Hier ook 8 dagen te vroeg maar niet minder en kleine poepjes. In het begin wel echt 7 poepluiers per dag ofzo.
Kinderen zijn ook al besmettelijk voor ze waterpokkennen hebben.. dus snap wel dat ze gewoon naar het kdv mogen. Kinderen hoeven er ook niet ziek van te zijn. Mijn dochter had maar een paar pokjes en was verder niet ziek.. Andere kinderziektes zoals 5e of 6e ziekte kunnen ze veel beroerder van zijn. Nou mannetje heeft ondanks snotneus en droog keeltje lekker gespeeld op het kdv. Hij heeft de R klank ontdekt dus ligt ook de hele tijd in de box RRRRRRR te gillen Blij dat ik weekend heb. Het was zó druk op het werk. Niet leuk meer!! Vanavond word mn nieuwe prullenbak bezorgd (zal ook eens niet ).. kan niet wachten tot onze oude prullenbak weg kan! Hoe blij kan je zijn met zoiets.
Hier was het juist mega rustig op het werk, ben 2,5uur eerder weg gegaan. Eerst even naar huis om te stofzuigen, was opruimen kattenbakken gedaan en daarna heerlijk me meisje 1,5uur eerder opgehaald dan normaal.
Oh en hier ook nog nooit poep tot in de nek gehad. Wel langs het beentje en de romperrand en broek. Maar meer omdat O echt vreselijk met zn benen aan het zwaaien is. Nog een dagje werken en dan weekend. Heb een ontzettend drukke week gehad dus ik probeer een uurtje eerder weg te gaan morgen. Hier heeft O. inmiddels wel wat meer waterpokken gekregen maar nog niet niet super veel. Hij lijkt er nog steeds niet veel last van te hebben. Meneer is de laatste dagen zéér vrolijk! Hopelijk blijft het zo!
Ik heb gelukkig ook al weekend! Het was niet heel druk, dus verveelde me af en toe stierlijk. Maar, moest er toch gewoon uit en op kantoor zitten. Deze week 4 dagen gewerkt. Ben echt gesloopt nu! Vandaag heeft ukkie een heel ijsblokje doperwtjes op ook thee in de tuitbeker gedaan. Het was mega interessant, alleen de smaak kon ze nog niet echt waarderen Ze heeft nu ook echt van die leuke trekjes. Alleen erg lastig om dat zo uit te leggen zonder beeld... Haha
Hier een half potje.. dus 50 à 60 gram per keer. Gisteren een mix van broccoli, doperwten en peer gehad (zo'n zakje van Ella's Kitchen, keer ergens bij gekregen en er is geen rommel aan toegevoegd, enkel groente, fruit en evt. water voor de bereiding). Lekker dat ie het vond!
Oooo slechte moeder dat ik ben, vergeet ik met regelmaat de hapjes maar hij wil er ook weinig van weten. Gisteravond er wel een papfles ingekregen meneer slaapt af en toe de nacht helemaal door, al is het maar vanaf de laatste fles vanaf 22.00/23.00, wat heerlijk.
Hier 125 gram fruit sowieso. En dan soms groente in de avond. Enne even balen... meneertje hoest wat en zijn weerstand duidelijk iets verminderd en ja hoor...hij krijgt weer spruw!! Ik vond het voeden alweer branderig voelen.. snel maar smeren en hopen dat ik niet meer klachten krijg (lees: bij iedere voeding tegen het plafond aanschieten met tranen in mn ogen van de pijn ).. Vanacht ook regelmatig een droge blafhoest. Gelukkig sliep hij wel maar zo naar om te horen.
Aaah shitty @kwebbels en pijnlijk 200 gram is wel veel of heb ik dat nou, in 1x dan aan fruit. Een gewone appel weegt 135 gram ofzo. Ik heb geen idee hoeveel ze eet nu. Ik weeg dit nooot af en heb geen potjes. Gewoon op het oog.