MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oja dat is niet veel inderdaad.
    Wat mijn kraam adviseerde om na 5 minuten kolven , weer opnieuw te beginnen met het ritueel .dus niet langer kolven maar vanaf het begin opnieuw doen.

Mijn kraam vertelde idd ook dat je idd elk uur kort kan kolven om de productie goed op gang te laten komen.

Evt alle voedingen via kolven aanbieden? Dan kan je kijken hoe je kindje daarop groeit?

2. Moess

Moess Niet meer actief

Oh ik kan het gewoon niet bijhouden hier..o_O

@Nina Sanders ik zou het gewoon zo laten met de mondjes terug. Ik weet niet of het heel veel is? Het is vooral fijn dat je merkt dat je kleintje zich beter voelt. Ik maakte me ook veel zorgen over mondjes terug maar mn man zegt dan: ze verkopen niet voor niks spuugdoekjes dus een beetje spugen zal er wel bijhoren. Lekker als je zo makkelijk kunt denken...

Ik ga beginnen met 3 flessen 150+5 en 2 180+6 en dan om en om zo opbouwen. Dan is het niet ineens zo veel.

Nina Sanders en XmoonlightX vinden dit leuk.
  3. XmoonlightX

Haha geweldige man @Moess

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Haha geweldige gedachte!

5. flowertje36

Ja zeer gelukt. Rare was in de middag was het geen probleem, maar de avonden.
    We hebben op een gegeven moment de regel genomen maximaal 15 min huilen en dan bij gaan zitten niet uit bed halen.
    Na verloop van tijd werd het steeds minder lang huilen.
    En nu moet hij ook echt een ritueel hebben anders krijgen we hem er niet in.

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames, zou ik hier mee mogen schrijven? Was op zoek naar dames die in dezelfde periode bevallen zijn als mij en volgens mij zitten jullie hier :roflmao: ik ben 11 aug bevallen van een zoon, bijna 11 pond en 58 cm. Vandaag precies 8 weken oud dus!

De kleine man doet het erg goed na een pittige bevalling gelukkig...

7. XmoonlightX

Ja hier zitten we verstopt :D
    Welkom!!

58 cm bij de geboorte? o_O Nu mag ik hopen toch? :)

8. kwebbels

Nee dat is bij de geboorte, wij stonden ook met onze oren te klapperen :rolleyes:

Nina Sanders en Oceanna vinden dit leuk.
  9. kwebbels

Ze hadden wel gezegd dat het een grote baby zou zijn, maar ze dachten eigenlijk meer aan 8 pond... met 38 wkn zwangerschap kreeg ik wel t gevoel dat het niet helemaal klopte hoor, mn buik was erg groot.. volgens mijn eigen berekening was ik begin aug uitgerekend( en de verloskundige zei dus 12 augustus) , achteraf gezien klopte dit wel want het was duidelijk dat hij tekenen toonde van overtijd te zijn... vervellende huis, lange nagels enz...

10. XmoonlightX

Woh!!! Arme jij!
    En bizar dat ze gewoon er dik naast zaten!

11. kwebbels

Mooie is dat ik er niks aan over gehouden heb, geen scheurtje, geen knip of hechting :p

12. XmoonlightX

Heb je het goed gedaan :thumup:

13. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Woow! Dat heb je knap gedaan dan! :D

14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @kwebbels en ik dacht dat die van mij groot was met 38 weken. Maar die van jou is dus nog groter. Netjes gedaan hoor zonder kleerscheuren eraf komen. Heerlijk om geen hechtingen te hebben.

15. kwebbels

Qua herstel was dat idd erg prettig, bij mn dochter erg veel last gehad van de hechtingen!

Vandaag hier een regeldagje ofzo, mij o zo zoete baby is vandaag maar aan het jammeren en lijkt ook niet voldaan na de voeding.... zit ook vandaag op 8 voedingen ipv 6 (bv)...word er een beetje onzeker van als hij zo hongerig is, bang dat ik niet genoeg melk heb. Al is hij genoeg gegroeid, van de week 7155 Gr en 64 cm :thumup:

Oceanna vindt dit leuk.
  16. XmoonlightX

Klinkt idd als een regeldag:thumup:
    Bv kan wel tot 12x per dag dan, no worries.

17. Mutsefruts88

Heb vandaag een extra flesje melk gespaard voor de avond. Wat een heerlijke rust nu! Normaal is het alleen maar jengelen in de avond (clusteren) en nu bijna niet. Ga er geen gewoonte van maken, maar vond het wel even een lekker begin van het weekend :) vooral voor vriendlief. Nu kan ze tenminste ook bij hem liggen ipv alleen maar bij mij.

18. flowertje36

@kwebbels welkom terug! Wow 11 pond en 58 cm en zonder kleerscheuren!
    Heb je echt perfect gedaan!

19. Mutsefruts88

Oké laat maar, het ging goed tot half 10 ofzo... :roflmao: denk dat we het huiluurtje maar moeten accepteren ;)

XmoonlightX vindt dit leuk.
  20. Moess

Moess Niet meer actief

Wow @kwebbels flinke baby! Gelukkig is alles goed gegaan!

Deel Deze Pagina