Hier een slaapzak van Hema die heeft ook een klein nekje. Een slaapzak zou hier ook niet lang meer duren L kruipt in de nacht omhoog, waardoor ze maar deels onder de deken ligt en koud aanvoelt.
Ik heb de 0-6 maanden zomer slaapzak van de IKEA die passen prima maar geen mouwen en dun dus heb er nu kleertjes bij aan en een dun Wieglaken er extra overheen. Hij heeft het dan precies goed. De dikkere slaapzakken hebben ook geen mouwen maar daar is het hoofdgat naar mijn idee iets te groot. Babyfoon zou ik op een plankje zetten en niet in het bedje. Knuffeltjes/kroeldoek heb ik bij zijn voeten liggen. Eentje boven zijn hoofd.
De babyfoon staat hier ook aan het hoofdeind, maar wel op een plankje. En bed ligt vol met knuffels wel helemaal bovenin het bed. Tot nu toe kruipt ze toch nog niet omhoog. Ze trapt alleen haar deken af als ze wakker is. Kwijlen jullie kindjes ook zo erg?
Hier ook niks in t bedje. Ben al bang dat ie dekens oid over z’n hoofdje heen trekt. Als hij slaapt ga k toch vaak checken of hij nog goed ligt. Met knuffels en babyfoon zou ik er helemaal niet gerust op zijn, veel te bang dat hij wat voor z’n neus/mond krijgt ...en hier ligt ie gewoon nog keurig stil hihi. Hij draait alleen z’n hoofdje af en toe de andere kant op... Hier ook echt mega veel kwijl!!
Gelukkig is het normaal Ook geen bakken vol hoor, maar meer een soort 'soppen' en belletjes blazen. Vandaag was de bovenkant van haar tshirt helemaal nat.
Hier vannacht er weer een keer uit, om 5u. Laatste keer was een week of 5 geleden. Poeh valt dan toch tegen als je wakker wordt snachts. Ik denk last van dr beentje vd prikjes maar toch maar een klein flesje gegeven. Heeft daarna weer lekker verder geslapen
Dat bellen blazen met speeksel doet O wel wanneer hij zijn vit D druppels krijgt haha. Daar dit sinaasappelsmaak aan en we geven het altijd direct voor de fles. Bevalt hem niet zo goed. Hier heb ik O nu een fles van 135+4,5 gegeven. Gaat prima! Misschien dat ik dit om 19u ook doe (de rest niet gelijk al). Anders morgen weer 1 a 2 iets grotere. Overige flessen blijven 120+4. Gister had ik O een fles van 150+5 aangeboden. Ik dacht, kijken wat hij doet. Hij dronk hem wel op maar daarna lag hij continu onrustig en kokhalzend in bed. Arm kind. Beter geleidelijk aan dus! Laten jullie kleintjes ook zoveel harde (natte) scheten?
Tip: Etos billendoekjes zijn in de aanbieding. Een doos met 6 pakken erin 1+1 gratis. Ipv van 22€ betaal je nu dus 11€! En dan heb je 2*(6*72) stuks! ik ga morgen ook even kijken. Heb ook nog luiers en voeding nodig haha. Etos verdient genoeg aan ons (ik ben ook echt níet zuinig met die doekjes...)
Ik haal de doekjes bij de action 90 per pak voor €0,99 . Luiers zit ik voorlopig nog wel goed dinsdag een hele zooi binnen gekregen een keer pampers had 50% korting bij de Kruidvat op die kaart van hun.
Haha J kan er ook wat van ja vooral natte scheetjes. En dan dat voldane Bekkie daarna Of ineens een dikke boer in je oor laten als je de trap af loopt. Alsof ie ergens uit de tenen komt.
Hahahahahaha. Ik had gister idd ook een boer in mijn oor toen O kokhalzend in bed lag en ik hem daarom oppakte. En toen later een volle broek. Verschoond, luier dicht hoppa: een mega harde knalscheet. Zoals je hem zelf zou laten. Van die reukloze knallers weet je wel, waar je zelf dubbel om ligt en waarbij je je best doet om de volgende keer weer net zo'n knaller eruit te persen. Moet zeggen dat ik toen ook wel hardop in de lach schoot, waarbij O ook weer naar mij begon te giebelen. Zo leuk. Mama en O hebben beiden poep-en-scheethumor.
Verlof hebben is niet goed voor mn portemonnee.. de pakketbezorger komt hier voor mn gevoel wel 3 keer per week... we beginnen een band te krijgen haha.. Enne hier veel scheetjes, man die stinken! Haha. We hebben een scheetjes lucht en de poepluiers lucht(bah, dat ruikt zuur)
Ik kn ook van alles verzinnen wat ik nodig heb ( of denk te hebben) Nieuwe portemonnee, nieuwe broek, nieuw jasje voor zoon, nieuwe schoenen... cadeautjes voor partner die bijna jarig is. Voor ik hier net begon te lezen was k mn winkelwagentje van bol.com aan t volgooien met kleertjes( en dat terwijl ik vorige week ook al bol.com bestelling kreeg)..