MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Ah lekker! Ja dan kun je het zelf een beetje bepalen.
    Op welk gebied? (Als je dat wil vertellen tenminste ;))

2. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Ja dat is wel lekker! Ik ben psycholoog, dus kan zelf bepalen hoeveel clienten ik aanneem in welk tempo (moet natuurlijk wel brood op de plank komen ;), maar t geeft wel wat meer vrijheid!)

3. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Over 3 weken weer werken.
    Weer een"normaal gesprek" voeren en even mezelf zijn (jeetje klinkt negatief maar bedoel dat niet zo) lijkt me idd weer even lekker. Maar meer voor 1 dag niet weer voor 3 dagen.
    En dat ik der dan maar zo kort zie vind ik ook lastig, nu al terwijl ik nog niet werk. Werk van 8.00 tot 18.00 dus wanneer ik thuis kom zie ik der 45min en gaat ze weer naar bed :( nog maar even niet over na denken

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Yes!! En ik heb er zin in :D

Mutsefruts88 en Noortje88 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik begin 27 nov weer en hoppa gelijk fulltime (36 uur). Zal best pittig worden maar heb er wel zin in. Ik werk dan 4 dagen op kantoor en een halve dag thuis.

Mijlpaal hier! O. drinkt alle(!!) flessen 135/4,5 goed leeg! :thumup::D 150/5 is veel te veel. Ligt ie kokhalzend in bed. Het is zon vrolijk ventje! Nu moet ie alleen zichzelf nog een beetje zien te vermaken.
    Opeens krijgt ie sinds deze week een tintje? Mijn vader is donker nl. Grappig, want zijn haar lijkt minder donker te worden.. ogen nog altijd donker grijsblauw. Mochten ze nog bruin worden (wat ik wel denk), wanneer zou dat ong komen dan?

suikerklontje en XmoonlightX vinden dit leuk.
  6. XmoonlightX

Ben vooral benieuwd hoe dat 1/2 dag thuis werken bevalt :)
    Ik kom dan nergens aan toe haha

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ach ik kijk wel. Wil best int weekend wat afhandelen of een keer wat langer blijven indien nodig. Met een halve dag ben je nog wel redelijk flexibel.
    Onvoorstelbaar. Een jaar geleden zaten we nog midden in de behandelingen. Vond een doos Menopur dat ik nog moet terug brengen naar de apotheek en opeens kwam het weer naar boven. We hebben een ongelofelijk mooie, maar ook zeer heftige tijd achter de rug. De afgelopen twee jaar ben ik 'niet mezelf' geweest door alle hormonen en hoewel ik er altijd heel 'stoer' en luchtig over doe, vond ik het hele hormoonspuiten af en toe echt wel heel heftig. Wat ben ik dan toch dankbaar als ik in de wieg kijk!! :) Ik kan O wel de hele dag kussen! ;) (wat ik ook doe, haha)!

suikerklontje, Noortje88 en Mutsefruts88 vinden dit leuk.
  8. Mutsefruts88

Goed voor elkaar!

(Ik wist dat ik de verkeerde studiekeuze heb gemaakt... :roflmao:)

Noortje88 vindt dit leuk.
  9. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    @Nina Sanders hier precies hetzelfde. Ik wil nog een foto maken van de lege spuiten en L maar ergens kan ik het niet.
    Soms besef ik nu pas wat we achter de rug hebben. Maar ik had ook wel toen ze er was dat ik het allemaal weer vergeten ben.
    Hoe mooi is het wat we hebben gekregen van die klote spuiten.

10. Moess

Moess Niet meer actief

Hier ook. Ik heb ze nog steeds, alle 144 spuiten. Maar ja, het gevoel van toen wordt vervaagd door het geluk van nu :)

Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  11. XmoonlightX

Respect voor jullie meiden!!

Moess, Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  12. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

@Nina Sanders,@123laura @Moess en alle andere dames die een lang traject achter de rug hebben; diep respect voor jullie geduld, het verdragen van alle onderzoeken, medicatie en de onzekerheid.
    Ik heb maar 2 maanden clomid hoeven gebruiken en vond dat al pittig. Heb heel veel bewondering voor jullie.
    Gelukkig is er iets heel moois uit voortgekomen!

Moess, Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Meestal als ze getint worden hebben ze vaak ergens een pigment vlek.
    En dan hebben de ogen geen blauwe kleur. Blauwe kleur krijgt een baby, omdat er nog geen kleurstof is.
    Als de baby getint is dan is er teveel kleurstof en zijn de ogen vanaf de geboorte vaak lichtbruin of lichtgrijs.
    De kleur kan zelfs tot het 6de jaar nog veranderen.

14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Respect voor jullie meiden. Helaas 2 mensen die heel dicht bij me staan die jaren spuiten en slikken en weer spuiten en nog steeds zonder resultaat en zie gewoon hoe kapot je er aan gaat.
    Zelf ook pcos maar bij mij heeft het door afvallen geen invloed en geen medicijnen nodig gehad.
    Maar zo'n kleine in de wieg maakt het weer goed.

15. Mutsefruts88

Respect meiden!
    Ik heb er weinig verstand van en kan me alleen maar een kleine voorstelling maken van hoe zwaar het moet zijn.
    Gelukkig is het jullie gelukt en hebben jullie nu een lief klein moppie in de wieg liggen!

Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O heeft idd een pigmentvlek op zijn achterhoofd, 2,5x2 cm groot! Dermatoloog vond het absoluut niet zorgelijk. Als hij een jaar of drie is moeten we een keer terug komen om de vlek weer te laten zien.
    Zijn ogen zijn nu nog donker blauwgrijs.

17. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Zo wij zijn weer thuis van een paar heerlijke dagen weg. F heeft zich opzich netjes gedragen. Heerlijk gewandeld in de draagzak (met de skilift omhoog en lopend naar beneden), wezen wandelen in het dorpje en bijgeslapen.
    Denk wel dat hij in zijn 8 weken sprong zit.. erg klungelen en huilen met de flesjes (was ook iets mis met het ventiel dus kreeg netjes nieuwe opgestuurd door dr Browns), veel met zijn handjes bezig en alles in zijn mond doen.

Baby update:
    Maat 56
    7x120 flessen met 3-4 uur er tussen dus nog wel een nachtfles.
    Slaapt van 8 tot 7 meestal met een fles om 23 uur en rond 3 uur (vanmorgen was het 6 uur.. hopelijk morgenvroeg weer gewoon 7;))
    Denk richting de 5 kilo (6-11 naar cb).
    Grote glimlachen en voorzichtige geluidjes.

Vitaminen
    F slikt ze zo van een lepeltje af en ook de infacol krijg ik met gemak er in. Als hij hapjes mag straks gaat dat als een speer denk ik ;)

Spuiten
    Ik heb ze in mijn zwangerschap allemaal al weg gebracht, vond het een mooie afsluiting van een vervelende onzekere periode.

Werk
    Nog 2 weekjes thuis en dan ga ik 3 dagen werken van 8.15 tot 16.45 (3x8 uur dus). F gaat 1 dag naar de opvang en moet volgende week een ochtend wennen, dat wordt wel ff slikken denk ik.

Ik zelf
    Ik heb alles in huis gehaald om vanaf morgen weer gezond te eten! Ga morgenavond ook weer zwemmen en de Apps voor buikspieren en squads zijn geïnstalleerd dus we gaan er voor!!

@Nina Sanders Wel mooi als hij een tintje krijgt, hou ik van :D

Ik lig nu lekker in ons nieuwe bed in ons fris behangen slaapkamer met een nieuwe vloer. Afgelopen weken onze slaapkamer aangepakt (behang van de oude bewoners zat er nog op) en een nieuw bed en matras gekocht!
    Lekker op de iPad. Man is F1 kijken bij vrienden!

18. XmoonlightX

@ryanne1989
    Heb je het ventiel in de vaatwasser gedaan ? :roflmao:

Ik ben ook bezig met oefeningen, dus laten we elkaar vooral motiveren :D

19. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier geen tijd voor oefeningen:D:|

Friesje203 en XmoonlightX vinden dit leuk.
  20. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik doe oefeningen samen met mijn dochter. Yoga matje op de grond L erop en dan planken en push ups boven der. Sit ups met haar op mijn boven benen en squats met haar in mijn armen. Ze vind het helemaal leuk. Daarna nog even hoepelen wanneer zij in de box ligt, is allemaal niet heel veel maar begin is er. Nu nog die hardloopschoenen onder die dikke stof laag halen maar daar heb ik echt nog geen zin in pffffff

Noortje88 en Friesje203 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina