur uit en we zien wel (zal toch niet zelf lukken, maar je weet nooit) maar toen we het gedaan hadden beangstigde het me wel, hahaha Ik heb wel zoiets van we proberen zelf tot ong dat L 1 jaar is en dan stappen we weer naar ziekenhuis. Gelukkig liggen er nog 29 broertjes of zusjes in de vriezer en hoef ik niet weer aan de hormonen. @Moess gefeliciteerd met je nieuwe baan
@Moess, spannend en wrm verantwoorden. Zeker na wat jullie mee hebben gemaakt weet je ook hoe lang het kan duren. Duim heel hard dat het zo mag zijn
Hier ook niet echt anti conceptie vanwege het traject dat we achter de rug hebben en weer in zullen moeten. Maar: als ik van mezelf wél een nette cyclus zou hebben, dan zouden we wel voorzichtiger zijn. Maar ik zou het absoluuuuuuut niet erg vinden Heb ze liever kort op elkaar, dan heb je het op een gegeven moment ook gehad!
@Moess Waarom verantwoorden?? super spannend!! Wel leuk dat we al weer gaan duimen om deze dingen in deze groep. Misschien blijven we nog actief tot iedereen compleet is Wij gebruiken ook geen anticonceptie omdat ik geen cyclus heb nog. En wat Nina ook zegt, mocht het wel spontaan gebeuren dan is het een wonder en erg gewenst! @kwebbels Mannen Ach en idd, zal vast geen ernstige gevolgen hebben.. Mijn schoonmoeder kijkt nooit zo goed naar de hoeveelheid water die ze toevoegt Net even weer een dure aankoop gedaan, een puckababy the bag. Hij slaapt goed in de newborn, maar wilde er 1 bij hebben. Vond het zonde om weer een kleine te kopen. Als ik deze bekijk is het hoofdgat klein genoeg en kunnen de mouwen prima opgerold tijdelijk!
Mouwen van slaapzakken vouw ik niet om blijven de handjes wat warmer en kan hij zich niet krabben. hier twee kinderen met heel makkelijk koude handen.
Hier ook wel koude handjes maar ze ligt als ze wakker is overal te op te soppen, dus die mouwen zijn soms zeik nat
Ik heb 2 newborn bags van puckababy en ook een 4 seizoenen. Ik merk dat ze met dr voetjes niet goed meer past in die newborn dus ik ga ook maar over op die grotere. Wil er nog 1 maar ik vind ze ook duur. Ben al een tijdje marktplaats in de gaten aan het houden maar kan er geen naar mn zin vinden
O Ojaaa dat weet ik nog, dat jij zo mega overgestimuleerd was. Shit voor toen maar ik denk niet dat jij nog ooit hoeft te spuiten
Gelukkig had ik er toen ook geen last van, maar pretje met wegprikken was anders . Maar denk ook niet dat dat ooit nog hoeft gelukkig. Ook daarin mag ik blij zijn en heb ik nooit bijwerkingen gehad van die hormonen. En ga er wel vanuit dat er 1 goede tussen moet zitten. De eerste (uit te vriezer) was ook direct raak.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Zie hier op zp en in m'n omgeving vaker dat er alles uit de kast getrokken moet worden om een kindje te krijgen en dat ze daarna toch spontaan zwanger raken. Wie weet! Ik ga duimen voor jullie
Ja heeeeeel herkenbaar!! Zijn idd duur, dus heb van beide maten 1 puck en dan 1 van Hema voor als ie vies is. Ze mogen gelukkig in de droger!
Ja ik had wel echt de hel verwacht na alles te lezen op internet.... Maar had me eerste iui al teveel eicellen dus die moesten al weg. Met nog 2 andere weg moeten prikken. Dat vond ik echt nog gaan want dat waren er maar max 5, maar met die ivf...... Bij 22 weg geprikt te hebben had ik echt pijnstilling gevraagd want toen kon ik ff niet meer
Ja dat is hetzelfde als een punctie. Maar er zit echt een verschil tussen 1 of gemiddeld 15. Al was het bij mij helemaal hel toen want de punctie ging niet goed. Eindigde met mn man die met volle kracht op mn buik moest hangen, een bloedbad en ik huilend in paniek. Zo iets. En dan in de gyn stoel, naakt, charmant whahaha Oeh @123laura ik geloof dus niet zo in cryos,maar het kan dus zeker @Mutsefruts88 ja hier geen wonderen, 2 kapotte eileiders
WoW wat een verhaal!!!! Ja ik heb geen verse tp gehad. En de eerste cryo was gelijk raak, dus kan zeker. (En ik moet er wel in geloven, natuurlijk goed resultaat, maar anders liggen die andere voor niets te wachten ) En ook daarin hou hoop!!! Wie weet groeit er langzaam al iets moois in je buik.