Ik geef gewoon 180+ 6. Daar heeft hij genoeg aan. Hij nam al een aantal dagen ervoor 800 met 5 flessen Maar vandaag wilde hij wel weer 5 flessen.. hallo sprong 4
Ik merk qua voeding nooit iets van de sprongen. Ik vraag me af of het genoeg is hier. Denk rond de 7kg nu. Maar vandaag heb ik haar dus gevolgd en ze heeft om 17.30 pas haar 3e fles op. Dus rond 21.00/21.30 nog 1 en dan kijk ik wel hoe laat ze komt vannacht, of niet. Ik denk dat het ook een periode om en om zal zijn. Ene dag 5 en de ander 4. Net hoe het uitkomt. Waarschijnlijk is ze morgen dan eerder wakker dan normaal en zitten we morgen weer aan 5
Hier ook een sprongetje. Onrustig drinken en slapen en beetje huilerig... ze lacht wel opeens hardop. Soort giechel/schaterlachje. Te leuk!
Ja zo doe ik het ook, vooral savonds clustert hij Hij komt er niet veel eerder om. Hij haalt het dan savonds in
Ahhh lief! Hoeveel weken is ze nu? Nachtkleding: Hier geeft de babyfoon nu 16 graden aan dus s nachts nog iets kouder denk ik. Hij heeft een romper korte mouwen, pyjama, sokjes, dikke slaapzak met mouwen, lakentje, dekentje. Handjes en gezichtje bij wakker worden koud, nekje lekker warm. Straks bij nog kouder een dikker dekentje. Flesjes Hier nu eindelijk 6 flesjes. 7-11-15-19 op 150+5 en om 23-3 120+4 omdat hij deze niet leeg drinkt. Als hij dat gaat doen gaan deze ook naar 150. Hoop dat die van 3 uur er snel een keer af gaat, maar goed ze kunnen nog tot zeker 6 maanden s nachts komen dus daar stel ik ke op in. Idd ook wachtende op de 4 maanden zodat er pap in mag! Hoe moet je dat dan eigenlijk doen? Moet je dat opbouwen oid? Morgen weer werken!!! Wordt heel erg wennen. Alle tassen klaar gemaakt, broodtrommels, flesjes..
Hier denk ik ook sprongetje 3 aan de gang. Ze was van de week al beetje nukkig. Hopen dat de nacht nu wat beter gaat nu ze in dikker slaapzakje ligt. Verwarming gaat straks uit dus na de volgende voeding leg ik er nog maar een dun dekentje over. Mijn laatste week verlof gaat in morgen
Ow spannend @ryanne1989 ! Dat zal zeker gek zijn na al die weken. En vooral dat je niet meer zomaar de deur uit kan lopen. Doet je wekker het nog?
Ik heb hem gezet, maar onze natuurlijke wekker komt vaak tussen 5 en 6 al dan ligt hij bij ons en slaAp ik niet echt meer Dus ik lig er al in! Man doet hopelijk de voeding van 23 uur en dan kan ik die van 3 uur weer doen..
En dan zul je net zien dat ie morgen ochtend tot 8 uur uit wil slapen... Nee hoor Voor mij voelt aankomende week als m'n laatste week. Week daarna nl wennen en afspraken etc en die week dáárna begin ik op woensdag. Nog 2 1/2 week dus. Gouw nog even wat leuke dingen plannen
Dames, toitoi met werken hoor! Respect! Meer baby’s weer wakker in de nacht? De kleine heeft hier eindelijke een aantal nachten doorgeslapen, maar afgelopen drie nachten weer wakker.. toch te koud?
Mevrouwtje vind het ook weer leuk om een nachtvoeding erin te gooien ach, gelukkig heb ik nog de luxe van verlof. Mag dus niet klagen. Vandaag wezen zwemmen met ukkie. Ze vond het heeeeeeerlijk in het bubbelbad. Daarna als een blok in slaap gevallen, dus we konden nog even een paar x van de glijbaan dat heb ik ook wel gemist! Vanavond een flesje kv geprobeerd. Werd knettergek van het gecluster (moet volgens mij weer bijna ongesteld worden, merk ik aan m'n humeur ). Tepels versleten en nog niet verzadigd. Nou, mevrouw lust het echt niet! Heb probeerzakje van nutrilon h.a., maar ze werkt het echt naar buiten. (Oké, vooruit, stiekem ben ik er ook wel blij mee. Ben absoluut niet tegen kv hoor! Maar had voor mezelf het doel d volledige 11 weken zonder te doen. En dat zou ik dan niet halen.) Moet je dit 'oefenen'? Over een paar weken zal ze toch moeten. Of, gaat dit vanzelf als ze honger genoeg heeft...
Die pakt ze wel goed. Klein beetje onwennig in het begin, maar na een paar teugjes heeft ze het te pakken. Nu begon ze ook goed, maar zodra ze het proefde werkte ze het eruit.
Ohhhh hier zat O vanavond met mij in bad. Helemaal in trance, verliefd naar mij kijkend en lekker babbelend "ghhooeee". Oh dat was hartverwarmend haha! Hier krijgt hij vanaf vandaag 5 x 150+5 flessen. Woeeehoeee dat gaat goed! Zo blij! Woensdag weer prikje! Over twee weken start ik weer met werken. Van de week mijn contract binnen gekregen! Joepie! Ik ga een stuk meer rijden (en echt een druk rot stuk!) maar ik kan wel heel vroeg beginnen (7u beginnen dus 6 uur rijden en dus 5u opstaan, ooops) dus ben hopelijk ondanks files toch op een schappelijke tijd thuis!
Ontdooide melk lust ze wel gewoon trouwens. Dat schijnt ook anders te smaken (ik ga het niet proberen iig!). Mengen zat ik ook aan te denken. Of misschien dat standaard melk lekkerder is. Ga komende week wel wat uitproberen in kleine beetjes. Het zal wel wennen zijn denk ik. Zullen waarschijnlijk meer bv kindjes last van hebben