MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ze ligt hier ook in de herstzak + dekentje. Als ik haar niet strak instop vliegen die armpjes alle kanten op en gaan die handjes direct dr mond in waardoor van slapen weinig komt... hoop inderdaad ook dat strak instoppen, het liefst voor de zomer, niet meer nodig is.

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ziekenhuis heeft het hier ook aangegeven. Dat ze tot een jaar waterpokken het nog een keer kunnen krijgen.
    En tot 3 maand is het gevaarlijk.

Hier doen we ook de actie van de Kruidvat. Kunnen we weer een tijdje vooruit.
    Gister avond heeft L een fles gehad on 22.00 uur maar vanmorgen om 07.00 uur was ze er echt klaar mee en wou ze een fles. Dus hier is de late fles echt nog nodig blijkt wel weer!

3. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Hier Bumblies luiers. Volgens mij 48 stuks voor 5.59. Hele fijne luiers voor weinig.

Ik typte paar weken terug nog enthousiast over baby dry van Pampers, maar die vind ik nu niet meer fijn.

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Overdag de baby dry en s nachts premium protection van pampers. Koop ze alleen in de aanbieding en nu al paar keer achter elkaar 50% korting via Kruidvat met die kaart:roflmao:

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh oke, nou dat is dan maar zo.

Hier gewoon altijd Pampers babydry. Ik vind die gewoon echt het beste. Ik koop meestal via de Wehkamp een maandbox. Scheelt veel en de volgende ochtend bezorgd (bestellen tot 23.59 dag ervoor).
    Of laatst bij de AH was het 1+1 gratis, toen heb ik ze ook meegenomen.

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik vind ze vaak bij de Wehkamp ook best duur.:D maar ben dan ook gewend om maar de helft te betalen per pak.:D

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ligt eraan, soms hebben ze daar ook acties.

8. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Waterpokken is idd tot een jaar.

Hier poept ze 3x per dag......
    Ik heb of pampers of die van de Lidl. Jumbo is de pasvorm voor haar niet goed. Kruidvat is wel goed maar vind ik stinken, chemische lucht.
    En probeer gewoon van alles en uiteindelijk Lidl vind ik fijn en is goedkoop.

9. Moess

Moess Niet meer actief

Ik vraag me echt af waarom etos nog luiers verkoopt. Zelfs de kraamhulp zei hier dat dat rotdingen waren. Man man had ze per ongeluk een keer meegenomen en ik raak ze zelfs gratis niet kwijt...

roundandaround en Oceanna vinden dit leuk.
  10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Er zullen blijkbaar toch mensen zijn die ze wel fijn vinden. Ik zou het niet weten want heb ze nooit gebruikt.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vond die van de Etos newborn wel fijn. O. was 12 dagen te vroeg geboren en die zaten toen prima voor de kleine plasjes en poepjes!

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen!
    Luiers
    Wij hebben de jumbo luiers. Gaat prima! 1 keer etos gehad in een luiertaart...wat een rotdingen idd!

@Nina Sanders ahh hopelijk niet te ziek ervan! Mag hij wel naar het kdv ?

Gister verhoging maar erg gezellig 3n vrolijk. Vanacht door snotneus en slijm paar keer wakker met een droge keel! Zo sneu. Neusspray hielp wel, ook een keer water gegeven voor zn keeltje. .. uiteindeliik zn matras iets verhoogd bij zn hoofd en dat hielp erg! Sliep toen weer door...

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh de zwitsal luiers zijn in de aanbieding bij bol.com ... voor de liefhebbers :o:

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Die zijn geweldig zo zacht. Zit er zijde in verwerkt? Hier net weer een voorraad pampers ingeslagen!

O. mag wel naar het kdv met waterpokken!

15. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Oh dat is een fijne opvang! Dat mag hier niet zelfs niet naar peuterspeelzalen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Eigenlijk best raar want meestal komen de vlekken pas na de incubatietijd en zijn ze niet besmettelijk meer.

Edit ze zijn niet meer besmettelijk als er korstjes opzitten.

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het vocht uit de blaasjes is wel besmettelijk
    Dat is bij ons de reden dat ze pas mogen als het ingedroogd is
    Maar idd rivm geeft aan dat dit ip niet hoeft

Oceanna vindt dit leuk.
  18. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Onze oudste mocht juist wel naar de opvang met pokken, met de insteek; hoe eerder iedere ze gehad heeft hoe beter.

Behalve als ze er ziek van zijn, koorts enzo. Dan thuisblijven.

19. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Oh wouw, wat vroeg voor waterpokken!

En hier een echte poeperd hoor. Zit regelmatig tot aan haar nek. Ze spaart het dan op ofzo en dan komt ineens de hele darminhoud eruit :eek:
    Nog altijd dunne groenige drek.

Tot nu toe altijd pampers gehad, maar wel in de aanbieding.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Moess

Moess Niet meer actief

Ja ik sta er dus van de kijken. Wij hebben dus nog nooit een poepluier tot op de rug gehad. Niet dat ik hiermee zit ofzo ;) maar ik had dit wel verwacht.
    Tis gelukkig zo weer opgeruimd. Ik vond die poep nadat ze net hapjes kreeg wel echt op mn adem slaan whahaha

Mutsefruts88 en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina