@Oceanna Balen van je hand, en dit weer werkt idd niet mee nee. @Mutsefruts88 de week opzich goed, alleen vrijdag niet echt opgelet tijdens het shoppen maar geen gekke dingen gehad. En gisteren bij de pizzeria geweest F heeft zich daar trouwens wel erg goed gedragen! Dus ik ben net weer fris gestart met een boel water en gezond ontbijtje! Piekeren over het werk heb ik niet veel last van, behalve dat ik naar een locatie moet 2 middagen die ik niet super leuk vind, maar dat is niet anders.. F krijgt zo om 11 uur zijn eerste prikjes, iemand tips??
Ik had jouw topic gelezen in de lounge. Ik voel dat ook wel eens. Dat ik denk van, er komt een dag dat ze doorhebben dat ik dit helemaal niet kan. Terwijl ik gewoon goed functioneer en van collega's hoor dat ze graag met mij samen werken. Dit heb ik op elke werplek gehad maar toch is dit ook een vd redenen voor mij dat ik niet van baan durf te switchen ofzo. Ook omdat ik denk dat ik nooit meer ergens aangenomen zal worden ondat ik niet weet eaar ik het over heb ofzo? Terwijl ik het wel weet maar ik heb altijd het idee dat collega's veel beter weten waar ze het over hebben Snap je m nog?
Ik heb het gewoon laten gebeuren, de prikjes. Wel zetpillen in huis gehaald voor het geval dat maar die wilde ik pas geven bij 38.5 ofzo. Hier alleen veel slapen en een beetje verhoging(38 ofzo). Ik had niet het idee dat ze er zelf last van gehad heeft. Bij de 2e prikjes helemaal geen last gehad
Ik druk op vind ik leuk, maar meer als ik begrijp je helemaal! Wel eens gegoogled op ‘bedriegerssyndroom’? Het is wat dat betreft natuurlijk ook heel ‘eng’ om zo lang zonder werk te zitten. Terwijl je vaak verstandelijk wel weet dat het niet zo is, maar toch..
Gewoon gaan! Hier nergens last van gehad. Mijn dochter ook niet. Latere prikjes wel, heeeeel veel slapen . Toitoi, want het is alleen maar verdrietig voor moeders haha
@ryanne1989 succes. Ik vond het erger dan L en had drm me schoonmoeder mee zodat die der armpjes vast kon pakken . Ik had een gaasje meegenomen die verkoeld was door een ijsblokje maar die heb ik niet gebruikt, om het plekje te koelen. Verder heeft ze nergens last van gehad. Ik had PCM in huis maar heb der temp niet eens op gemeten.
@ryanne1989 succes! Hier ook gewoon laten gebeuren. Hij sliep er alleen maar door... verder geen last van gehad. @roundandaround vervelend dat je je zo voelt.
@ryanne1989 hier ook gewoon laten gebeuren. Wel at verhoging maar geen zetpil gegeven. @Oceanna wat balen van je hand! Hier ga ik ook gewoon weg zonder problemen Als ze wel huilt is het iets langer dan bij mij. Maar dat is dan maar zo. Vandaag om 3 uur begint mijn eerste werkdag tot vanavond 9. Dus voordat ik thuis ben is het uurtje of 10. Ben benieuwd hoe het verloopt hier, maar ook zeker benieuwd hoe het is op het werk. Heb er wel zin in
Dank jullie wel! Was wel even sneu met de prikjes maar viel in de kinderwagen weer in slaap. Hij ligt nu in een slaapzak ik bed maar slaapt helaas nog niet.. Hij was 5195 gram en 56 cm. Hoofdje was wat hard gegroeid?? Dat gaan ze in de gaten houden. @flowertje36 succes vanmiddag!!
P moet 20-11 zn eerste prikjes ben heel benieuwd Sinds gisteren slaapt hij in een pacco en moet zeggen hij slaapt een stuk rustiger 14-11 naar de osteopaat voor zn voorkeurshouding en de enorme pijn in buik die hij heeft ze vermoeden dat er door snelle bevalling een nekwerveltje vast zit hij ligt ook altijd helemaal krom net als een banaan Hoeveel cc dronk jullie kleintjes bij 7 weken p drinkt nog steeds 90+3 en dan 6x per 24 uur soms 5 totaal geen ritme en wil die eigenlijk wel krijgen maar om m nou sochtends om 6 uur wakker te maken voor een fles is ook zo wat zou t kunnen dat als ik m 120/4 aanbied hij misschien snachts langer gaat slapen en dan op 5 flessen uit komt en misschien als hij snachts komt m een kleine fles te geven
Hoeveel weegt hij? Hier is M. met 5 weken over gegaan op 6 flessen van 120+4. Tot 5 weken 7x90+3 Ze woog toen 4500 ongeveer. Met 8 weken (5300 gram) naar 5x150+5 gegaan en daarna met 10 of 11 w naar 5x 180+6. Daar zit ze nu nog op met 7kg ongeveer
L drinkt eigenlijk al wel een week of 2 5 flessen van 180+6. Alleen ze laat er nu zelf elke x 5 uur tussen dus zou ze er maar 4 hebben. Begin nu wel met haar wakker te maken.
Mijn kind wil je niet als voorbeeld hebben Tenminste qua hoeveelheid. Hier slaapt hij van 20-8 uur. En ook gewoon nog 5 flessen hoor . Hij laat er in de avond gewoon maar 2,5 u tussen Ze regelen zelf wel die hoeveelheid flessen En de laatste fles is een droomvoeding
F krijgt met zijn 9 weken en ruim 5 kilo nog 7x120. Hij drinkt de flessen nu al lang niet altijd leeg dus meer aanbieden heeft weinig zin. Cb vond het prima zo dus ik ga wel eens kijken als ze leeg gaan hoe ik ga ophogen.
Volgens mij zaten wij met 7 weken of nog net op 7 flesjes van 100 (was deels bv deels kv) of waren we net over naar 6 keer 130. Weet het niet meer precies. Maar zoiets in ieder geval.
Ik ga weer even vooruit denken... Hoeveel soorten melk 'mogen' babies tegelijk krijgen? Of maakt dat niet zo veel uit. Ze zal nog gedeeltelijk bv krijgen (heb een ingevroren stash en andere deel vers). Wil zelf met h.a. melk beginnen in de hoop de overgang makkelijker te maken. Maar, op het kdv zal ze hero krijgen. Met het oog op eventuele krampjes of andere ongemakken... zijn dit te veel smaken? Hoe was de eerste dag werken @flowertje36 ?