Over de flessen; wanneer ga je over op 4 voedingen? Want 150/5 flessen zijn echt genoeg voor O. Hij zou echt niet meer per keer op kunnen!
Eigenlijk met 4 maanden geloof ik. Maar ze zit nu zelf te regelen... Ik kon vandaag geen 5 flessen geven omdat ik pas om 21.30 fles 4 gaf. Ze is over 2 weken ook 4mnd eigenlijk. @ryanne1989 nu 16weken
Hmm. Gisteren om 21u de fles en vanochtend hoorde ik haar om 7.15u brabbelen. Uiteindelijk om 8u de fles gegeven. Ik denk een toevalstreffer vandaag...
Hoe beter de voedingen gaan hoe wakkerder meneer is in de nacht. Hier dus elk uurtje gezien: O heeft volgens mij elk hoekje van het bed gezien, dekens schopt ie weg en dan is het brullen. Zodra je eraan komt is het giebelen geblazen! Vanochtend 7u 150+5 gehad en daarnet echt krijsen om de fles.. ik denk dat hij misschien een spurtje heeft oid óf wellicht een beetje een ander ritme krijgt omdat hij nu grotere flessen krijgt? Kan dat?
Bluh dat wordt wel wennen denk ik.. hier moesten we vanmorgen alle 3 om half 8 klaar zijn. F werd zelf om half 7 wakker, dus was gelukkig goed te doen! Wauw!!!! Dat wil ik ook Hier maken we F nog wakker om 23 uur en dan komt hij zelf ook om 3 uur nog... maar goed ze is natuurlijk ook 6 weken ouder! Eerste dagje werken viel me enorm mee! Wel even inkomen maar wel lekker weer even mezelf zijn en bezig met andere mensen F had het ook goed gedaan op de opvang. Wel eerder een fles gehad (10.20 ipv 11 uur) omdat hij erg onrustig was. Maar s middags had hij dan weer zo goed geslapen (waarom daar wel en thuis niet??) dat hij weer gewoon tegen 3 uur uit kwam. En lekker gepoept had hij gisteren niet gedaan en dan heeft hij er meteen last van.. heel zielig. Nu was hij wel onrustig bij thuiskomst dus lekker in de draagzak (eet wat lastiger maar goed..) en daarin zit hij nog te slapen. Zo flesje en dan lekker even spelen en op bedje (hoop ik). Morgen weer vrij!
Fijn dat het goed gegaan is. Hier heeft M. Er ook last van als ze een dag niet goed gepoept heeft. Ik ben altijd zo blij met de poepluiers! Geef haar ook extra complimentjes dan, net als bij heel hard boeren
Hier poept ze 3x op en dag dus ben er niet zo blij mee Met boeren geef ik wel complimenten omdat ze dit heel slecht doet. Niet dat ze er makkelijker van gaat boeren denk ik
Whaha ja dat aanmoedigen zal idd niet veel helpen.. hier heeft ze soms echt volwassen boeren, niet normaal. Ik vind dat zo hilarisch dat dat koppie dan zo verwonderd blijft kijken na zo'n superharde Laat je haar over je schouder boeren? M. Boert over de schouder bijna niet, maar sinds we haar zittend, voorover hellend laten boeren met zachte klopjes op de rug, boert ze echt supergoed
Whaha wij zeggen ook grote mensen boer. Ja idd over de schouder. Goeie tip ok zittend te doen. Want ze wil sinds een week alleen maar zitten en soms komt er na 45 min als ze dan zit en ik beetje hobbel een boertje uit