MAMA's na 'de laatste 10 weken'

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Nina Sanders, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Ik weet niet hoe wij dit deden. Ze sliep hier in de puckababy. Ik heb er wel 2 maar ook iets met niet de was bijhouden denk ik. Ter vervanging in een slaapzakje gelegd en dat ging prima. Puckababy heeft ze ook niet meer aangehad maar werd ook wel erg klein (de piep)

Friesje203 vindt dit leuk.
  2. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Piep hebben wij ook maar gaf nog te veel vrijheid..

Mijn hormonen gaan weer terug op hun plek, heb het als vanouds weer erg koud ;)
    Als in: dekentje op de bank, sokken aan in bed en wonen in mijn warme jas en sjaal..

3. Moess

Moess Niet meer actief

Heb de elektrische deken al aanstaan voor zometeen :)

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Zodra mijn man uit bed gaat heb ik ook weer een lange broek nodig. Tot die tijd alleen in onderbroek of met een jurkje/hemdje aan. Maar overdag ook weer 3/4 mouw of lange mouw en vanwege maandelijks feestje lekker in een huisbroek variant niet flatteus maar wel warm.

5. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Het is koud ineens hè?! :eek:

Oceanna en Friesje203 vinden dit leuk.
  6. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb een hele dunne pyjama legging en nachthemd. Stel dat ik er dan eventueel uit moet in de nacht, heb ik genoeg aan en krijg ik het niet ineens koud. Overal is over nagedacht:D

Oceanna en Friesje203 vinden dit leuk.
  7. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier moet eigenlijk echt de Winterdeken erop.
    Ik lig in een T-shirt. Broek wil ik wel aan maar als ik eruit moet heb ik het veel te koud, dus broek naast me bed met dikke sokken als ik er uit moet voor een flesje. Morgen maar eerst winterdeken erop doen!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook KOUD! Verwarming staat op 22 graden!

Moess, Friesje203 en Mutsefruts88 vinden dit leuk.
  9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het is hier snachts nog 21 gr boven:roflmao:

10. XmoonlightX

Zo jammer dat ze wakker worden door een poepluier en dan denken, nou ben nu toch wakker, dus doe die fles ook maar :D

Om vervolgens halvewege in slaap te vallen, :rolleyes:

11. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier ook om 6 uur iemand die dacht niet meer moe te zijn..
    Gerekt tot 7 uur bij mij maar dan slaap ik toch echt niet meer.

Wij krijgen het ritme maar niet verschoven. De fles van 19 uur gaat met moeite leeg omdat F in slaap valt, om 22.30 hetzelfde omdat hij amper wakker is. Vannacht kwam hij om 03.30 en ook die gaat niet helemaal leeg om vervolgens om 6 uur wel honger te hebben..
    Hij zou eigenlijk tussen 19-22 uur nog wat wakkerder moeten zijn..

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Heb een heerlijk dikke kamerjas/badjas en sloffen naast mijn bed liggen samen met een dunne broek. Ik trek gauw dat aan als ik eruit moet voor de fles.

Ik vind het vreselijk maar ik moet het echt even kwijt. T drinkt s Avonds zijn fles niet goed leeg en soms ook weer wel maar nu de laatste week komt hij steeds vroeger voor een fles vannacht was het 2.30! Ik kan dan soms zo boos worden dan denk ik echt gvd slaap gewoon eens door. Ik vind hem dan soms ook echt een rotkind. Ik hou super veel van hem en zou hem ook nooit wat doen maar op zulke momenten denk ik echt grrr. Terwijl hij laatst gewoon van half 11/half12 doorsloep tot half 6. Nu komt hij om 22.00 en dan ineens weer om 2.30 en gisteren om 3.00

13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook sinds 2 dagen de verwarming weer aan. Werd toch echt te koud voor de kinderen. Voor mezelf hoeft het niet vind het vreselijk warmte van de verwarming.

@Oceanna ik ken je gedachtes. Elke avond denk ik ook slaap gewoon door.
    Nu word ze meestal rond 5 uur half 6 wakker dan neem ik haar bij mij een slaapt ze door tot half 8. Dus ze kan het makkelijk.

Wat goed dat jullie al zo in de slaapjes zitte dat is hier echt nog een zooi.
    Ik kan haar ook minder goed laten huilen, omdat ze dan mijn oudste wakker huilt.
    Hopelijk komt het allemaal snel.

14. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Leuk dat nieuwe trucje van 8 weken :roflmao: het handje gaat nu wel soepeltjes naar het mondje en ze probeert steeds te duimen. Maar jeetje, wat kan ze een herrie maken! :roflmao:
    Ze hapt steeds lucht mee en dat maakt herrie.

Wat jij in de avond hebt, heb ik in de ochtend :roflmao:
    Ben totaaaaaaal geen ochtendmens, dus vind het nu nog wel prima. Maar ik zou soms ook wel willen dat ze in de ochtend wakker zou zijn en dan in de avond wat rustiger.

Staat dat toevallig op de babyfoon? :rolleyes:Hier geeft ie namelijk ook 21 graden aan, maar het voelt echt kouder :eek:

15. XmoonlightX

@Oceanna, vooral ff klagen hoor!!
    Zit hij niet toevallig in een sprong?

Oceanna vindt dit leuk.
  16. XmoonlightX

Ook, maar ook op de termometer in huis zelf.
    In de zomer is het hier 30 graden boven

17. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Kan het me goed voorstellen hoor, hier hetzelfde en denk dit dan ook wel eens.. ik denk dan ook: je kan wel 5-6 uur slapen, dus waarom dan nu ineens weer niet :(
    Maar ook ik hou immens veel van hem hoor! ;)

Oceanna vindt dit leuk.
  18. Moess

Moess Niet meer actief

Ohhh ja hier ook! Maar in de winter ook ijskoud. Ons meisje is redelijk warmbloedig. Zodra ik haar op de arm heb voor de fles en ik heb zelf geen katoen aan is ze meteen zeiknat van het zweet. Hier is het in de nacht 14 graden op haar kamer en haar gezicht is nog steeds warm in de ochtend. Zal wel goed zijn...

19. Moess

Moess Niet meer actief

Whahaha @Oceanna ik moet echg lachen om je frustratie.. echt heel herkenbaar ook. Dat je al bijna boos naar bed gaat omdat je al weet dat je er al weer uit moet.

Een paar weken geleden is M. Gaan logeren. Nou ik vobd het heerlijk even 1 avond, nacht en ochtend slapen en gewoon zelf bepalen. Ik had het echt nodig en daarna kon ik ook weer zonder frustratie verder

Friesje203 en Oceanna vinden dit leuk.
  20. Moess

Moess Niet meer actief

Ja toch is het hier zo dat als ze in de avond wakker is, de nacht ook niet veel goeds beloofd. Hier al weer dagen aan een stuk aan het slapen (overdreven) maar ik heb het idee dat er weer een sprong aankomt..
    Hier is ze ook nog niet helemaal aan de wintertijd gewend lijkt wel. Al wordt ze iedere dag weer 5min later wakker

Deel Deze Pagina