Whahahahhahaha ik dacht woooooooow 42 berichten!!! Alleen maar: ik zie alles... Wat zie jij? Ik wil dit ook niet en praat ook om de zaken heen om deze reden. Erg jammer. 'Vroeger' met de besloten clubs was het zo fijn. Dit was ook niet googlebaar. Ben gewoon bang dat er ooit een bekende bij me uitkomt als ze ergens op googlen ofzo omtrent zwangerschap of mmm
Ik dus ook. Zeker gezien mijn werk in de ggz (werk veel met vrouwen met PND sinds kort). Ik ben komende twee dagen weg maar heb beheer verzocht mn account te verwijderen. Kom wel terug onder andere naam. Is t misschien een idee om voor ons clubje iets te verzinnen om wel besloten te kunnen kletsen? Geen idee wat de opties zouden zijn, maar gewoon eerst s inventariseren of er behoefte aan is...
Om volledig niet via google te vinden zijn kan je Whatsapp groep maken Via Facebook kan je een besloten groep maken dan ken je alleen de echte namen van hier uit de groep.
@XmoonlightX Zou je eens willen kijken of je onderstaande instellingen hebt? Je gegevens bekijken op je profielpagina: alleen mensen die jij volgt Berichten posten op je profielpagina: alleen leden Je webfeed ontvangen: alle bezoekers Conversaties met jou starten: alleen leden Je identiteiten bekijken: alle bezoekers Je profiel zou dan niet zichtbaar zijn voor leden en gasten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik heb het maar gelijk gedaan zoals beheer aangegeven heeft, ben benieuwd. Maar idd ergens besloten is wel beter
Ooh wouw, ik ben ineens tot 'fanatiek lid' gepromoveerd Ik vrees dat ik iets te veel tijd hier doorbreng...
K durf nooit te googlen op herkenbare termen, maar volgens mij komt zp nooit heel hoog bovenin de zoekresultaten naar voren. Ja, alleen berichten uit 2008 ofzo. Ben nooit mezelf of dit clubje tegen gekomen. Meestal kom ik op het Viva forum terecht
Ik zou waarschijnlijk ook vindbaar zijn op de ziekte van mn zoon. Moet heel eerlijk zeggen dat het me niet zoveel uitmaakt. Zet er verder geen geheimen op dus mogen ze van mij zien. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen zoiets hebben van liever niet. Enige wat besloten kan is Facebook en whatsapp. Ik had met het vorige groepje ook een Facebook pagina. Maar dat gaat compleet langs mij heen, omdat het via die van mijn man gaat. Heb zelf mijn Facebook weggegood.
Ik vind het wel een prettig contact hier/clubje. Maar liever besloten idd Als je gewoon zoekt en dan bij 'geplaatst door lid' iemands naam typt zie je nog alle berichten...
Ik heb uitgelogd en dan kan ik idd niet mn eigen profielpagina bekijken Misschien moest ik eerst even uitloggen , voordat het opgeslagen werd?
@XmoonlightX Ingelogd als lid kan ik je profiel niet bekijken. Uitgelogd en dus als gast ook niet. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik zie niks. Maar ben dan ook niet van dezelfde rang Nee grapje. Ligt het er niet aan of mensen jou volgen of dat jij mensen volgt?