@Nina Sanders heerlijk even met z'n drietjes uit eten gaan! Vooral als de kleine ook nog meewerkt Ik wil volgende week ook weer eens uit eten, maar durf nog niet zo goed. Veelste bang dat J op dat moment een vreetkick krijgt @ryanne1989 ik hoop echt voor je dat dit de oplossing is! Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Lijkt me best pittig op deze manier. @exciting probeer ook al de hele ochtend een bericht te plaatsen, maar word steeds gestoord haha. Volgens mij, hebben we gister een regeldagje gehad heb het gevoel dat ik constant aan het voeden ben geweest tussen 19.00 en 00.00. Overdag ook stuk meer. Maar, ze heeft dan wel weer tot 07.00 uur doorgeslapen. Zo toch weer een poging wagen om naar de stad te gaan. Heeft hier ook hele tijd geregend. Net de klossen onder het bed vandaan gehaald. Het is nu net of ik een heel laag dwergenbedje heb Nu is officieel alles afgesloten wat ook maar met zwanger zijn te maken heeft. Geen bezoekjes meer aan de VK, maar aan het CB. Als ik ergens niet op zit te wachten is het 't gezemel van het CB
@flowertje36 nog gefeliciteerd. Ik lees wel mee maar kan niet altijd reageren. Mijn telefoon valt nogal makkelijk uit mijn handen
@exciting L was bij haar geboorte 4200 gram nu dus 500 aangekomen. Klein groei spurtje zeiden ze op cb. Heb van me schoonfamilie een nieuwe keukenmachine gekregen. Moest altijd ophalen bij iemand. Mijn man en ik willen wat meer gaan bakken en ik zit na de denken over een bak cursus. Van mijn ouders krijg ik een bijdrage om nieuwe bak vormen en zo te halen Toevallig is er eind september een taartenbeurs in Utrecht dus misschien even heen. @ryanne1989 waarom zou je niet mogen opbouwen? Toen hier de wijkverpleegkundige kwam zijn we gelijk omhoog gestapt naar 120. Ze kunnen toch niet langer tussen de voedingen doen als ze honger hebben ?
Wat bedoelen ze met bijvoeding? En fruithapje pas met 6 maanden? Dat is dan wel veranderd in al die jaren
Ik geef bijvoeding met 4 maand. Met me zoon ook gedaan. Elk cb heeft daar een eigen kijk en mening over. @XmoonlightX heb hem al opgeslagen
@Mutsefruts88 De bijvoeding staat bij vier maanden Daar bedoelen ze mee starten met de fruit en groentehapjes Bij 6 maanden het liefst een volledig fruithapje
Van harte @flowertje36! Mooie leeftijd. Wat heb je gekregen? (Het giet hier enorm). Hier wilde meneer vannacht ab-so-luut niet drinken. Volgens mij veel te vermoeid. Lippen gingen stijf op elkaar. Heb het lekker na 5 min zo gelaten. Vond het wel best zo. Oeps... meneertje is tevens maar 3x wakker geworden vd speen. Vanochtend om 6 werd hij wakker, hebben we een half uurtje geknuffeld en de fles gehad. Gaat beter met avent maat 0. We doen ook minder jbpm: 1/2 schepje op 150 water. Van meer krijgt O. snel krampjes en zeer dunne plakpoep. Tot nu toe gaat dat goed en geeft ie wel af en toe een mondje (of twee..). Maar mocht ie meer spugen dan bekijken we dan even hoe of wat. Met de avent maat 0 doet O. ongeveer 15 min over 80cc (20 min bij 100 cc). 2x zo lang dus en dat gaat echt beter! Alleen boeren lukt nog steeds niet goed. Verder vanochtend samen met O. tot 10.30 in bed geslapen/geknuffeld. Zó fijn! Meneer lacht helaas nog niet maar ik denk dat dit niet lang meer duurt. Hij is woe 4 weken en dan moeten we naar het cb. Benieuwd wat hij weegt. Om de vier uur voeden past trouwens veel beter bij O. Dan komt ie meer uit zichzelf. Is ook stuk relaxter. We blijven hem even de nacht aanbieden maar wil hij niet? Prima. Bijvoeding Misschien domme vraag maar wat mag je je baby bijvoeden met 4 mnd? @XmoonlightX oh ik lees t al haha!
Ik begon de vorige keer met groentes , omdat dit minder zoet is. Eerst een paar dagen worteltjes en zo ging ik meerdere groentes af. En iets later met fruit begonnen. Ik keek gewoon welke dingen bij de vier maanden potjes stonden. Hier deed ik zowel vers als potjes. Ik maakte dan kleine porties klaar in ijsblokvormen. Vooral in het begin eten ze vaak maar een paar happen. Tenminste hier
Oh goed idee in een ijsblokjesvormendiepvrieshouder. Of hoe heet zon ding..? Ga ik hier straks ook doen! Mag je dan alle groentes vers maken die ook bij de potjes staan?
Ah gelukkig die fruithapjes zijn zoooo lekker Ga ze nu wel proberen zo veel mogelijk zelf te maken. Ook de groentehapjes.