Ja! Hij heeft dan 5 flessen gehad over de dag met vaak nog 1-2 kleintjes, dus dat is genoeg! Die laatste komt dan rond 20.00-20.30 uit. Dan gaat hij rond 21.00-21.30 naar bed, ruim ik de boel op, kijk nog even tv en ga dan zelf ook. Meestal komt ie dan rond 04.00-04.30 weer.. dit zal vast eenmalig zijn geweest, maar wat een heerlijkheid!
Lastig. Daar valt geen winst op te behalen lees ik al. En een andere speen zodat hij minder moeite hoeft te doen om te drinken? Geen idee hoor, moet natuurlijk ook niet te snel gaan.
Hihi dat denk ik ook steeds, zal wel eenmalig zijn. Helaas is dat vaak ook zo Welke fles gebruiken jullie met comfort voeding of jbpm? Wij hebben avent geprobeerd maar 1 duurt heel lang en 2 is te snel. Dr Browns met 1 kreeg ie niets uit..
Ik gebruik het niet, maar wel geprobeerd! Maar hier werkte niks! Haha.. avent 1 kreeg ie het niet uit, 2 te snel. Dokter brown hetzelfde, en difrax s kreeg hij het er niet uit, en de 1,2,3 op stand 3 ook niet!
Laten drogen doe ik idd al. En heb bepanten gebruikt afgelopen dagen. Maar is bijna op, dus zal morgen purelan halen. Hopelijk werkt dat nog beter Je moet wat over hebben voor je kind hè bij de eerste heb ik dit soort dingen nooit gehad, ging super makkelijk. Maar nu... Hoop dat ik het iig 10 weken vol kan houden
Hebben nu 2 en dat lukt aardig. Denk alleen dat hij nog wat te klein en te snel moe is voor 120cc. Probeer nu 90 en kan altijd meer aanbieden. Dan maar ff om de 3 uur weer. Nog iemand tips om hem s nachts weer in bed te krijgen? Om 10/11 uur en 1/2 uur lukt het meestal wel, maar om een uur of 4 niet meer..
Groot gelijk dat je dan weer naar 90 gaat. Je kunt hem altijd nog weer 30 aanbieden als hij honger lijkt te hebben. Fijn dat speen 2 wel werkt. Hoeveel scheppen doe je erin ? Want ik begin ook jbpm. En heb nog speen 1. Bij mijn zoon was het toen speen 3. Ik zou alleen geen tips hebben om hem weer in bed te krijgen.
Bij ons toch de Avent 2 ging hier wel goed. Maar ben toch naar de Difrax flessen gegaan en dan speen M. 150+5+2 jbpm.
Op 90ml doe ik 1 schep jbpm maar dat doe ik ook bij 120ml. Pas bij 150ml doe ik 2 scheppen en dat zal ik bij 180ml ooit ook doen.
Haha inderdaad, wat je al niet doorstaat voor je kind. Gek dat t zo kan wisselen per kind. Hoop voor je dat t snel heelt maar zou zeker kolven als t ook maar een klein beetje te gevoelig wordt. Ik was zo eigenwijs daarin met als resultaat een permanente "hap" uit mn tepel (geen grap, t ziet er niet uit!). Purelan vond ik vele malen fijner dan bepanthen! Hoop dat t snel helpt!
Dat snacht na 4u niet meer naar bed willen hebben wij hier in het begin ook even gehad. Eigenlijk had ze iedere week op een ander moment vd dag een huiluurtje dat verschuift steeds. Hier een goede eerste nacht op de eigen kamer gehad. Na de fles van 23.30 in slaap gevallen en vanochtend om 7.30 wakker
Op welke tijden zit jij dan ong met de flessen? Hier ook op 5 flessen maar rond 19.30 pas de 4e en rond 23.30 de laatste. Wel heerlijk zeg zon nacht!
Hier hebben we een nacht gehad van 5 uurtjes. Voor het eerst dat ze dat er tussen laat. Hebben sinds vandaag ook jbpm en ze spuugt gelijk niet meer. Blije mama
Gisteravond om 19.30 laatste fles gehad. En om 4.45 weer, dan denk ik weer rond 08.00-09.00 uur, 12.00-13.00 uur, 16.00-17.00 uur en dan 20.00-21.00
Top zeg!! Jaloerssss maar zal niet te hard roepen, dat werkt vast tegen vannacht iig 4 uur er tussen ipv 3.
Allemaal aardig geslapen dus! Hihi hier vannacht 3,5 uur dus ook wel tevreden. Alleen vanaf 5 uur weer wakker.. Hij slaapt s middags wel van 4 tot 8 en dan makkelijk weer tot 11 dus ik denk dat hij dan te lang slaapt.. maar hoe ga ik dat veranderen??
Even in de box? Lekker in bad? Ik heb JJ ook het liefst even wakker voordat hij op bed gaat! Het gaat wel goed zeker met de medicijnen?
En als je hem in geval van echt niet willen slapen naast jou neer legt ? L slaapt ook vanaf half 7/7 uur niet meer maar naast mij nog wel.