https://www.fitnessshop.nl/tunturi-vinyl-gewicht-set-50-kg.html?gclid=EAIaIQobChMIrJuv2b251gIVkMmyCh2plA1REAQYBSABEgL5xvD_BwE Misschien is deze wat? Die heb ik hier thuis. Ik ging ook graag naar de sportschool, maar nu mijn abonnement opgezegd. Sportschool is hier helaas niet om de hoek en met één kind vond ik het al plannen en gedoe, met twee kids nu wordt dat helemaal niet wat Ik gebruikte die halterset o.a als pumpset. Tijd terug stonden er nog een aantal volledige lessen op YouTube, maar zag laatst dat de officiële er niet meer op staan. Ik had voor cardio een home trainer maar ik vind fietsen echt heel stommmmmm. Dus ik vrees wel dat het hardlopen gaat worden.
Goedzo! Echt doen! Het is fijn om even niet continu in alerte toestand te staan. En hoe fijn is het om gewoon een warm kopje koffie of thee te drinken ipv een lauwe of koude bak, omdat je weer druk met de kleine was
Hier vind morgen een kleine verbouwing plaats in de badkamer. En eind van de dag een buurt bbq. Heb een beetje een bleh avond. Zoon wil niet slapen L heeft last van krampjes en huilt veel.
Kop op! De avond gaat weer voorbij en het wordt vanzelf morgen (dat denken wij ook steeds bij huilbuien). F heeft de hele avond in mijn armen geslapen (Nouja van 7 tot 9) en is om 10 uur weer in slaap gevallen en ligt in zijn bedje. Ik nu ook, kijken hoe laat hij zich meld! Hij drink nu steeds zijn flessen leeg (7x90) en lijkt soms nog niet uit gedronken. Zou ik bijvoorbeeld morgen de laatste fles 120 kunnen aanbieden? Of is dit niet slim?
Hier hebben we in de avond het meeste 'gedoe'. De hele dag gaat goed, ze slaapt goed (te goed?) En jammert verder weinig. Tot dat... Het een uur of 18.00 is. Dan blijft ze onrustig tot ze eindelijk slaapt tussen 23.00 en 00.00. Elk uur komt ze wel voor voeding, maar drinkt ook niet door ofzo. Het is dan steeds aanleggen, drinken, slapen (10 min), jammeren, huilen en dan beginnen we weer opnieuw. Ik dacht dat ze misschien te weinig voeding binnen kreeg, dus ben vanavond gaan kolven. In de avond heeft ze nu ongeveer 250 ml op en krijgt straks nog voordat we naar bed gaan. Ze bleef maar jammeren en zelfs vol overgave brullen: honger! Had nog een inbakerdoek liggen, dus haar ingebakert en in de schommelstoel. Gelukkig heeft dat gewerkt. Iemand een idee om het avond ritueel te doorbreken? Nu kan ik het nog wel goed hebben, maar weet zeker dat het over een paar weken moeilijker gaat worden. Vooral als we in de avond een keer weg willen. Beter nu al proberen te veranderen Wat betreft weekendplannen, wij gaan bij familie langs op de camping. Ze hebben daar een seizoensplek in de bossen. Dus eerste echte dagje eruit met de kleine wel even wennen om allemaal spullen mee te nemen voorheen was het instappen en gaan. Ben benieuwd hoe het gaat!
De avonden hier ook meer honger, omdat het overdag rustig is, kan dit ook prima. Tijdstippen de laatste dagen waren nu; 6-12-18-20-22.30u Je zou haar kunnen wegen voor en na elke voeding Dan kun je zien of ze idd overdag meer drinkt Maar vaak zie je in de avond dat ze meer clusteren
Ah, als het normaal is, is het oké. Werd er onzeker van of ze nou te weinig krijgt of dat er iets anders aan de hand was. Nadeel is wel dat met bv je geen extra flesje bij kan produceren om aan de extra vraag te voldoen. Hier is het ritme de laatste dagen: 7-10-12/13-18-19-20-21-23 Om 23.30 heeft ze nog 50 ml gedronken. Dus 300 ml tussen 18.00 en 00.00. lijkt me voldoende Ik ga nu maar in de middag een keer extra kolven, zodat er in de avond een fles extra is. Ga er maar vanuit dat dit ritme nog wel even blijft.
Oh dat klopt hoor. Alleen op daar moment denk ik dat even niet. Ben om 10 uur gaan slapen toen alles rustig was en om half 12 de wekker gezet.
Voordeel is dat je bv kan blijven geven , kv niet Je bv past zich continue aan ,dus ik zou wel er dan voor kiezen om live te voeden. nadeel is dat er avonden zijn dat een kindje conitue aan moet leggen. Deze avonden horen er echt bij, heel normaal
Dat stukje wat je deelde is idd precies het probleem. Bang dat je niet voldoende aanmaakt en dat ze daarom blijft jammeren. Dan blijven we gewoon zo door gaan idd proberen niet gek te laten maken. Leg haar met alle liefde elk uur aan de rest van de dag is ze zo ideaal dat ik weinig te klagen heb.
Ja begrijpelijk hoor! Maar dat is het mooie van bv , het past zich aan Zolang ze groeien , krijgen ze genoeg Hopelijk nu wat gerustgesteld En je kan altijd kolven , zodat je ook even aan rust komt
@Mutsefruts88 Dat hebben wij s nachts, tot een uur of 4-5 gaat het goed en daarna is hij onrustig en wakker! Pas tegen 10 uur is hij weer met veel moeite in slaap gevallen. Ook lekker naar de camping, ik ga zo in de auto na de fles. Hup in de maxicosi en 45 minuutjes rijden. Kinderwagen al in de auto en de luiertas ingepakt wat een spullen.. @flowertje36 slim, je rust pakken wanneer het kan! Hier een rustige avond en begin van de nacht, maar na 4 uur is F uitgeslapen lijkt het.. hij is nu pas om 10 uur weer met moeite gaan slapen. Gelukkig niet veel gekrijst, alleen gejammerd. Zou de voeding en de medicijnen dan toch werken?? Hoop het zo!! Hebben vanmorgen trouwends eerst 90 gegeven maar boos dat ie werd toen het op was!! Dus nog 30 aangeboden en hiervan heeft ie zeker 20 gedronken dus ga maar 120 aanbieden en kijken of hij er dan 4 uur tussen kan laten soms anders krijgt hij teveel.. of is dit een te snelle opbouw? Heb net even heerlijk boven gestoft en opgeruimd behalve F's kamertje
Oké.. nou hij slaapt ook nog steeds, heel gek. Zomaar tijd over Net nog even gekeken, hij heeft zich helemaal boven de deken gewurmd maar ligt lekker op zijn buikje met hoofd nu de andere kant op dus dat doet ie mooi zelf. zo weer een fles van 120 er in en kijken hoe lang dat lukt
waaah wat kletsen jullie toch veel! kan het nauwelijks bijhouden @Nina Sanders heel herkenbaar, wil ook graag m'n oude lichaam weer terug... ben de weken aan het aftellen dat ik aan buikspieroefeningen mag beginnen terwijl ik he-le-maal niet van het sporten ben eigenlijk @Mutsefruts88 hier ook de avonden het meest onrustig en veel willen drinken, verloskundige zij dat bijna alle kleintjes 's avonds last hebben van clusteren en 'huiluurtjes'. Vind het soms wel jammer heb ik net dochterlief op bed en denk ik wat rust het hebben begint de kleine man te jengelen... maar goed het zijn fases (hou ik mezelf maar voor haha) @ryanne1989 zou gewoon aanbieden en kijken wat hij wilt... zolang hij niets teruggeeft en geen krampjes krijgt van de extra voeding zal hij het gewoon nodig hebben inmiddels denk ik dan hier een baby die niet meer wil/kan liggen. Zodra ik hem neerleg (buik, zij, rug maakt niet uit) dan begint hij te hoesten, rare (benauwde)geluiden te maken en zet het op een krijsen. Nu de hele dag in de draagdoek en dan slaapt hij wel (snurkt wel de hele tijd), maar zou het wel fijn vinden als hij in ieder geval 's nachts in z'n wiegje zou kunnen slapen, ben het rechtop slapen inmiddels wel redelijk zat! iemand tips?? Vandaag geen plannen behalve het huis een beetje op orde maken. Morgen verjaardagen dus dan even lekker eruit
@ryanne1989 slaapt ie nog? Ik heb het gevoel dat wij echt een hongrr lapje hebben! Ben blij dat ik geen bv geef, hij zou de hele dag aan mijn borst hangen ben ik bang.. tis ook een kleine dikkerd.. maar ja, minderen is geen optie. Dan schreeuwt ie of heeft hij de hele dag geen eten gehad ga er maar vanuit dat het weer eens minder wordt! Zijn tijden zijn meestal 8.30 180/6 12.00 150/5 16.00150/5 18.00-19.00 90/3 20.30 150/5 4.30 180/6 En hij vraagt tussendoor ook nog wel om een flesje! Vanmiddag heeft ie om 15.00 uur 150/5 gehad, en om 15.45 zat ie alweer in de wipstoel te happen, piepen en uiteindelijk at ie zijn slab op. Speentje heeft ie in zn mond, maar dan komt hij er na 10 seconden achter dat er niks uit komt en dan ist weer brullen net nog maar 30 gegeven.. moet er wel bij zeggen dat het wel een spuugertje is, dus weet ook niet hoeveel er steeds uit gaat! Als ik jullie kindjes zo lees, dan krijgen die een stuk minder
Hij heeft er vanmorgen 4 uur tussen gelaten en nu 3.5 dus ben wel tevreden. Drinkt de 120 ook goed op. Wel krampjes maar niet erger dan normaal. @Fizz bedje iets omhoog zetten en met handdoekrolletjed vast leggen? Misschien helpt het iets? Maar we hebben bijna allemaal vreetzakjes dus