Oh ik kon het toch niet laten om te downloaden.... Maar moet je je mobiele nummer gebruiken om het überhaupt te starten.... Snap dat er een conversatie gestart kan worden met gebruikersnaam
Gebruikersnaam is voldoende voor een conversatie maar de app heeft wel je telnummer nodig om te starten. Maar dat heeft Whatsapp ook nodig.
Ik heb berichtje gestuurd naa @Oopsididitagain Ik heb op me iPad geïnstalleerd, daar zit ik niet zoveel op en anders ben ik zo weg
@Nina Sanders je wordt gemist! Kom je ons ook vergezellen? (Je tel nr is overigens niet openbaar hoor, met die app) @XmoonlightX weet je het nog steeds zeker?
Ahhhh geen meldingen! Wat heb ik gemist (in een notendop?) Het is rustig van mijn kant. Maar gister ben ik compleet out gegaan en daar ben ik de hele dag nog vermoeid van geweest. Sowieso ben ik de laatste tijd weer heel vermoeid, wordt het vaak zwart voor mijn ogen en ben ik ook weer gevoeliger voor flauw vallen. Ik vermoed zelf dat ik een (te) lage bloeddruk heb (had tijdens de zw ook kage bloeddruk) maar ik denk dat ik deze week toch even bloed ga laten prikken Ik heb het vandaag dus expres een beetje rustig aan gedaan! Vandaag dus een beetje stil van mijn kant. Ik ga even bij lezen.
Oh dat is niet best! Weer een beetje bijgekomen? Lekker even rustig aan doen dit weekend. Hopelijk kan het bloedprikken uitsluitsel geven!
Misschien ook wel oververmoeid? Als ik zie hoe jou dagen zijn..... Maar bloeddruk kan ook zeker mee spelen. Idd keertje bloedprikken