Doe mij dan maar half 7! Dan ben ik (hopelijk) ook thuis. Ben ook echt zo toe aan weekend. En sauna. En uit eten gaan... Of, gewoon een film avondje met vriendlief. Kneuterig op de bank met een wijntje
Ik ga als ik thuiskom ook op de bank liggen. Morgen een dagje vrij. Dan vrijdag en het hele weekend weer werken. Ja al 6 maanden. Jezus het gaat echt snel! Vandaag begint mn man met het geven van broodkorstjes, jammer dat ik er niet bij ben
Pffff, hier een uurtje langer door.. dan ws file dus ook pas tegen half 7 thuis.. Morgen ook lekker vrij
Hier is me vriend een nacht weg...... Dus hopen op een goede nacht en slapen tot 7 uur. Is nu al dagen om half 6 klaar wakker en maar gillen en lachen. En moet morgen gewoon werken en hij komt pas morgen avond terug...
Mag je trouwens al thee geven? Ze vindt drinken veel interessanter dan hapjes tuitbeker ook geprobeerd en dat vindt madam helemaal geweldig. Heb Woezel en Pip (groene) thee gehaald met aardbei en framboos smaak. Lees zoveel verschillende dingen
Goedemorgen dames! Hoe gaat het hier? Hier heb ik het gevoel echt een poepmachine te hebben! Twee keer per dag hier een hele volle luier haha! Verder heeft O. de waterpokken. Heeft nu nog maar een 'paar' bultjes in zijn nek, op zijn beentje, bil, voorhoofdje etc, maar hij zal nog wel veel meer krijgen. Tijdje terug waren er drie op het kdv met de waterpokken dus tsja, dan kan je het wel verwachten. Hebben ze het gelijk maar gehad. Tot nu toe heeft O. er nog geen last van!
Als ze zo jong zijn als ze voor de eerste keer waterpokken krijgen kunnen ze het later nogmaals krijgen. Hopelijk word het niet te heftig. (Houd ook zijn mondje in de gaten)
Met heel veel andere kinderziektes wel maar ook daar geldt voor zolang ze niet genoeg antistoffen hebben opgebouwd kunnen ze het blijven krijgen. (Waterpokken heb ik zelf 3 of 4 keer gehad na de laatste had ik eindelijk genoeg antistoffen)
Ik wist dit helemaal niet. Wilde ook net zeggen 'je kan t maar gehad hebben' @Nina Sanders . Hopelijk heeft hij er weinig last van. Hij kan het zich lateriig niet meer herinneren (positief blijven )
M. Ligt nu in de 4 seizoenen puckababy. Maar de wintervariant is wel echt te warm! Dan draai je de herfstzak dus met de teddy kant aan de binnenkant. Opzich is hrt prima qua warmte maar mevrouw slaapt alleen als ze oon ingestopt wordt met een deken. Dus dan is het wel heel warm. Deze winter dus maar alleen de herfstzak in gebruik en dan met ern deken denk ik. Miss dat ze volgend jsar zonder instoppen kan
Ik koop steeds die aanbieding bij kv 2 jumbopakken voor 25 euro. Bij maat 4 heb je dan is van 175 luiers. Daar zou je een maand mee moeten doen. Nou ik doe er echt veel langer mee op de een of andere manier
meestal geldt dit v waterpokken tot ong. 3 mnd maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.. we houden het in de gaten! Tot nu toe voelt hij zich er prima onder!
Nee hoor, tot 1 jaar is dat Onder de 3 mnd kan het gevaarlijker zijn als moeder geen waterpokken gehad heeft De eerste 3 maanden teren babys nog op de antistoffen van moeder, dus ip is het dan een lichte vorm . Maar tot onder een jaar is de kans op herhaling zeker aanwezig