MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Hier vanochtend om 6u al wakker. Terwijl ik haar normaal moet wekken rond 8u. Toch proberen te rekken want dit kwam me echt niet uit met het cb en prikjes. Anders heeft ze tijdens de afspraak ongeveer voeding. Dus ik stonf om 6u al een badje klaar te maken. Dan zo maar tijd rekken

Mutsefruts88 en Oceanna vinden dit leuk.
  2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier ook CB vandaag. Gelukkig maakt het hier niet uit hoe laat meneer in de ochtend zijn fles heeft gehad (4uur of 6uur) om 10 uur wilt hij weer. Afspraak om 9.40 dus hoop dat ik het red tot thuis met voeden.

3. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Hier ook weer een nachtvoeding en onrustig drinken.

Voor de grap het 8 weken sprongetje opgezocht om te kijken wat me te wachten stond. Deze zou bij 7.5 week kunnen beginnen. J is een week te laat geboren, dus dan kunnen de sprongetjes een week eerder beginnen?

Het zou wel overeenkomen met haar gedrag! Met 6.5 week weer jengelig/huilerig, raar slapen en meer drinken.
    Gisteren zat ze ook echt heel verbaasd naar haar handjes te kijken :roflmao: zo aandoenlijk. Dat zou typisch iets zijn voor de 8 weken sprong.
    Haha en ik dacht dat het wel los liep. Maar blijkbaar is het toch niet helemaal verzonnen :p

Oceanna vindt dit leuk.
  4. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Ah ja, lijkt me lastig om gevoelsmatig nog onderscheid te maken tussen je twee meiden terwijl je rationeel wel weet dat ze allebei hun eigen karaktertje hebben. Hoewel je inderdaad natuurlijk altijd andere keuzes kan maken bij een tweede. En tsja, af en toe lekker bij mama slapen is heerlijk toch?!
    Grappig, ik overlaad haar ook met complimenten als ze lekker heeft geslapen. Geen idee wat het doet, maar voelt goed hahahaha

Mutsefruts88 en Oceanna vinden dit leuk.
  5. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Ja volgens mij gaat dat naar de uitgerekende datum, niet naar de dag van haar geboorte. Hier is een sprongetje tot nu toe ook wat eerder omdat ze te laat geboren is.

Hier overigens ook weer een nachtvoeding, maar zitten nog middenin de sprongenweek dus ik laat het maar. Leuke is wel dat ze veel meer kletst dan een week geleden, dingen veel beter kan pakken en in haar mond stopt. Zo leuk om te zien. Maakt de nachtvoedingen wat dragelijker vind ik zelf ;)

Mutsefruts88 vindt dit leuk.
  6. Mutsefruts88

Haha grappig idd. Mijn idee is ook om er zoveel mogelijk positieve vibe om het bedje te creëren. En na die complimentjes lacht ze ook zo lief :roflmao: dus ik hou het erin ;)

Noortje88 en Oceanna vinden dit leuk.
  7. Mutsefruts88

Denk je net dat je weer in rustig vaarwater zit met een super zoet wurmpje die goed slaapt, slaat het een week later weer om. Gelukkig is het dan weer op een sprongetje af te schrijven :roflmao: maar serieus, het idee dat het een sprongetje is, maakt het wel dragelijker idd.

Wel gezellig dat gebrabbel :)

Noortje88 vindt dit leuk.
  8. Moess

Moess Niet meer actief

Prikje zit er weer in. ging prima..
    Mn man was mee, kijken ze zo raar van op daar, terwijl ik t wel fijn vind

Hier typ ik dit ook onder het genot van een continue doorgaande 'aboehoe aboe aboehoe, agiee'

Noortje88 en Oceanna vinden dit leuk.
  9. Moess

Moess Niet meer actief

Klopt, ze gaan uit vd uitgerekende datum. Maar het kan ook een week eerder of later plaatsvinden

10. Moess

Moess Niet meer actief

Hier trouwens 7cm gegroeid in 5 weken. Ik vond het wel veel

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou dat klinkt pittig :rolleyes::roflmao:
    Ben beniewd welke ontwikkelingen komen :)

12. XmoonlightX

Hebben ze de vorige x wel goed gemeten?
    Hier bijna vier en dat vond ik al veel

13. Moess

Moess Niet meer actief

Ja ze vonden het daar ook veel en haar lijntje ging iets omhoog maar niks om zorgen over te maken. Arts zei ook dat ze de vorige keer misschien niet helemaal goed gemeten was. Nu 2x.
    Opzich was de vorige meting wel op dr groeilijntje maar een groeispurtje kan ook wel eens. Lengte en gewicht klopte wel bij elkaar

XmoonlightX vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik lees mee hoor dames maar erg druk waardoor ik bijna niet aan reageren toe kom. Het gaat goed met ons. O pakt de 120+4 flessen allemaal prima. Ik durf nog niet 1 fles groter te proberen want alsmhij niet goed boert of lang genoeg rechtop zit gaat hij spugen. Hij komt ook nog niet sneller voor een fles ofzo..

Ik vond O vanochtend bovenin bij de knuffels met zn beentjes beiden door de spijlen heen van het ledikantje? Zelfs de babyfoon had meneer aan de kant geduwd... :o::o: slaapzakken zijn nog te breed bij zijn nekje. Wat nu?

15. XmoonlightX

Er zijn hele kleine slaapzakken met smalle openingen. Bv van lodger
    De knuffels zou ik sowieso niet in bed leggen, ivm verstikkingsgevaar

En de babyfoon zou ik ook niet zo vlak bij zetten?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. XmoonlightX

17. XmoonlightX

Oh en zeeman :thumup:

18. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb nu puckababy newborn bag. Die nekjes zijn ook niet groot. Is van 0 tot 6 mnd en echt zooo superfijn. Nog maar een tweede bijgehaald
    Bij c&a heb je ook hele kleine slaapzakjes. Vooral zon geel/grijze van nijntje vond ik super mini eruit zien.

19. Moess

Moess Niet meer actief

Heb trouwens ook vast de 4 seizoenen bag gekocht, hadden we het laatst hier over. Wel duur maar echt zo fijn.(past dr nu nog niet maar die newbodn vind ik ook ideaal)

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Bij mijn kindjes tot nu toe gewoon vanaf de geboorte terwijl dochter 3weken te vroeg en zoon 2 weken

Deel Deze Pagina